Technisch Manager

Marcel Brands is per 1 juni weg. Wie zal de komende zomer de nodige transferbesprekingen gaan doen? Toon Gerbrands samen met Frank Arnesen?
 
Lees nu dat Arnesen, De Jong en Cocu het taken pakket van Brands overnemen. Morgen wordt er dus een nieuwe linksback gepresenteerd :D
Neem aan voorlopig? 3 kapiteinen op een schip is ook niet echt sterk...
 
Klopt dat het te verwachten was. Ik vraag me alleen af of Everton de juiste club is voor Brands.

Ik heb geen idee. De tijd zal het leren. Inter Milan was ook niet de beste keuze voor Bergkamp, maar het is uiteindelijk goed gekomen met 'm. Ik hoop dat Brands perfect bij Everton past, maar zo niet, dan zijn er clubs waar hij zeker weer gaat slagen
 
Gek gevoel is het eigenlijk, pas als iemand weg gaat, ga je hem en in dit geval zijn werk, missen. Of ben ik nou de enige met dat gevoel?
 
Prachtige stap. Na 21 jaar in NL wil ook het kunstje in Hey buitenland eens doen, die snap ik.
Volgens mij zit de uitdaging bij Everton niet om de traditionele top 5/6 aan te vallen maar juist daar net onder te blijven. Das al een prestatie op zich gezien al het geld wat rond gaat in de PL.
Mooi dat Arnesen gelijk betrokken wordt als stand in, ik heb daar wel vertrouwen in zolang er geen andere TD hebben.
 
Gek gevoel is het eigenlijk, pas als iemand weg gaat, ga je hem en in dit geval zijn werk, missen. Of ben ik nou de enige met dat gevoel?
Je bent zeker niet de enige, en het geldt niet alleen voor Brands, als iemand weg is weet je pas wat je mist, en wat diegene dus goed heeft gedaan.
Dat geldt ook bijvoorbeeld voor bekende personen die overlijden en daarna pas gewaardeerd worden.
Dus eigenlijk moeten we meer waarderen wat we nu hebben en niet pas als het weg is. Bijvoorbeeld Cocu. ;)


Marcel Brands, heel veel succes bij Everton.
 
Ik gun Marcel het allerbeste. Everton zal wellicht nooit een topper worden, maar voor een TD is dat ook niet relevant. Hij doet zijn werk binnen de mogelijkheden/budget. En Marcel zal er zeker een goed gevulde portemonee aan overhouden. Niemand is onmisbaar en het is wel eens goed dat zijn opvolger er op een andere manier tegen aan kijkt. Een stevige defensie, die rust en zelfvertrouwen uitstraalt, zou menige supporter toejuichen. En een flinke transfersom bedingen bij verkoop van getalenteerde spelers. Het was tot nu toe : net niet, dat gold niet voor alle spelers, want er zijn natuurlijk ook prima spelers aangetrokken met niveau. We moeten afwachten hoe het loopt, maar ik kijk er al naar uit. Graag verfrissing.
 
Toon Gerbrands: "We wilden zijn contract met twee of drie jaar verlengen. Hij heeft de contacten met Everton toen nog opgeschort en meer bedenktijd gevraagd. Maar afgelopen maandag heeft hij tegen me gezegd: ik ga toch de stap maken"

link

Voorlopig komt er geen externe opvolger. Over drie maanden, wanneer de transferperiode tegen z'n einde loopt, wordt er geëvalueerd.

:unsure: En dan zal Arnesen wel doorgaan als technisch directeur. ;)
 
Prachtige stap. Na 21 jaar in NL wil ook het kunstje in Hey buitenland eens doen, die snap ik.
Volgens mij zit de uitdaging bij Everton niet om de traditionele top 5/6 aan te vallen maar juist daar net onder te blijven. Das al een prestatie op zich gezien al het geld wat rond gaat in de PL.
Mooi dat Arnesen gelijk betrokken wordt als stand in, ik heb daar wel vertrouwen in zolang er geen andere TD hebben.
Daar denkt de Everton eigenaar en de fans toch echt anders over. Volgens mij echt een onmogelike taak, en daar zal hij ook op afgerekend worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan