Technisch Manager

Met geen woord werd er gesproken over Olivier Boscagli zojuist op Fox Sports 1...(n):sleep:
Had ik wel op gehoopt. Toet vroeg de Jong (weliswaar opname van gisteren) totaal niet naar deze Franse verdediger. Vandaag Toet weer op dit gebied in gebreke gebleven, tijdens een interview met Gerbrands.

Las net weer het standaard "het is een talentvolle jongen, we volgden hem al langer" verhaaltje.:sneaky:
 
In mijn optiek zijn er 3 belangrijke zaken die hij moet regelen:
1. Een sterke goede CV
2. Een leider in het veld (zeg middenveld of de top CV van punt 1.)
3. Verkoop van overbodige spelers (PSV heeft geld nodig)

Deze zaken moeten rap voor elkaar komen
Een sterke CV zou mooi zijn. Dat is ook een beetje open deur intrappen. Als je een nieuwe speler in huis haalt zal die eerst zijn plek op de ladder moeten krijgen voordat hij als leider kan acteren. Eerst maar iemand die er vol voor wil gaan, een werkpaard met kwaliteit. Maar ik vermoed dat je daarop doelt. Helaas lijkt er enkel interesse voor de topspelers van PSV. Dus je levert ook direct aan kwaliteit in.
 
Voorlopig is de terugkeer van Luckassen en de aankoop Lato weinig hoopgevend achterin. Ik vrees dat JdJ net als zijn meester zal blijven zakken voor het examen “goede verdedigers halen”. Ook die Franse verdediger is totaal nietszeggend. Een talent achter een ander talent voor de linksback positie. En diegene die hen achterin moeten coachen zijn Viergever en Luckassen:oops:
 
Voorlopig is de terugkeer van Luckassen en de aankoop Lato weinig hoopgevend achterin. Ik vrees dat JdJ net als zijn meester zal blijven zakken voor het examen “goede verdedigers halen”. Ook die Franse verdediger is totaal nietszeggend. Een talent achter een ander talent voor de linksback positie. En diegene die hen achterin moeten coachen zijn Viergever en Luckassen:oops:

... :

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...-jong-ik-denk-dat-we-er-goed-voor-staan-.html

ik denk dat we er goed voor staan
ik denk dat we er goed voor staan
ik denk dat we er goed voor staan
ik denk dat we er goed voor staan

o.O:sad::cry::bandage::fever::FP::horen::zien::zwijgen::sneeze::poop::clown:
 
Een sterke CV zou mooi zijn. Dat is ook een beetje open deur intrappen. Als je een nieuwe speler in huis haalt zal die eerst zijn plek op de ladder moeten krijgen voordat hij als leider kan acteren. Eerst maar iemand die er vol voor wil gaan, een werkpaard met kwaliteit. Maar ik vermoed dat je daarop doelt. Helaas lijkt er enkel interesse voor de topspelers van PSV. Dus je levert ook direct aan kwaliteit in.
Een sterke RCV was Alvarez maar die laten ze gewoon lopen naar de concurrent. Maar ach wie we er ook neerzetten, Rosario en Hendrix consolideren alleen maar, en verrekken de aanval voort te zetten...o.O Ik leef nu al mee, en heb medelijden met al die goedwillende PSV fans, die hopen op een attractief PSV komend seizoen. John is gewoon een lompe boer die ook al geen verstand heeft van invulling van het taktisch plaatje, dat PSV een hoog rendement had moeten opleveren. En Gerbrands heeft meer verstand van Volleybal.
 
... :

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...-jong-ik-denk-dat-we-er-goed-voor-staan-.html

ik denk dat we er goed voor staan
ik denk dat we er goed voor staan
ik denk dat we er goed voor staan
ik denk dat we er goed voor staan

o.O:sad::cry::bandage::fever::FP::horen::zien::zwijgen::sneeze::poop::clown:

:unsure: Ik vrees dat John de Jong gelijk heeft.

We staan er goed voor. Voor paal wel te verstaan. :sad:

179487.jpg
 
John, alsjeblieft. Als je nou 1 ding ECHT GOED kunt doen en je wilt een standbeeld verdienen bij de PSV supporters, dien je Hendrix gewoon te slijten aan Bologna. Het liefst zie ik Rosario nog even blijven, maar indien je "het blok" kunt verkopen voor 22 miljoen, doen. Al helemaal vanwege het feit dat van Bommel ze dan niet meer kan opstellen.
 
John, alsjeblieft. Als je nou 1 ding ECHT GOED kunt doen en je wilt een standbeeld verdienen bij de PSV supporters, dien je Hendrix gewoon te slijten aan Bologna. Het liefst zie ik Rosario nog even blijven, maar indien je "het blok" kunt verkopen voor 22 miljoen, doen. Al helemaal vanwege het feit dat van Bommel ze dan niet meer kan opstellen.
Serieus, een standbeeld? Dat krijgt ie alleen als hij vrijwillig opstapt in de aankomende week, z'n excuus aanbiedt en vertelt dat hij werd bedreigd door fans van de concurrent en daarom gedwongen werd PSV van binnenuit kapot te maken.

Een andere verklaring is er niet voor dit baggerwerk dat hij aflevert.
 
Serieus, een standbeeld? Dat krijgt ie alleen als hij vrijwillig opstapt in de aankomende week, z'n excuus aanbiedt en vertelt dat hij werd bedreigd door fans van de concurrent en daarom gedwongen werd PSV van binnenuit kapot te maken.

Een andere verklaring is er niet voor dit baggerwerk dat hij aflevert.
Gechargeerd Der Muzikant, gechargeerd. Ook ik ben verre van tevreden met het huidige beleid, echter het blok slijten voor 22 miljoen zodat van Bommel ze niet kan opstellen klinkt als een zege uit de hemel.
 
Nou ja, ik hecht niet zoveel waarde aan zo'n interview. Moet hij dan zeggen dat de huidige selectie waardeloos is? Ik kan niet inschatten hoe goed Lato en Boscagli zijn. Maar er is dan ten opzichte van vorig seizoen in principe niet zo veel veranderd. Al is stilstand ook achteruitgang!
 
Gechargeerd Der Muzikant, gechargeerd.

:clap2:Nou, ik wist het niet zeker toen ik z'n post las, maar nu ik jouw observatie lees kan ik met een gerust hart concluderen dat Der Muzikant wellicht, een tikkeltje, ietsiepietsie, un petit peu zijn post chargeerde ten aanzien van ene J. de Jong. Ik bedoel, als je alles goed doorleest enzo. :maniac:
 
John, alsjeblieft. Als je nou 1 ding ECHT GOED kunt doen en je wilt een standbeeld verdienen bij de PSV supporters, dien je Hendrix gewoon te slijten aan Bologna. Het liefst zie ik Rosario nog even blijven, maar indien je "het blok" kunt verkopen voor 22 miljoen, doen. Al helemaal vanwege het feit dat van Bommel ze dan niet meer kan opstellen.
Voor die 2 gasten krijg je samen nog geen 10M, en dat is ook nog eens meer dan terecht. Overloop je deze 2 nietsnutten, dan kun je lekker als tegenstander een afstandsschot lanceren en op goal schieten. Bij Clown Zoet is de kans bijna 60% dat ie erin vliegt. Luckassen en Viergever laten toch gaten vallen.dus, in feite is het net of PSV geen centrale verdedigers heeft opgesteld.
 
https://psv.supporters.nl/nieuws/artikel/46394/video-John-de-Jong-"we-staan-er-goed-voor"
We staan er geweldig goed voor John:
3-2 verloren van Nice
2-0 verloren van Wolfsburg
Weliswaar 3-0 gewonnen van Aris Saloniki... Fortuna Sittard won er met 5-1 van !!!
0-0 tegen FC Sion
Wow, het kan haast niet beter John !
We zijn helemaal klaar voor zowel het Kampioenschap als het plaatsen van onze mooie club PSV, voor de groepsfase CL.
Wat een zegen om jouw als opvolger van Brands te hebben !
 
Terug
Bovenaan Onderaan