Technisch Manager

Je kan je afvragen he...wat had Schmidt nou anders kunnen doen dan dit tegen Heerenveen, met deze selectie?
Is het niet De Jong die verantwoordelijk is voor het feit dat 2 van je aanvallers die miljoenen hebben gekost verhuurd zijn? En dat een verdediger van 12 miljoen niet voldoet en dus mag banken? Zelfs de beste trainer is afhankelijk van het materiaal waar hij mee werkt.
Voor mij is de huidige situatie 80% De Jong en 20% Schmidt. Waarbij mijn vertrouwen in Schmidt er nog enigszins is. Alleen hebben we dus vooralsnog ook nog te maken met De Jong...
 
Je kan je afvragen he...wat had Schmidt nou anders kunnen doen dan dit tegen Heerenveen, met deze selectie?
Is het niet De Jong die verantwoordelijk is voor het feit dat 2 van je aanvallers die miljoenen hebben gekost verhuurd zijn? En dat een verdediger van 12 miljoen niet voldoet en dus mag banken? Zelfs de beste trainer is afhankelijk van het materiaal waar hij mee werkt.
Voor mij is de huidige situatie 80% De Jong en 20% Schmidt. Waarbij mijn vertrouwen in Schmidt er nog enigszins is. Alleen hebben we dus vooralsnog ook nog te maken met De Jong...
Lastig. Ik geef Schmidt wel meer verantwoordelijkheid. Tegelijkertijd is verdediging nog wel echt een probleem. Iets wat Schmidt ook aangaf. Volgensmij wilde hij nog een rvc, linksback en rechtsback.

Ik ben benieuwd naar de zomer. Cruciaal voor de Jong en Schmidt.
 
Je kan je afvragen he...wat had Schmidt nou anders kunnen doen dan dit tegen Heerenveen, met deze selectie?
Is het niet De Jong die verantwoordelijk is voor het feit dat 2 van je aanvallers die miljoenen hebben gekost verhuurd zijn? En dat een verdediger van 12 miljoen niet voldoet en dus mag banken? Zelfs de beste trainer is afhankelijk van het materiaal waar hij mee werkt.
Voor mij is de huidige situatie 80% De Jong en 20% Schmidt. Waarbij mijn vertrouwen in Schmidt er nog enigszins is. Alleen hebben we dus vooralsnog ook nog te maken met De Jong...
Nou. Een betere opstelling met meer balans in het elftal en dat beter omschakelt? Kan ook gewoon met deze spelers.

Meeste tegendoelpunten vallen doordat PSV verdedigend niet goed omschakelt en dan als een kip zonder kop verdedigt. Gisteren meerdere keren gezien.

In de aanval is de veldbezetting ook niet goed, waardoor PSV teveel breit.
 
Ze missen zooo veeeel kansen, daar heb je natuurlijk een beetje geluk bij nodig, maar kom op er zit gewoon geen vertrouwen achter er is zoveel onrust in het elftal en dat mag je de trainer verwijten
John de Jong is al lang een oorzaak van de teruggang waar dat hosanna gedrag vandaan komt snap ik ook niet. Als je je beste spelers verkoopt en daar minder voor terughaalt dan worden de resultaten ook minder daar hoef je niet voor gestudeerd te hebben.
 
Ze missen zooo veeeel kansen, daar heb je natuurlijk een beetje geluk bij nodig, maar kom op er zit gewoon geen vertrouwen achter er is zoveel onrust in het elftal en dat mag je de trainer verwijten
John de Jong is al lang een oorzaak van de teruggang waar dat hosanna gedrag vandaan komt snap ik ook niet. Als je je beste spelers verkoopt en daar minder voor terughaalt dan worden de resultaten ook minder daar hoef je niet voor gestudeerd te hebben.
Want voor JDJ hadden we wel jaren een stabiele defensie? Die linie is mogelijk sinds t vertrek van Alex al een zorgenkindje, met een iets minder slechte periode toen Moreno er was, maar toen was LB niet je van het.
 
Ze missen zooo veeeel kansen, daar heb je natuurlijk een beetje geluk bij nodig, maar kom op er zit gewoon geen vertrouwen achter er is zoveel onrust in het elftal en dat mag je de trainer verwijten
John de Jong is al lang een oorzaak van de teruggang waar dat hosanna gedrag vandaan komt snap ik ook niet. Als je je beste spelers verkoopt en daar minder voor terughaalt dan worden de resultaten ook minder daar hoef je niet voor gestudeerd te hebben.
even ter nuancering. JdJ is een van de zwakke schakels, maar het te lang vasthouden aan Bommel als coach heeft de boel ook geen goed gedaan.
 
Ik denk dat er weinig supporters enthousiast zijn over nog een seizoen Schmidt. Dom systeem, nul progressie, ongemotiveerde spelers, geen fatsoenlijke wedstrijd gespeeld. PSV is beter af zonder deze eigenwijze, tactische onbenul coach. Weg ermee, of
nou 2e of 3e wordt. En JDJ als eerste eruit.
 
Ze missen zooo veeeel kansen, daar heb je natuurlijk een beetje geluk bij nodig, maar kom op er zit gewoon geen vertrouwen achter er is zoveel onrust in het elftal en dat mag je de trainer verwijten
John de Jong is al lang een oorzaak van de teruggang waar dat hosanna gedrag vandaan komt snap ik ook niet. Als je je beste spelers verkoopt en daar minder voor terughaalt dan worden de resultaten ook minder daar hoef je niet voor gestudeerd te hebben.
Maar daar heeft elke club (behalve de absolute top) toch last van? Je beste spelers worden weggekocht en je koopt daar een mindere (maar met potentie) voor terug.
 
Terug
Bovenaan Onderaan