Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Misschien, misschien niet. Feit is dat een keeper bij een topclub punten op zijn eigen pakt en daar geen defensie voor nodig heeft.Benitez wordt ook niet echt geholpen door de defensie momenteel.
Nee, maar het begint met de defensie vind ik. Op dit moment is die zo lek als watMisschien, misschien niet. Feit is dat een keeper bij een topclub punten op zijn eigen pakt en daar geen defensie voor nodig heeft.
Al is de defensie zo lek, je mag af en toe toch eens een bal op goal pakken. Het is niet dat we de ene wereldgoal na de andere tegenkrijgen. integendeel.
Gedeeltelijk eens, ik zie dit jaar niet als het goede voorbeeld van jou stelling wat betreft beleid omtrent jeugdspelers. Vorig jaar gebeurde namelijk hetzelfde met een compleet ander resultaat. Ik vind Ajax dit jaar nou ook niet indrukwekkend qua voetbal en zijn een paar keer met veel geluk weggekomen, niet dat ze onterecht kampioen zijn maar het valt wel allemaal precies goed dit jaar. Wel ben ik het met je eens dat bepaalde spelers door geselecteerd hadden moeten worden, toch had ik daar liever kwaliteit voor terug gezien dan te gokken op jeugd.Stewart heeft niet alleen nagelaten om door te selecteren en nieuwe karakters toe te voegen aan de selectie. Wat je ook ziet is het vasthouden van Bosz aan bepaalde spelers en de anderen waaronder de talenten geen kansen geven. Bij Ajax geeft Farioli de 16 en 17 jarige spelers gewoon een kans. Hij is ontzettend slim in het managen van het team en niet alleen tactisch goed neerzetten. Hij weet dat je gedurende het seizoen alle 24 spelers keihard nodig hebt. Plus dat je de talenten een kans geeft en de rest mede op die manier scherp houdt. Jonge spelers een kans geven moet het beleid zijn van boven af. Je maakt een plan met een Babadi en Land wanneer je hun contract verlengt. Stewart laat dit allemaal gebeuren waardoor hij straks enorm veel moeite gaat krijgen om de contracten van de jeugdspelers te verlengen plus dat de talenten dus altijd eerder voor Ajax en Feyenoord zullen kiezen dan voor PSV. Ik weet zeker dat Farioli op dat punt van boven af wordt gemanaged.
We gaan het zien. Benitez is nu geblesseerd, kijken of een andere doelman het verschil wel maakt.Misschien, misschien niet. Feit is dat een keeper bij een topclub punten op zijn eigen pakt en daar geen defensie voor nodig heeft.
Al is de defensie zo lek, je mag af en toe toch eens een bal op goal pakken. Het is niet dat we de ene wereldgoal na de andere tegenkrijgen. integendeel.
Stewart heeft niet alleen nagelaten om door te selecteren en nieuwe karakters toe te voegen aan de selectie. Wat je ook ziet is het vasthouden van Bosz aan bepaalde spelers en de anderen waaronder de talenten geen kansen geven. Bij Ajax geeft Farioli de 16 en 17 jarige spelers gewoon een kans. Hij is ontzettend slim in het managen van het team en niet alleen tactisch goed neerzetten. Hij weet dat je gedurende het seizoen alle 24 spelers keihard nodig hebt. Plus dat je de talenten een kans geeft en de rest mede op die manier scherp houdt. Jonge spelers een kans geven moet het beleid zijn van boven af. Je maakt een plan met een Babadi en Land wanneer je hun contract verlengt. Stewart laat dit allemaal gebeuren waardoor hij straks enorm veel moeite gaat krijgen om de contracten van de jeugdspelers te verlengen plus dat de talenten dus altijd eerder voor Ajax en Feyenoord zullen kiezen dan voor PSV. Ik weet zeker dat Farioli op dat punt van boven af wordt gemanaged.
Sowieso wordt onze opleiding heel slecht gemanaged. Bij Jong-PSV hebben ze liever net aan 5 spelers op de bank dan dat ze eens iemand doorschuiven. Spelers die sowieso tekort gaan komen voor PSV-1 blijven de voorkeur krijgen boven jongere spelers. Noah Fernandez en Fabian Merien draaien bijvoorbeeld de hele voorbereiding met PSV-1 mee maar worden daarna weer teruggezet naar PSVO17 en O19. Lijkt me erg demotiverend, zeker omdat dit het slechtste Jong-PSV ooit is.
Precies, je eigen talenten zijn niet tevreden en zullen minder snel geneigd zijn om bij PSV een contract te tekenen, en toekomstig talent ziet PSV niet als een optie omdat ze daar toch geen kans krijgen, zelfs niet wanneer de oudere spelers keer op keer blijven falen. En reken er maar op dat Bosz hier volgend seizoen nog zit. Als Til, Lang, Veerman etc uit zichzelf niet weggaan, dan worden die gewoon weer opgesteld. Gelukkig gaat Boscagli weg, Benitez hopelijk ook, en PSV wil gewoon verder met die twee. Fred Rutten vibes bij dat laatste, qua beleid van bovenaf...Stewart heeft niet alleen nagelaten om door te selecteren en nieuwe karakters toe te voegen aan de selectie. Wat je ook ziet is het vasthouden van Bosz aan bepaalde spelers en de anderen waaronder de talenten geen kansen geven. Bij Ajax geeft Farioli de 16 en 17 jarige spelers gewoon een kans. Hij is ontzettend slim in het managen van het team en niet alleen tactisch goed neerzetten. Hij weet dat je gedurende het seizoen alle 24 spelers keihard nodig hebt. Plus dat je de talenten een kans geeft en de rest mede op die manier scherp houdt. Jonge spelers een kans geven moet het beleid zijn van boven af. Je maakt een plan met een Babadi en Land wanneer je hun contract verlengt. Stewart laat dit allemaal gebeuren waardoor hij straks enorm veel moeite gaat krijgen om de contracten van de jeugdspelers te verlengen plus dat de talenten dus altijd eerder voor Ajax en Feyenoord zullen kiezen dan voor PSV. Ik weet zeker dat Farioli op dat punt van boven af wordt gemanaged.
Ik ben eigenlijk wel blij dat we Drommel nu even gaan zien. Ik ben ook wel een fan van langere keepers omdat die meer reach hebben. Hoe langer hoe beterWe gaan het zien. Benitez is nu geblesseerd, kijken of een andere doelman het verschil wel maakt.
Ik vermoed het niet, overigens
Ik vond m juist duidelijk en legde de vinger op de zere plek mbt de mindere periode. Klasse dat ie daar überhaupt ging zitten aangezien dit zeldzaam is dat een directeur of td daar gaat zitten. Hij doorstond de kritiek uitstekend en voor mij was het na zn optreden gisteren duidelijk waarom er bepaalde keuzes zijn gemaakt.Ik vond zijn optreden bij SV eigenlijk niet echt sterk. Hij is niet echt communicatief en komt erg betwijfelend over met zijn teksten. Eerst zegt ie nee om vervolgens toch toe te geven aan iets. Hij lijkt vrij onervaren om aan dit soort tafels te gaan zitten met overtuiging en kracht. Hij moet nog veel oefenen hoe je vanuit eigen kracht het verhaal van PSV gaat vertellen. Het heeft bijv geen zin om de affaires rondom Noa te ontkennen. Je kunt het beste zeggen dat Noa een emotionele jongen is die hier steeds beter in wordt, dat hij een hart van goud heeft en ontzettend veel kwaliteiten maar dat ie nog veel te leren heeft en hij zelf dat ook vindt. Dat ie zelf erg gretig is om belangrijk te zijn etc.
Klasse?? De directeuren schuiven regelmatig aan hoor. Brands deed dat vroeger ook als TD. Niets nieuws onder de zon… Ik vond hem vrij twijfelachtig en onzeker overkomen en communicatief niet echt sterk althans geen breed vocabulaire. Is een kwestie van smaak wat je vindt passen bij de presentatie van je club. Ik hecht veel waarde aan overtuigingskracht en sterk communiceren.Ik vond m juist duidelijk en legde de vinger op de zere plek mbt de mindere periode. Klasse dat ie daar überhaupt ging zitten aangezien dit zeldzaam is dat een directeur of td daar gaat zitten. Hij doorstond de kritiek uitstekend en voor mij was het na zn optreden gisteren duidelijk waarom er bepaalde keuzes zijn gemaakt.
Ieder z'n mening. Ik zie dat anders.Klasse?? De directeuren schuiven regelmatig aan hoor. Brands deed dat vroeger ook als TD. Niets nieuws onder de zon… Ik vond hem vrij twijfelachtig en onzeker overkomen en communicatief niet echt sterk althans geen breed vocabulaire. Is een kwestie van smaak wat je vindt passen bij de presentatie van je club. Ik hecht veel waarde aan overtuigingskracht en sterk communiceren.
Als hij er in slaagt Luuk,Ivan en Malik hier te houden en er een of twee bijkoopt met een Lerby/van Bommel mentaliteit zal het best een goede transferperiode zijn.Weer scouten in Gladbach? Niks nieuws op zijn lijstjes dus. Wordt weer een drama transferperiode.
Het meeste wisten we al wel eigenlijk. Arno Vermeulen peuterde er mooi uit dat Stewart in Gladbach was om te scoutenHad hij nog iets nieuws te melden?
Ja dat 8 contracten dit jaar en 3 volgend jaar aflopen. Lekker veel rust in de kleedkamer dus. NOT!Had hij nog iets nieuws te melden?
Ik zal daar geen minuut van wakker liggen. Bij die 8 zitten een aantal kneuzen die ik liever niet meer zie bij PSV. Wen er maar aan dat spelers steeds vaker niet willen verlengen, omdat ze af willen wachten wat buitenlandse clubs bieden. Jammer als bijv Luuk weg gaat, maar ik vind sowieso dat PSV moet verjongen en dat Pepi volgend jaar 1e keus moet worden.Ja dat 8 contracten dit jaar en 3 volgend jaar aflopen. Lekker veel rust in de kleedkamer dus. NOT!