Technisch Manager

Zat net naar Gerbrands te kijken op PSV-tv.
Het is toch gewoon een prima verhaal.
Over de hypotheek en de 2% rendement voor de kapitaalverstrekkers.
Over de organisatiestructuur en verantwoordelijkheden van coach t/m RvC.
Over de speerpunten van het beleid
Over het verlengen van het contract van JdJ.

Alleen ga ik niet zo mee in ‘het uitgebreide netwerk van JdJ’. Moet dat niet het netwerk van PSV zijn/worden?
Stel dat Gomes nuttig kan zijn voor PSV in Brazilië dan moet dat natuurlijk niet verwateren door een netwerk van een passant die op enig moment weggaat.
 
Zat net naar Gerbrands te kijken op PSV-tv.
Het is toch gewoon een prima verhaal.
Over de hypotheek en de 2% rendement voor de kapitaalverstrekkers.
Over de organisatiestructuur en verantwoordelijkheden van coach t/m RvC.
Over de speerpunten van het beleid
Over het verlengen van het contract van JdJ.

Alleen ga ik niet zo mee in ‘het uitgebreide netwerk van JdJ’. Moet dat niet het netwerk van PSV zijn/worden?
Stel dat Gomes nuttig kan zijn voor PSV in Brazilië dan moet dat natuurlijk niet verwateren door een netwerk van een passant die op enig moment weggaat.
Eens. Maar zulke contacten zijn natuurlijk persoonlijk onderling.
 
Eens. Maar zulke contacten zijn natuurlijk persoonlijk onderling.
Klopt.

Je zag het met Veldmate. Die ging van Groningen naar Ajax. Nu lijkt Groningen geen ingang meer in Z-Amerika te hebben en Ajax juist wel. Daar lijken de clubs iets niet goed te doen.
 
Dat zinnetje van John de Jong

“Maar als ik er realistisch naar kijk, dan komen we van ver en hebben we ongelofelijk veel werk moeten verzetten.”

in het interview vind ik wel intrigerend. Dit soort teksten wordt dit seizoen heel veel door de directie gebezigd en bijvoorbeeld ook door Rik Elfrink overgenomen. Het lijkt net of de directie bij aanvang een puinhoop aantrof en er -vanuit een welhaast uitzichtloze situatie- nog iets van probeert te maken en dat ze hiermee op de goede weg zijn (ik weet het, dat zeggen ze zo niet)

Maar die puinhoop viel toch wel mee? In het eerste jaar Van Bommel speelden we nog Champions League, meen ik. Als het vorig seizoen zo erg was, heeft de huidige directie dat toch echt zelf veroorzaakt of in ieder geval onder hun verantwoordelijkheid laten gebeuren.

Anders / eerlijker geformuleerd is naar mijn idee: “PSV is onder onze leiding afgegleden en we hebben dat verval nog niet weten terug te draaien”
 
Laatst bewerkt:

PSV wil met kapitaalinjectie doorpakken: 'Hopen Ajax in te halen en weg te lopen bij de rest’​

link

Een gesprek met technisch directeur John de Jong in vier thema’s.

Hoop doet de gek leven. :maniac: :rolleyes:
 
Terug
Bovenaan Onderaan