Technisch Manager

Als JDJ uit zijn TD functie verheven wordt, kan je hem beter helemaal wegdoen en met hem het hele scout systeem opschonen.
 
In het algemeen lijkt het me dat als hij al uit z'n functie ontheven wordt, hij ook niet een andere functie binnen PSV krijgt. Iets met "in goed overleg uit elkaar gaan" enzo. Maar ja, het zal mij benieuwen of het überhaupt gebeurt. Ik zet m'n geld in op de verwachting dat het met de mantel der liefde bedekt gaat worden.
 
Hey John, mocht je mee lezen wil ik je alvast veel succes wensen met je aanstaande werkweek. Volgensmij heb je nog wel het een en ander te regelen wil je in aanmerking komen voor lijfsbehoud bij de club. Toi toi toi.
 
Laatst bewerkt:
De grote doodsteek van PSV. Alles maar dan ook echt alles is naar de klote. Er zit gewoon helemaal niks meer in deze club op dit moment. En daar is maar een oplossing voor :bye:
 
JDJ moet binnen een week zijn koffers pakken en PSV verlaten....dat is de oplossing nog niet, maar wel het begin om het tij te keren....
 
Als we dan toch moeten (hoop ik) nadenken over een nieuwe TD...zou Ted van Leeuwen overwegen.
Beetje een eikel, maar heeft altijd goede namen weten te strikken.
 
Als we dan toch moeten (hoop ik) nadenken over een nieuwe TD...zou Ted van Leeuwen overwegen.
Beetje een eikel, maar heeft altijd goede namen weten te strikken.

Ik heb echt geen positieve associatie bij die man. Waar is hij nou echt succesvol geweest op middellange termijn?
 
Had Lozano in dit PSV het verschil gemaakt? Ik weet het niet meer. Fanatisme. Fanatisme had ons in ieder geval 3/4 minder puntverlies opgeleverd. Als ik van één speler fanatisme zou zien, dan geloofde ik er nog in. Dumfries geeft ons gelaten gelijk dat ze zich kapot moeten schamen, maar ook Dumfries trekt geen gekke warriorfaces meer op het veld terwijl ie met een Louis van Gaal-karatetrap voorbij komt gevlogen. Kon iemand het ze maar in de oren knopen: als het je voetballend niet lukt, vreet dan verdomme het gras en je tegenstander op.

Nee, Lozano speelde de laatste 5-6 maanden bij PSV ook niet groots. Gemiddelde buitenspeler die niet of nauwelijks opviel.
 
Ik heb echt geen positieve associatie bij die man. Waar is hij nou echt succesvol geweest op middellange termijn?
Het is sowieso lastig vergelijken. Trainer of TD zijn bij een topclub, subtopper of degradatiekandidaat vraagt telkens andere vaardigheden en connecties. Je vist in een andere vijvers of gaat om met een ander type spelers. Net zoals met spelers is het maar de vraag of die trainer of TD het hogere niveau aan kan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan