Technisch Manager

De cijfers zijn een ding, maar je kan toch zien dat PSV op dit moment er financieel wat minder rooskleurig voorstaat. Wellicht geen Europees voetbal, bijna zeker geen CL. Er is 35m uitgegeven, die bijna geheel verdampt is, de waarde van de selectie is gigantisch teruggelopen. Er is nu wat geld door de verkoop van Bergwijn, maar als dat ook weer slecht geinvesteerd wordt, kunnen we alleen nog Mo, Malen of Dumfries verpatsen, de rest is onverkoopbaar/levert niks op

Laat Mino maar zijn gang gaan met onze selectie kan ze vast nog wel slijten :)
PSV had al veel eerder moeten door selecteren
Die Zwitser LB snel vastleggen kan je die goed doorverkopen als hij een goed EK speelt en doorschakelen alsnog naar een van Aanholt ervaring of een aankomende speler Wijndal van AZ
PSV moet nou is gaan inzien dat ze verkeerd scouten al jaren en het op de schop gooien.
Dat zeg ik al tijden haal nou die Ralf Rangnick in huis voor op de positie van John de Jong en ga naar de Red Bull filosofie scouten.
ga daarnaast spelers als Wijnaldum en Davy Propper Mertens warm maken om als ze uit hun contract lopen over 4 jaar terug te keren bij PSV voor de ervaring mix van jong en oud waar de talenten jonge spelers tegen op kijken.
Als PSV daar nu niet mee gaat beginnen verdampt al het geld en worden we een 2e Feyenoord.
 
Heeft ie niet samengewerkt met Schmidt, die we op de korrel hebben als we de media mogen geloven? Het is een opening, toch? :D

Sowieso.. RBSV Eindhoven... ik zie het wel zitten. Komt Max tijdens de rust donuts doen op de middenstip. :cool:
Als ie dan maar heel netjes de belijning volgt.
 
Ben toch benieuwd of JdJ ook ruzie maakt met Faber omdat hij zijn aankopen op de bank zet.
 
JDJ, wanneer wordt de naam van onze nieuwe coach bekendgemaakt...?? Volgende week gaan we maart in en ik hoop toch echt dat hij in maart gepresenteerd wordt....of ga je wachten tot de kampioensschaal aan Ajax/ AZ overhandigd wordt...??
 
JDJ, wanneer wordt de naam van onze nieuwe coach bekendgemaakt...?? Volgende week gaan we maart in en ik hoop toch echt dat hij in maart gepresenteerd wordt....of ga je wachten tot de kampioensschaal aan Ajax/ AZ overhandigd wordt...??

Ik zal je alvast uit je droom helpen, dat zal waarschijnlijk pas in mei gebeuren.
 
En opnieuw gaat de aandacht van de eenmanszaak scouting eerst naar de aanvallers ipv waar het altijd al om gaat: de verdediging. Na het Baumgartl-debacle heeft Jong nog steeds niet geleerd dat je in de laatste minuut geen goede vredigers kunt scoren. Linksback is nog steeds het zorgenkind en Viergever-Baumgartl is niveau Utrecht ondanks dat het prijskaartje van Baumgartl anders doet vermoeden.
En dan die verbindingsspeler: van Ginkel, echt?? Heeft men echt niets geleerd van de casus Ibi, die in potentie ook twee klasse beter is dan van Ginkel? Ook wanneer Messi twee jaar niet meer heeft gespeeld en blessure achter blessure heeft gehad, dan is hij het voor 70% kwijt. Een van Ginkel is het voor 200% kwijt. Ik zag een foto van hem, volgens mij moet jij ook eerst echt fit worden. John de Jong is opnieuw aan het gokken. Hij moet straks niet weer komen huilen bij de media als de fans zich opnieuw tegen hem keren.
 
Als we het positief willen benaderen zouden we kunnen denken dat de media dit dropt zonder dat JdJ hierin is gehoord dan wel insiders. Maar gezien het tob beleid tot nu toe zal dit vast kloppen.
vertrouwen in een leuke transfer zomer zakt al weer!
 
Ik heb bij economie altijd geleerd dat voor flinke prijzen kopen geen prestatie is, verkopen wel. Ik probeer dit mijn vrouw regelmatig uit te leggen.

John de Jong krijgt terecht veel kritiek op de slecht renderende aankopen van vorig jaar. Naar mijn mening zou er ook kritiek moeten zijn op het verkoopbeleid.

Het is op verkoopgebied wel heel rustig de laatste transferperioden. Als er iemand vertrekt en nog iets oplevert is het een sterspeler naar PSV-maatstaven, niet de spelers waar je eigenlijk vanaf zou willen om ‘door te selecteren’. Ik heb het gevoel dat de ‘vergoedingssommen-balans’ hier wel erg leidend in lijkt te zijn, en niet zozeer de kwaliteit van de selectie. Anders gezegd: het lijkt maar niet te lukken om goed van spelers af te komen die niet voldoen ... en dus zitten we de ‘contractuele-rit’ maar uit.

Voor mijn gevoel presteert PSV hier ver onder de maat.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb bij economie altijd geleerd dat voor flinke prijzen kopen geen prestatie is, verkopen wel.

John de Jong krijgt terecht veel kritiek op de slechte aankopen van vorig jaar. Naar mijn mening zou er ook kritiek moeten zijn op het verkoopbeleid.

Het is op verkoopgebied wel heel rustig de laatste transferperioden. En als er iemand vertrekt en nog iets oplevert is het een sterspeler naar PSV-maatstaven, niet de spelers waar je eigenlijk vanaf zou willen om ‘door te selecteren’. Ik heb het gevoel dat de ‘vergoedingssommen-balans’ hier wel erg leidend in lijkt te zijn, en niet zozeer de kwaliteit van de selectie. Anders gezegd: het lijkt maar niet te lukken om goed van spelers af te komen die niet voldoen ... en dus zitten we de ‘contractuele-rit’ maar uit.

Voor mijn gevoel presteert PSV hier ver onder de maat.
PSV is de club van de vriendenprijsjes voor hen die hier komen shoppen. Met als topprestatie de niet betaalde transfer van Robert.
 
PSV is de club van de vriendenprijsjes voor hen die hier komen shoppen. Met als topprestatie de niet betaalde transfer van Robert.

Dat is nog steeds ongelooflijk dat het zomaar kan dat die transfer nooit betaald is en dat iedereen maar vrolijk verder kan zonder consequenties. Betaald voetbal is een ettergezwel vanjewelste. :sick:
En de UEFA en FIFA maken het steeds erger met hun corruptie en willekeur. :braak:
 
Dat is nog steeds ongelooflijk dat het zomaar kan dat die transfer nooit betaald is en dat iedereen maar vrolijk verder kan zonder consequenties. Betaald voetbal is een ettergezwel vanjewelste. :sick:
En de UEFA en FIFA maken het steeds erger met hun corruptie en willekeur. :braak:
En zo is het.
 
Dat is nog steeds ongelooflijk dat het zomaar kan dat die transfer nooit betaald is en dat iedereen maar vrolijk verder kan zonder consequenties. Betaald voetbal is een ettergezwel vanjewelste. :sick:
En de UEFA en FIFA maken het steeds erger met hun corruptie en willekeur. :braak:

Nog een reden waarom voetbal me maar matig raakt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan