Technisch Manager

Dus een goede verklaring is meteen een ambtenaarsverklaring? Dan nog eentje erbij speciaal voor jou, in die cijfertjes zijn de transfers van Bergwijn en Lozano niet meegenomen, dan staan we er ineens weer een stuk rooskleuriger voor hè. ;)

Lozano kun je al wegstrepen tegen het peperdure brandhout dat voor +30 miljoen werd aangekocht en waar je niet meer vanaf komt, dat is ook niet meegenomen in die cijfers. Hou je de verkoop van Bergwijn over, die daarom dus echt wel verkocht werd om financiële speelruimte te creeëren voor PSV. De cijfers balanceren telkens rond de 0 lijn; dat is technisch misschien wel financieel gezond te noemen, maar ik vind dat persoonlijk niet echt financieel gezond. Financieel gezond is voor mij de cijfers die Ajax kan overleggen.
 
Laatst bewerkt:
Je schrijft dat de cijfers 'gepubliceerd' zijn, terwijl er een roddelsiteje de transferbalansen op een rij gezet heeft om zo een clickbaitartikel te kunnen maken dat PSV rode cijfers heeft.

En als ik de officiële cijfers uit het jaarverslag noem, is het een ambtenaarsberedenering? :unsure:

Het gemaakte punt blijft hoe dan ook staan :unsure:
 
Volgens de andere altijd kwalitatief hoogstaande bron, Voetbalzone, zijn we zelfs met +61,6 miljoen euro de club met de 7e beste transferbalans van 2019/2020. Dus ik denk dat het financieel best goed gaat met PSV. ;)
 
Volgens de andere altijd kwalitatief hoogstaande bron, Voetbalzone, zijn we zelfs met +61,6 miljoen euro de club met de 7e beste transferbalans van 2019/2020. Dus ik denk dat het financieel best goed gaat met PSV. ;)
Lozano € 42 M + 4M = 46M. Geen salarisuitbetaling meer over een periode van 4 jaar.
Bergwijn € 31,9 M geen salarisuitbetaling meer.
Luuk € 15 M
Angelino € 12 M
Pereiro € 2,5 M Half jaar geen salarisuitbetaling meer.

Tel daar verhuurde spelers bij op en je komt op een bedrag om en nabij de 108 M !!!

Aankopen wil ik geen aandacht aan besteden...Mag een ander doen...
 
Denk jij dan dat PSV er financieel rooskleurig op staat?
Ik weet het niet. Zou goed kunnen dat de cijfers dit seizoen slechter zijn dan vorig jaar, maar of het gelijk rode cijfers zullen zijn.
Ik trek m'n conclusies liever op basis van de jaarcijfers die in september bekend gemaakt zullen worden.

Gaat me er vooral om dat dat artikel onrust probeert te zaaien en makkelijk te scoren.
 
Ik weet het niet. Zou goed kunnen dat de cijfers dit seizoen slechter zijn dan vorig jaar, maar of het gelijk rode cijfers zullen zijn.
Ik trek m'n conclusies liever op basis van de jaarcijfers die in september bekend gemaakt zullen worden.

Gaat me er vooral om dat dat artikel onrust probeert te zaaien en makkelijk te scoren.
De cijfers zijn een ding, maar je kan toch zien dat PSV op dit moment er financieel wat minder rooskleurig voorstaat. Wellicht geen Europees voetbal, bijna zeker geen CL. Er is 35m uitgegeven, die bijna geheel verdampt is, de waarde van de selectie is gigantisch teruggelopen. Er is nu wat geld door de verkoop van Bergwijn, maar als dat ook weer slecht geinvesteerd wordt, kunnen we alleen nog Mo, Malen of Dumfries verpatsen, de rest is onverkoopbaar/levert niks op
 
De cijfers zijn een ding, maar je kan toch zien dat PSV op dit moment er financieel wat minder rooskleurig voorstaat. Wellicht geen Europees voetbal, bijna zeker geen CL. Er is 35m uitgegeven, die bijna geheel verdampt is, de waarde van de selectie is gigantisch teruggelopen. Er is nu wat geld door de verkoop van Bergwijn, maar als dat ook weer slecht geinvesteerd wordt, kunnen we alleen nog Mo, Malen of Dumfries verpatsen, de rest is onverkoopbaar/levert niks op
Ja goed, ik zeg ook dat de cijfers mogelijk slechter zijn dat vorig seizoen. Maar graag wacht ik op de jaarcijfers, tot ik er conclusies uit ga trekken.
Overigens begroot PSV op EL en niet CL. Slecht herinvesteren is natuurlijk een groot probleem als dat zo door blijft gaan.
 

Het project Antony werd ruim 3 jaar terug gestart.....toen was Antony nog maar 15-16 jaar....dat betekent dat PSV ook in Zuid-Amerika moet scouten bij de talenten onder de 16 jaar.
 
Doen we toch ook? Helaas scouten we niet de juiste spelers of ontwikkelen ze bij ons niet goed verder
Volgens mij bedoelt RAZINHO een andere categorie die gescout zou moeten worden dan wat we nu scouten... Het kaliber Antony of misschien net er onder. Wat we nu hebben rondlopen of hadden rondlopen zijn meer de C-categorie. Nee, die gaan het hier niet maken idd. Dat is gokken op te lage categorie die misschien misschien misschien een voltreffer wordt.
 
Volgens mij bedoelt RAZINHO een andere categorie die gescout zou moeten worden dan wat we nu scouten... Het kaliber Antony of misschien net er onder. Wat we nu hebben rondlopen of hadden rondlopen zijn meer de C-categorie. Nee, die gaan het hier niet maken idd. Dat is gokken op te lage categorie die misschien misschien misschien een voltreffer wordt.

Categorie grabbelbak. Dat kun je een keer proberen, maar niet voor al je aankopen. En er dan A categorie geldsommen voor neerlappen maakt natuurlijk niet dat de grabbelbakcategorie spelers dan ineens wél kwalitatief in orde zijn.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Terug
Bovenaan Onderaan