Technisch Manager

Ergens hoop ik dat vanmiddag Lozano topscorer wordt en dat hij een geweldig WK speelt met veel goals en dat hij dan weggaat voor zo'n 50-70 M zodat PSV eensklaps een superinjectie krijgt in haar financïen.Ik wil niet dat hij weggaat maar voor PSV's financiële huishouding zou het perfect zijn.Suarez ziet hem graag naar Barcelona gaan en heeft het bestuur aldaar er al op gewezen.Marcel Brands moet gewoon een prijs vragen die voor Nederlandse en misschien ook wel Europese begrippen absurd is.
En de gevolgen van veel geld op de bankrekening te hebben? Dat kan Overmars heel goed uitleggen. Zijn eerste zin: “Helemaal niets in Amsterdam...”
 
Wat een arrogant mannetje.Was er überhaupt wel sprake van dat PSV hem eventueel als opvolger van Brands zag?
Ik heb geen gerucht gehoord van die aard.

Ze blijven toch een beetje reserve-Amsterdammers daar, alleen dan zonder de enorme prijzenkast om de arrogantie kracht bij te zetten. In het geval AZ is het dus nogal misplaatste arrogantie. Ze denken nog steeds dat ze meedoen met PSV en Ajax, en dat is gebaseerd op... gebakken lucht. Dat is ook wat ze het beste verkopen daar bij AZ: gebakken lucht, voor de hoofdprijs.
 
Hij weet natuurlijk wel wat Lozano moet opbrengen en al die andere PSV-ers. Zou me niets verbazen als er volgend seizoen 1 of meer PSV-ers bij Everton spelen.
 
Bedankt Marcel!!! de kassa rinkelt ook nog een beetje zijn doorlopende contract wordt afgekocht. Everton heeft hele diepe
zakken en wellicht komt hij nog even winkelen.
 
Het is hem absoluut gegund, heeft ondanks een aantal fouten zoals het verwaarlozen van de verdediging erg goede dingen gedaan in zijn 8 jaar. Gewoon de beste TD van NL in mijn ogen. Die ga je niet 123 vervangen. Ik ben erg benieuwd wie zijn opvolger wordt.

Huibers lijkt me onwaarschijnlijk. Bovendien is TD bij AZ zijn heel wat anders dan bij PSV. Bij PSV kun je je niet teveel missers permitteren en moet je in het bezit zijn van een goed netwerk. Ik vraag me af of hij dat heeft. Al zou ik zelf niet zomaar een goede vervanger vinden. Dit wordt nog een lastige klus voor onze directie.
 
Frank Arnesen zou hem toch wel kunnen opvolgen, maar dan moet hij wel uit de RVC stappen/of beiden jobs uitvoeren.
 
Marcel, bedankt voor je diensten. Ik heb ontzettend veel bewondering voor wat jij de afgelopen acht jaar hebt gepresteerd. Het team van 2013/2014 was te veel te zwak en onevenwichtig en je blindheid voor goede verdedigers is ook bij iedereen bekend, maar over het algemeen was het spelersbeleid van goede kwaliteit. Daarnaast ben je een goede manager die zorgt voor rust binnen de club. Veel succes met je dikverdiende PL-klus! (Y)
 
Hij weet natuurlijk wel wat Lozano moet opbrengen en al die andere PSV-ers. Zou me niets verbazen als er volgend seizoen 1 of meer PSV-ers bij Everton spelen.
Het zou mij uiterst verbazen. Marcel weet namelijk wat die PSVers kunnen en in welke competities die prestaties tot stand zijn gekomen. Ik denk niet dat hij ook maar een speler van PSV mee gaat nemen, die zijn namelijk allemaal niet goed genoeg voor de PL. Zie Van Ginkel and Klaassen.
 
Marcel bedankt.

Maar domme zet, grote kans dat hij over een half jaar alweer op straat staat. Ook Brands gaat daar de onrealistische verwachtingen niet waar maken. Everton gaat niet voor de CL plaatsen in de PL spelen, maakt niet uit hoeveel geld ze erin pompen, tenzij ze hem £500m per jaar geven en drie jaar geduld hebben.

Uiteraard op stratt met een uiterst goed gevulde bankrekening, en dat zal denk ik ook wel de motivatie zijn geweest. Het zij hem gegund.
 
Het zou mij uiterst verbazen. Marcel weet namelijk wat die PSVers kunnen en in welke competities die prestaties tot stand zijn gekomen. Ik denk niet dat hij ook maar een speler van PSV mee gaat nemen, die zijn namelijk allemaal niet goed genoeg voor de PL. Zie Van Ginkel and Klaassen.

Wellicht dat Pröpper wel in de intresse komt te staan van Everton. Zou denk ik ook best die stap kunnen maken. Of jahanbaksh (AZ verleden immers)..
 
Ik hoop op zijn succes al weet ik niet of dat gaat lukken bij Everton. Het is de laatste 4 jaar een onrustige club geworden die na een paar uitschieters naar boven dacht met de top 5 mee te kunnen doen. Nu sinds 3 jaar 3 verschillende trainers.
Maar ik geloof ook wel dat het spelersbeleid niet goed is geweest en daar kan Brands zeker verandering in te weeg brengen. Het probleem van de Engelse clubs is vaak dat niet de TD maar de trainer zelf zijn spelers haalt en zijn zin doordrukt. Koeman haalde allerlei spelers die totaal ongeschikt waren maar ze waren ook erg duur. Klaassen en Sigurdsson ga je niet meer voor de bedragen die betaald zijn voor hen, nog verkopen aan een andere club. En zo heeft Koeman nog meer puinhoop aan spelers daar achtergelaten.
Marcel wacht een zeer zware klus en ik hoop dat ie het gaat redden!
 
Terug
Bovenaan Onderaan