Technisch Manager

Daar denkt de Everton eigenaar en de fans toch echt anders over. Volgens mij echt een onmogelike taak, en daar zal hij ook op afgerekend worden.
Klopt, ze verwarren ambitie met realiteit denk ik.. ze hopen vast op een Leicester scenario.
 
Laatst bewerkt:
En nu meteen een trainer aangesteld bij Everton die eigenlijk overal weggestuurd is hoewel hij goed voetbal liet zien bij Watford.
 
Ik ben benieuwd. Brands bedankt. Eens kijken of we verschil zien en wie er daadwerkelijk hem opvolgt.
 
En nu meteen een trainer aangesteld bij Everton die eigenlijk overal weggestuurd is hoewel hij goed voetbal liet zien bij Watford.

Ben tch wel benieuwd, wat voor spelers die gaat halen naar Everton. Met de Schwaab's, Viergever's, Luckassen's en Isimat's van deze wereld, moet die dus nooit mee komen. Ook kan die het niet maken om een club als Everton, het seizoen in laten gaan zonder linksback.

Zal een grote uitdaging worden voor Marcel bij Everton.
 
Ben tch wel benieuwd, wat voor spelers die gaat halen naar Everton. Met de Schwaab's, Viergever's, Luckassen's en Isimat's van deze wereld, moet die dus nooit mee komen. Ook kan die het niet maken om een club als Everton, het seizoen in laten gaan zonder linksback.

Zal een grote uitdaging worden voor Marcel bij Everton.

Hij heeft daar wel een veel grotere zak met geld. :money: ;)
 
Toon Gerbrands: "We wilden zijn contract met twee of drie jaar verlengen. Hij heeft de contacten met Everton toen nog opgeschort en meer bedenktijd gevraagd. Maar afgelopen maandag heeft hij tegen me gezegd: ik ga toch de stap maken"

link

Voorlopig komt er geen externe opvolger. Over drie maanden, wanneer de transferperiode tegen z'n einde loopt, wordt er geëvalueerd.

:unsure: En dan zal Arnesen wel doorgaan als technisch directeur. ;)
Dat memoreerde ik al. Hij heeft een geweldig netwerk. Ideale opvolger.Maar wie moet zijn plaats dan innemen in de RVC,Johan Vlemmix? :metal:
 
Ik vind dit een heel zorgelijke ontwikkeling. Dat Brands weggaat, ok, daar kan PSV niks aan doen natuurlijk en manier waarop het gegaan is, is wel de manier waarop het hoort. Maar dat er nu geen opvolger wordt aangesteld vind ik echt een enorme misser. De komende 3 maanden zijn de maanden waarin het kampioenschap bepaald wordt en PSV gaat die belangrijke taak van Brands er wel even bij doen ?

Ook maak ik mij zorgen om het Mexicaanse netwerk: ik hoop niet dat dat volledig aan Brands ophing en dat nu snel dreigt te verwateren. Kan Arnesen niet gewoon full time TD worden voor de komende 3 maanden ?
 
Gerbrands verwoordt het op PSV.nl zo:
De clubleiding heeft, sinds de interesse in Brands concreet werd, direct alle reeds aanwezige voetbaltechnische kennis en ervaring binnen de club gemobiliseerd, om het vertrek van Brands de komende periode op te kunnen vangen. “We kunnen dat in de komende transferwindow zo invullen, omdat er een professionele organisatie staat met duidelijke structuren en uitgewerkte plannen en scenario’s” legt algemeen directeur Toon Gerbrands uit. “John de Jong (hoofdscout PSV) en Phillip Cocu (hoofdtrainer) zullen in hun vertrouwde rol technische kennis inbrengen. Peter Fossen en ik zullen onze reguliere rollen vervullen. Daarnaast zal Frank Arnesen, gelouterd in de internationale voetbalwereld, ons vanuit de RvC met raad en daad bijstaan.

Daar zou je ook uit kunnen opmaken dat men het deze transferperiode gewoon zonder TD doet.
 
Gerbrands verwoordt het op PSV.nl zo:
De clubleiding heeft, sinds de interesse in Brands concreet werd, direct alle reeds aanwezige voetbaltechnische kennis en ervaring binnen de club gemobiliseerd, om het vertrek van Brands de komende periode op te kunnen vangen. “We kunnen dat in de komende transferwindow zo invullen, omdat er een professionele organisatie staat met duidelijke structuren en uitgewerkte plannen en scenario’s” legt algemeen directeur Toon Gerbrands uit. “John de Jong (hoofdscout PSV) en Phillip Cocu (hoofdtrainer) zullen in hun vertrouwde rol technische kennis inbrengen. Peter Fossen en ik zullen onze reguliere rollen vervullen. Daarnaast zal Frank Arnesen, gelouterd in de internationale voetbalwereld, ons vanuit de RvC met raad en daad bijstaan.

Daar zou je ook uit kunnen opmaken dat men het deze transferperiode gewoon zonder TD doet.

Dat is precies de conclusie die ik trek en dat vind ik heel stom van PSV.
Alsof Brands niks anders deed dan de contracten uit de printer halen.
 
Ik vind dit een heel zorgelijke ontwikkeling. Dat Brands weggaat, ok, daar kan PSV niks aan doen natuurlijk en manier waarop het gegaan is, is wel de manier waarop het hoort. Maar dat er nu geen opvolger wordt aangesteld vind ik echt een enorme misser. De komende 3 maanden zijn de maanden waarin het kampioenschap bepaald wordt en PSV gaat die belangrijke taak van Brands er wel even bij doen ?

Ook maak ik mij zorgen om het Mexicaanse netwerk: ik hoop niet dat dat volledig aan Brands ophing en dat nu snel dreigt te verwateren. Kan Arnesen niet gewoon full time TD worden voor de komende 3 maanden ?

Dat wordt hij toch al. Waarschijnlijk hebben Brands en Arnesen al veel voorbereid voor volgend seizoen. Vanaf het moment dat Brands aangaf dat Everton verregaande interesse toonde heeft hij veelvuldig samen met Toon Gerbrands overlegd. En Toon Gerbrands kennende zal de constructie met Arnesen niet op de laatste dag bedacht zijn. Het zou zelfs zomaar kunnen dat Frank Arnesen langer technisch directeur zal zijn. Vind maar eens iemand van gelijke statuur en met dezelfde ervaring en netwerk.
 
Ik vind het een logische oplossing van Gerbrands om op het vertrek van Brands al lang in te spelen. De communicatie binnen de top van PSV schat in hoog in, gezien de uitspraak van Gerbrands Men is er op voorbereid, en het is beter het zo op te lossen , dan zo snel mogelijk een nieuwe TD te zoeken, waarvan men nooit precies weet wat je in huis haalt. Op langere termijn komt het wel goed. Ik heb er vertrouwen in.
 
Terug
Bovenaan Onderaan