Technisch Manager

Sinds wanneer is het een blunder als je nog geen geld uitgeeft wat er nog niet is (afwachting transfer Lozano)?

Het is een blunder dat de Jong van het geld van Lozano middelmatige spelers als Bruma, Doan en Baumgartl heeft gehaald.
Deed ie met Bruma ook dus was er geen geld of toch wel dan?! Had ie dus beter uit kunnen geven aan Lyanco ipv Bruma
 
Deed ie met Bruma ook dus was er geen geld of toch wel dan?! Had ie dus beter uit kunnen geven aan Lyanco ipv Bruma
En was die hier afgebrand in plaats van Baumgartl. De topclubs staan in de rij nu voor hem, net als Lainez die we hadden moeten halen voordat Ajax het zou doen, en Guti moesten we ook halen. Ooh wacht, die hebben we gelukkig wel binnengehaald.
 
En was die hier afgebrand in plaats van Baumgartl. De topclubs staan in de rij nu voor hem, net als Lainez die we hadden moeten halen voordat Ajax het zou doen, en Guti moesten we ook halen. Ooh wacht, die hebben we gelukkig wel binnengehaald.
Je vraagt je bijna af of het over deze onbetaalbare (transfermarkt: 8 miljoen) Lyanco gaat:


In ieder geval lekker veel geblesseerd, en heeft ook veel ervaring met tegengoals en verliezen. Hij zou zich hier prima hebben thuisgevoeld. :grin:
 
En waar elke journalist na de wanprestatie van gisteren tegen Emmen Mark van Bommel flink aanpakt, rept niemand over de transferblunders van JDJ....die blijft zoals altijd weer buiten schot. Wanneer gaan de voetbalanalisten nu eens een keer de crisis bij PSV belichten vanuit het wanbeleid en amateurisme van John de Jong, de mislukte TD van PSV....?? Hij mag hier niet mee wegkomen, wanneer alle pijlen zich richten op Mark en Mark alle schuld in de schoenen geschoven krijgt....!! :mad:
 
En waar elke journalist na de wanprestatie van gisteren tegen Emmen Mark van Bommel flink aanpakt, rept niemand over de transferblunders van JDJ....die blijft zoals altijd weer buiten schot. Wanneer gaan de voetbalanalisten nu eens een keer de crisis bij PSV belichten vanuit het wanbeleid en amateurisme van John de Jong, de mislukte TD van PSV....?? Hij mag hier niet mee wegkomen, wanneer alle pijlen zich richten op Mark en Mark alle schuld in de schoenen geschoven krijgt....!! :mad:
Nou, ik heb al in diverse artikelen gelezen dat de aankopen PSV ook niet sterker gemaakt hebben.
 
Nou, ik heb al in diverse artikelen gelezen dat de aankopen PSV ook niet sterker gemaakt hebben.
Toch ben ik het in die zin eens met RAZINHO dat MvB wel keihard wordt aangepakt terwijl je slechts her en der iets hoort over JdJ en al helemaal over Gerbrands die dit alles op zijn beloop heeft gelaten met zijn “positieve blik” op de zaken... Het beleid van PSV moet in de media keihard worden bekritiseerd. JdJ is ook z’n figuur die eigenlijk nergens verschijnt om tekst en uitleg te geven over zijn beleid. Ook Genrbrahds is itt bijvoorbeeld vd Sar nooit te gast bij een Studio Voetbal, Ziggo of bij Pauw of zo. Nee hij is er alleen voor zijn boeken. Dan is hij wel in de publiciteit. Maar als het om het beleid gaat, dan nodigt hij 10 supporters uit om tekst en uitleg te geven.
 
