Technisch Manager

Aan wie wil je spelers verkopen die zelfs in de eredivisie niet voldoen? Die kun je alleen verkopen aan Twente of Utrecht

In het toch goed doorselecteren / wegzetten van juist deze spelers zou zijn toegevoegde waarde als TD moeten zitten.

Die moet je weten ‘te verkopen’ en ‘aan de club te brengen’. Dat kan best. Uiteindelijk is PSV daar eerder zelf ook ingetrapt (sic)

Een topper (goed) verkopen lukt John de Jong en ieder forumlid, dat is geen kunst.
 
Laatst bewerkt:
Maak je geen zorgen, de inhoud van het artikel doet de typering "Pro" geen recht.

Het gaat overigens ook helemaal niet over John de Jong maar over de financiële situatie van AS Roma. In de eerste en in de laatste zin staat JdJ genoemd maar dat is het ook wel.

Je mist er dus niks aan.
 
Laatst bewerkt:
Deze link zou wel moeten werken, heb ik laatst geleerd...
Hoe doe je dat? Heb vaker dat ik zo'n artikel wil lezen, maar dat me dat niet lukt.
Maak je geen zorgen, de inhoud van het artikel doet de typering "Pro" geen recht.

Het gaat overigens ook helemaal niet over John de Jong maar over de financiële situatie van AS Roma. In de eerste en in de laatste zin staat JdJ genoemd maar dat is het ook wel.

Je mist er dus niks aan.
Ach, typisch weer. VI doet ook steeds meer aan het clickbaiten helaas..
 
:mad: impeachment JDJ!
Inderdaad.....ik vind dat de supportersverenigingen van PSV dmv een petitie/ handtekeningen actie de directie moeten dwingen om JDJ binnen een paar weken te ontslaan...dan heeft zijn opvolger genoeg tijd om zich in te werken, de scouting schoon te vegen en aan het werk te zetten, zodat in de zomer de middelmatige spelers verkocht of verhuurd kunnen worden en de juiste spelers aangetrokken kunnen worden voor volgend seizoen. Kortom: JDJ, weg ermee !!! :mad:
 
Inderdaad.....ik vind dat de supportersverenigingen van PSV dmv een petitie/ handtekeningen actie de directie moeten dwingen om JDJ binnen een paar weken te ontslaan...dan heeft zijn opvolger genoeg tijd om zich in te werken, de scouting schoon te vegen en aan het werk te zetten, zodat in de zomer de middelmatige spelers verkocht of verhuurd kunnen worden en de juiste spelers aangetrokken kunnen worden voor volgend seizoen. Kortom: JDJ, weg ermee !!! :mad:
Want een opvolger weet Bruma ineens wel voor 12mlj te slijten?
Daarbij, begin ff lekker zelf je petitie als je het zo nodig vindt, beetje ruchtbaarheid via de socials en je krijgt vast wel bereik.
 
Ik kan me wel vinden in een -gedwongen- vertrek van De Jong. Ben nooit fan van de technisch manager De Jong geweest en dat was ik ook niet van Brands. (De lijn van Brands trekt hij prima door, dat moet gezegd)
Maar wie ga je er dan neerzetten? En krijgt die persoon dan ineens wél betere (en haalbare) spelers voorgelegd door de scouts?
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Want een opvolger weet Bruma ineens wel voor 12mlj te slijten?
Daarbij, begin ff lekker zelf je petitie als je het zo nodig vindt, beetje ruchtbaarheid via de socials en je krijgt vast wel bereik.
Jij wilt hem dus kennelijk laten aanmodderen samen met herr Schmidt en dus volgend seizoen weer een verloren seizoen met pseudo-Gegenpressung....jij bent dus ook een van de vele Zachte Heelmeesters op dit Forum...:sad:
 
Jij wilt hem dus kennelijk laten aanmodderen samen met herr Schmidt en dus volgend seizoen weer een verloren seizoen met pseudo-Gegenpressung....jij bent dus ook een van de vele Zachte Heelmeesters op dit Forum...:sad:
Joh, onderneem dan actie, begin zelf die petitie als je d'r zo klaar mee bent. Of zeik je liever langs de zijlijn zonder in actie te komen.
 
Ik kan me wel vinden in een -gedwongen- vertrek van De Jong. Ben nooit fan van de technisch manager De Jong geweest en dat was ik ook niet van Brands. (De lijn van Brands trekt hij prima door, dat moet gezegd)
Maar wie ga je er dan neerzetten? En krijgt die persoon dan ineens wél betere (en haalbare) spelers voorgelegd door de scouts?
Wat is het andere alternatief..? Door blijven aanmodderen met JDJ en zodoende volgend seizoen weer een verloren seizoen met abominabel spel ? Ik weet op dit ogenblik ook niet wie we dan wel moeten halen, maar geef iemand anders die flink wat ervaring heeft en een uitgebreide netwerk heeft, de kans ipv de onervaren JDJ.
 
Maar wie ga je er dan neerzetten? En krijgt die persoon dan ineens wél betere (en haalbare) spelers voorgelegd door de scouts?
Dat moet de taak van Gerbrands zijn om dat uit te zoeken. Maar ik heb het idee dat hij het wel fijn vindt zo. En als hij het niet als noodzaak ziet, gaat hij niet zoeken. En als hij niet gaat zoeken, dan gaat hij niemand vinden. En als hij niemand vindt, komt dezelfde vraag die jij nu stelt naar boven, en verandert er niks.

Maar het is voor de meesten hoop ik wel duidelijk dat er een boel dingen schoongemaakt moeten worden binnen de club, en JDJ een van de pionnen is die opgeruimd moet worden.
 
Inderdaad.....ik vind dat de supportersverenigingen van PSV dmv een petitie/ handtekeningen actie de directie moeten dwingen om JDJ binnen een paar weken te ontslaan...dan heeft zijn opvolger genoeg tijd om zich in te werken, de scouting schoon te vegen en aan het werk te zetten, zodat in de zomer de middelmatige spelers verkocht of verhuurd kunnen worden en de juiste spelers aangetrokken kunnen worden voor volgend seizoen. Kortom: JDJ, weg ermee !!! :mad:
Goed plan man succes :ROFL:
 
Terug
Bovenaan Onderaan