Technisch Manager

Links buiten hebben we niet nodig volgend jaar met Lang en Lozano een Rechtsbuiten is juist gewenst.met een vetrek van Baka in zicht.
wie mist btw JDJ?
 
Ik was bij de wedstrijd en Moussa speelde best een goede wedstrijd. Wel duidelijk dat hij technisch de besfe is bij Vitesse, ook wel redelijk snel volgens mij. Er gebeurde in ieder geval altikd wat als hij aan de bal was, terwijl ik Driouech een vrij kleurloze wedstrijd vond spelen.
 
Ik was bij de wedstrijd en Moussa speelde best een goede wedstrijd. Wel duidelijk dat hij technisch de besfe is bij Vitesse, ook wel redelijk snel volgens mij. Er gebeurde in ieder geval altikd wat als hij aan de bal was, terwijl ik Driouech een vrij kleurloze wedstrijd vond spelen.
Maar wel een vrije kopkans die meters over ging. Als ie rendement heeft dan is het sowieso een geweldige speler maar dat durf ik (nog) te betwijfelen. Je zou zeggen dat er iets mis moet zijn met een technisch zo begaafde speler die op zijn 21e nog in kelderklasses speelt.
 
  • Leuk
Reactions: Bas
Ik was bij de wedstrijd en Moussa speelde best een goede wedstrijd. Wel duidelijk dat hij technisch de besfe is bij Vitesse, ook wel redelijk snel volgens mij. Er gebeurde in ieder geval altikd wat als hij aan de bal was, terwijl ik Driouech een vrij kleurloze wedstrijd vond spelen.
Ik heb gelijk wat beelden bekeken, maar hij haalt wel telkens hetzelfde truukje uit. Kwestie van tijd voor dat doorzien gaat worden.
 
Ik heb gelijk wat beelden bekeken, maar hij haalt wel telkens hetzelfde truukje uit. Kwestie van tijd voor dat doorzien gaat worden.
Net als bij Robben. Toen zijn tegenstanders zijn truukje doorkregen, was het ook afgelopen. Oh wacht:unsure:...
(waarmee ik niet Moussa meteen op het niveau van Robben wil plaatsen he!)
 
Terug
Bovenaan Onderaan