Toch ben ik het in die zin eens met RAZINHO dat MvB wel keihard wordt aangepakt terwijl je slechts her en der iets hoort over JdJ en al helemaal over Gerbrands die dit alles op zijn beloop heeft gelaten met zijn “positieve blik” op de zaken... Het beleid van PSV moet in de media keihard worden bekritiseerd. JdJ is ook z’n figuur die eigenlijk nergens verschijnt om tekst en uitleg te geven over zijn beleid. Ook Genrbrahds is itt bijvoorbeeld vd Sar nooit te gast bij een Studio Voetbal, Ziggo of bij Pauw of zo. Nee hij is er alleen voor zijn boeken. Dan is hij wel in de publiciteit. Maar als het om het beleid gaat, dan nodigt hij 10 supporters uit om tekst en uitleg te geven.
Lees het ED eens, de stukjes van Rik
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Toch ben ik het in die zin eens met RAZINHO dat MvB wel keihard wordt aangepakt terwijl je slechts her en der iets hoort over JdJ en al helemaal over Gerbrands die dit alles op zijn beloop heeft gelaten met zijn “positieve blik” op de zaken... Het beleid van PSV moet in de media keihard worden bekritiseerd. JdJ is ook z’n figuur die eigenlijk nergens verschijnt om tekst en uitleg te geven over zijn beleid. Ook Genrbrahds is itt bijvoorbeeld vd Sar nooit te gast bij een Studio Voetbal, Ziggo of bij Pauw of zo. Nee hij is er alleen voor zijn boeken. Dan is hij wel in de publiciteit. Maar als het om het beleid gaat, dan nodigt hij 10 supporters uit om tekst en uitleg te geven.

Vooral dat we JdJ na zijn 'kwalitatief en kwantitatief uitstekende selectie' nooit meer hebben gehoord vind ik erg kwalijk.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Toch ben ik het in die zin eens met RAZINHO dat MvB wel keihard wordt aangepakt terwijl je slechts her en der iets hoort over JdJ en al helemaal over Gerbrands die dit alles op zijn beloop heeft gelaten met zijn “positieve blik” op de zaken... Het beleid van PSV moet in de media keihard worden bekritiseerd. JdJ is ook z’n figuur die eigenlijk nergens verschijnt om tekst en uitleg te geven over zijn beleid. Ook Genrbrahds is itt bijvoorbeeld vd Sar nooit te gast bij een Studio Voetbal, Ziggo of bij Pauw of zo. Nee hij is er alleen voor zijn boeken. Dan is hij wel in de publiciteit. Maar als het om het beleid gaat, dan nodigt hij 10 supporters uit om tekst en uitleg te geven.
Klopt. Er is een boel aan te merken geweest op het transferbeleid van Brands, maar hij gaf wel tekst en uitleg over de situatie als dat gewenst was. JdJ hult zich in stil zwijgen.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Toch ben ik het in die zin eens met RAZINHO dat MvB wel keihard wordt aangepakt terwijl je slechts her en der iets hoort over JdJ en al helemaal over Gerbrands die dit alles op zijn beloop heeft gelaten met zijn “positieve blik” op de zaken... Het beleid van PSV moet in de media keihard worden bekritiseerd. JdJ is ook z’n figuur die eigenlijk nergens verschijnt om tekst en uitleg te geven over zijn beleid. Ook Genrbrahds is itt bijvoorbeeld vd Sar nooit te gast bij een Studio Voetbal, Ziggo of bij Pauw of zo. Nee hij is er alleen voor zijn boeken. Dan is hij wel in de publiciteit. Maar als het om het beleid gaat, dan nodigt hij 10 supporters uit om tekst en uitleg te geven.

Her en der? Ben jij 'her' dan ben ik 'der' :unsure::ROFL:
 
  • Hahaha!
Reactions: IPF
Maar het ED heeft een bereik van niks...
Wil je nu serieus beweren, dat je zou willen dat de televaag en het AD de hele tijd aan de stoelpoten van de PSV leiding zou gaan zitten zagen?
Overigens VI van deze maandag ging wel een kwartier over PSV, met als strekking dat MvB niet zo heel veel te verwijten valt, maar dat JdJ en de technische leiding hier de volle schuld van moeten krijgen.
 
Ja, daar zijn ajax en feyenoord ook veel mee opgeschoten....
Ajax wel. De Telegraaf heeft destijds in opdracht van Cruijff alles wat Ajax was jaren lang onderuit gehaald. Het was niet fijn en al helemaal niet leuk voor mensen die dankzij dat wanbeleid bij Ajax mochten blijven werken.
Feyenoord is een ander verhaal: het is eigenlijk nooit een topclub geweest, ja alleen kwa aanhang. Maar in niets leken zij op een topclub getuige de cijfers die ze op de mat leggen. AD vind ik nog wel vrij mild voor Feyenoord. Jammer dat PSV geen landelijke krant heeft die dit wanbeleid dagelijks aan de kaak gaat stellen. Daarom blijven we ook allemaal zitten met ome Toon en zijn boeken.
 
Heb begrepen dat De Jong er in de winterstop ervaring bij wil halen.

Hopelijk trekken de Kerkhofjes hun kicksen weer aan. Dan is het lek wel boven.

Angelino en Guardado terughalen mag anders ook wel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan