Technisch Manager

Wil je bijtekenen Mario? Ja hoor. Mooi dan ben ik vandaag weer de held.
 
Wel opvallend dat, ondanks de vele kritische uitlatingen in de media over het wisselbeleid van Schmidt, onze TM angstvallig stil is. Moet JDJ, zeker na het pakslaag van afgelopen zondag tegen Feyenoord, niet een gesprek voeren met onze eigenwijze trainer? Als zijn wisselbeleid vruchten zou afwerpen, dan hoor je mij niet klagen. Maar regelmatig zorgt Schmidt met zijn wisselbeleid, waarbij hij vaak rigoureus ingrijpt (3 wissels tegelijkertijd is vrij normaal bij Schmidt), er juist voor dat het evenwicht van de 1e helft direct na deze wissels zoek is en daardoor ontstaat er onrust en chaos en weten zelfs zwakkere tegenstanders op te rukken naar de 16-meter van PSV om onrust te zaaien in de defensie, met soms puntenverlies ten gevolge.
Als Schmidt dit de komende weken blijft doen, dan ben ik bang dat we bij de winterstop minimaal 10 punten achterlopen op Ajax. Dus, JDJ, ga je binnenkort nog namens de club een goed gesprek voeren met Her Schmidt over deze en aanverwante zaken in het belang van ons PSV..??
 
Wel opvallend dat, ondanks de vele kritische uitlatingen in de media over het wisselbeleid van Schmidt, onze TM angstvallig stil is. Moet JDJ, zeker na het pakslaag van afgelopen zondag tegen Feyenoord, niet een gesprek voeren met onze eigenwijze trainer? Als zijn wisselbeleid vruchten zouden afwerpen, dan hoor je mij niet klagen. Maar regelmatig zorgt Schmidt met zijn wisselbeleid, waarbij hij vaak rigoureus ingrijpt (3 wissels tegelijkertijd is vrij normaal bij Schmidt), er juist voor dat het evenwicht van de 1e helft direct na deze wissels zoek en daardoor ontstaat er onrust en chaos en weten zelfs zwakkere tegenstanders op te rukken naar de 16-meter van PSV en onrust te zaaien in de defensie, met soms puntenverlies ten gevolge.
Als Schmidt dit de komende weken blijft doen, dan ben ik bang dat we bij de winterstop minimaal 10 punten achterlopen op Ajax. Dus, JDJ, ga je binnenkort nog namens de club een goed gesprek voeren met Her Schmidt over deze en aanverwante zaken in het belang van ons PSV..??
want omdat jij dat nergens leest is dat niet gebeurt?
 
Nou, Schmidt beweert in het interview bij NOS-sport van 18.45 uur dat niemand bij hem gekomen is om zijn wisselbeleid te bespreken, niemand van de spelers en ook niemand van de clubleiding, want dat is hem expliciet gevraagd. Dus, vandaar mijn oproep aan JDJ....
Helder, das dan wel matig ja.
 
Nou, Schmidt beweert in het interview bij NOS-sport van 18.45 uur dat niemand bij hem gekomen is om zijn wisselbeleid te bespreken, niemand van de spelers en ook niemand van de clubleiding, want dat is hem expliciet gevraagd. Dus, vandaar mijn oproep aan JDJ....
Maar…dat hij dat niet openlijk bespreekt tijdens een persconferentie wil niet zeggen dat het niet gebeurd is…(je kunt je de krantenkoppen en het extra gestook anders wel voorstellen wanneer zoiets onnodig naar buiten komt)

Ik probeer maar ff nog wat positieve scenario’s uit de mouw te schudden🙄
 
Nou, Schmidt beweert in het interview bij NOS-sport van 18.45 uur dat niemand bij hem gekomen is om zijn wisselbeleid te bespreken, niemand van de spelers en ook niemand van de clubleiding, want dat is hem expliciet gevraagd. Dus, vandaar mijn oproep aan JDJ....
Van deze spelersgroep had ik ook niemand verwacht die zijn mond opentrekt. Allemaal ideale schoonzonen die als het goed gaat ze elkaar helpen maar als het tegen zit niet zelf opstaan of naar de trainer gaan om verhaal te halen over zijn gekke wissels. Ook in dat opzicht verschil met Ajax waar Tadic en Blind 2 jaar geleden bij Ten Hag zaten om hem een aantal dingen duidelijk te maken waar ze het niet eens over waren. Ook op het veld zijn het deze jongens maar ook spelers waar wij een hekel hebben zoals Martinez of Tagliafico die laten zien wie de baas is als het even mis dreigt te gaan.
 
want omdat jij dat nergens leest is dat niet gebeurt?
Omdat JdJ gewoon geen ruggengraat heeft en alles in handen van de trainer legt en laat zelfs het transferbeleid , dit was ook zo al onder MvB.
Schmidt vergeet ook dat hij "maar" bij PSV traint en geen kern van 20 haast evenwaardige spelers heeft.
 
Lees net dat Rik ‘spreekbuis’ Elfrink stelt dat Schmidt vindt dat men zijn wisselbeleid moet accepteren. Ik vrees dat het geen 6 punten worden tegen GAE en Willem 2.
 
Lees net dat Rik ‘spreekbuis’ Elfrink stelt dat Schmidt vindt dat men zijn wisselbeleid moet accepteren. Ik vrees dat het geen 6 punten worden tegen GAE en Willem 2.
"Schmidt eist dat publiek, media, spelers en directie zijn wissels niet accepteren" was dan ook n erg opvallende kop geweest. ;)
 
Lees net dat Rik ‘spreekbuis’ Elfrink stelt dat Schmidt vindt dat men zijn wisselbeleid moet accepteren. Ik vrees dat het geen 6 punten worden tegen GAE en Willem 2.
Als deze spelersgroep een paar echte karakters heeft, dan gaan ze naar hem toe en zeggen ze tegen hem: luister, wij geven zelf aan wanneer we moe zijn. Als we winnen zijn we eigenlijk nooit moe. We willen automatisme in het elftal. Kappen met die laptop van je. Ga een filmpje er mee kijken of zo. We zijn bereid om het salaris van je analisten door te betalen.
 
Als deze spelersgroep een paar echte karakters heeft, dan gaan ze naar hem toe en zeggen ze tegen hem: luister, wij geven zelf aan wanneer we moe zijn. Als we winnen zijn we eigenlijk nooit moe. We willen automatisme in het elftal. Kappen met die laptop van je. Ga een filmpje er mee kijken of zo. We zijn bereid om het salaris van je analisten door te betalen.

Roger onze IT'er.
 
  • Hahaha!
Reactions: IPF
Als deze spelersgroep een paar echte karakters heeft, dan gaan ze naar hem toe en zeggen ze tegen hem: luister, wij geven zelf aan wanneer we moe zijn. Als we winnen zijn we eigenlijk nooit moe. We willen automatisme in het elftal. Kappen met die laptop van je. Ga een filmpje er mee kijken of zo. We zijn bereid om het salaris van je analisten door te betalen.
Dat je baas je iedere dag om 11.45 naar huis stuurt, zodat je aan het einde van het jaar ook nog energie hebt om je werk te doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan