Technisch Manager

Vooralsnog heeft hij wat mij betreft nog geen deals of transfers bewerkstelligd waarvan we zouden zeggen wow goed werk! Toen hij zelf iets mocht vinden faalde hij behoorlijk: Behic en Sainsbury binnen halen nadat Brands al 2 transfervrije cv’s binnen had gehaald. Het was zijn kans om meteen zijn stempel te drukken: 1 voor de PSV begrippen een geweldige cv halen voor naast Schwaab/Viergever. Want de twee backs waren al door Brands binnen gehaald. Hij heeft zich laten overroeien door een jonge trainer met geen enkele ervaring op de transfermarkt. Je kunt dan zien dat je TD opkijkt tegen je trainer wegens diens persoonlijkheid en verdiensten. Maar zo moet het niet werken. De TD van een topclub staat zijn mannetje wel. Ik heb vooralsnog geen vertrouwen in JdJ. Aardige en volgens mij ook intelligente jongen maar is gewoon nog een broekie in dat wereldje. PSV is geen stageplek. Zoals ik van de spelers verwacht dat ze er meteen staan, verwacht ik dat ook van de beleidmakers en van hen misschien nog veel meer. We hebben al een onervaren hoofdtrainer.

Mee eens. Misschien dat hij een geweldig oog voor talent heeft, maar een gehaaide manager is hij vooralsnog niet.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
John de Jong moet eens met iets anders komen dan de jonge afdankertjes van AZ en Willem II. Die jongen van Willem II die nu weer aangetrokken wordt, was niet eens goed genoeg om met de A-selectie mee te trainen en kwam niet voor in de plannen Koster... Heeft stage gelopen bij PSV en komt nu dus over. Na Behic en Sainsbury zijn dit de eerste scoutingswonderswerken van John de Jong.
 
John de Jong moet eens met iets anders komen dan de jonge afdankertjes van AZ en Willem II. Die jongen van Willem II die nu weer aangetrokken wordt, was niet eens goed genoeg om met de A-selectie mee te trainen en kwam niet voor in de plannen Koster... Heeft stage gelopen bij PSV en komt nu dus over. Na Behic en Sainsbury zijn dit de eerste scoutingswonderswerken van John de Jong.
Worden weer 10 zware jaren voor ons. Gelukkig kan ik PSV heel makkelijk loslaten. Ik blijf fan maar ik ga niet meer kijken naar de uitkomst van dit beleid op het veld straks.
 
Waarom uberhaupt opvulling voor Jong halen? Haal dan een echt talent voor -19 of -17 en schuif daar de beteren weer door.
Veel beter voor de ontwikkeling van je talenten.
Dat blijft altijd twijfelachtig, wat mij betreft. Het is niet altijd goed om door te schuiven naar een hogere leeftijd. Speeltijd, fysiek, etc spelen daarin ook een rol.
 
John de Jong moet eens met iets anders komen dan de jonge afdankertjes van AZ en Willem II. Die jongen van Willem II die nu weer aangetrokken wordt, was niet eens goed genoeg om met de A-selectie mee te trainen en kwam niet voor in de plannen Koster... Heeft stage gelopen bij PSV en komt nu dus over. Na Behic en Sainsbury zijn dit de eerste scoutingswonderswerken van John de Jong.

Het is gebruikelijk rond deze tijd voor dit soort aankopen. Voor de grotere aankopen is het nog heel vroeg. Het seizoen is nog niet eens afgelopen. Maar je hoopt dat ook in deze categorie spelers dat we meer mogen verwachten dan spelers die niet goed genoeg zijn voor AZ en Willem II. Brands haalde in zulke periodes Piroe op bij Feyenoord, Aboukhlal bij Willem II of Malen bij Arsenal. Ik heb ook een slecht gevoel bij John de Jong als TD.
 
Het is gebruikelijk rond deze tijd voor dit soort aankopen. Voor de grotere aankopen is het nog heel vroeg. Het seizoen is nog niet eens afgelopen. Maar je hoopt dat ook in deze categorie spelers dat we meer mogen verwachten dan spelers die niet goed genoeg zijn voor AZ en Willem II. Brands haalde in zulke periodes Piroe op bij Feyenoord, Aboukhlal bij Willem II of Malen bij Arsenal. Ik heb ook een slecht gevoel bij John de Jong als TD.
En ik weet dat hij binnen PSV en de RvC ook niet echt serieus wordt genomen. Hoe je het went of keert: hij is wel een PSV’er maar zonder een imposante carrière a la van Nistelrooij, Cocu of Bommel. Van hen worden de fouten makkelijker geslikt en anderzijds wordt er beter naar ze geluisterd. John liet zich ook daarom makkelijk aftroeven door Bommel en zijn schoonvader bij het binnen halen van Behic en Sainsbury.
Ook Faber is een slechte zet geweest van Toon. Wat hij bewezen heeft als coach of opleider is voor iedereen behalve kennelijk voor Toon, een geheim.
 
En ik weet dat hij binnen PSV en de RvC ook niet echt serieus wordt genomen. Hoe je het went of keert: hij is wel een PSV’er maar zonder een imposante carrière a la van Nistelrooij, Cocu of Bommel. Van hen worden de fouten makkelijker geslikt en anderzijds wordt er beter naar ze geluisterd. John liet zich ook daarom makkelijk aftroeven door Bommel en zijn schoonvader bij het binnen halen van Behic en Sainsbury.
Ook Faber is een slechte zet geweest van Toon. Wat hij bewezen heeft als coach of opleider is voor iedereen behalve kennelijk voor Toon, een geheim.
Er is nog niet zo heel veel over te zeggen. Brands was de eerste paar jaar ook aan het rommelen met onevenwichtige selecties. Ik bedoel hier absoluut niet mee dat de Jong jaren gaat krijgen, maar hij krijgt zeker tm as zomerbreak wat mij betreft. Misschien staat er wel een top selectie volgend jaar:sneaky:
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Volgens mij is onze TD ook bezig met Namli van PEC, want zijn zaakwaarnemer geeft aan dat hij bezig is met een club uit de Top van de eredivisie ....
 
Volgens mij is onze TD ook bezig met Namli van PEC, want zijn zaakwaarnemer geeft aan dat hij bezig is met een club uit de Top van de eredivisie ....
PEC? Top van de Eredivisie? Misschien Odegaard? Ook geen top van de Eredivie.
Lijkt me ook wel ver gezocht daar Real Madrid met de Diemen Noorders, een constructie op aan het zetten is.
 
Waarom uberhaupt opvulling voor Jong halen? Haal dan een echt talent voor -19 of -17 en schuif daar de beteren weer door.
Veel beter voor de ontwikkeling van je talenten.
Omdat we de ED komende jaren toch niet winnen. Beter alle kaarten zetten op kkd
 
Omdat we de ED komende jaren toch niet winnen. Beter alle kaarten zetten op kkd
Ja, dan is de kans op een kampioenschap wat groter geworden. Van de Amsterdammers hebben we dan geen last meer, wat onze rikketik ten goede zal komen.
PSV 1e en Jong PSV 2e kan dan wel eens de eindstand zijn..Maar eerst de 1e periodetitel pakken....:PSV:
 
PEC? Top van de Eredivisie? Misschien Odegaard? Ook geen top van de Eredivie.
Lijkt me ook wel ver gezocht daar Real Madrid met de Diemen Noorders, een constructie op aan het zetten is.
Misschien onduidelijk, maar de zaakwaarnemer van Namli is in gesprek met een Topclub uit de eredivisie , dus het zou Ajax, PSV of Feyenoord kunnen zijn.....en nu onze eigen TD volop bezig is middelmaat aan te trekken voor volgend seizoen, zou het goed kunnen dat hij in gesprek is met de zaakwaarnemer van Namli.....
 
En ik weet dat hij binnen PSV en de RvC ook niet echt serieus wordt genomen. Hoe je het went of keert: hij is wel een PSV’er maar zonder een imposante carrière a la van Nistelrooij, Cocu of Bommel. Van hen worden de fouten makkelijker geslikt en anderzijds wordt er beter naar ze geluisterd. John liet zich ook daarom makkelijk aftroeven door Bommel en zijn schoonvader bij het binnen halen van Behic en Sainsbury.
Ook Faber is een slechte zet geweest van Toon. Wat hij bewezen heeft als coach of opleider is voor iedereen behalve kennelijk voor Toon, een geheim.

Dat er naar kandidaten met een verleden bij de club als speler vind ik een goede zaak, maar het lijkt het enige criterium te worden. Met name bij jeugdtrainers vind ik het goed dat het aansprekende oud-spelers zijn die hun de fijne kneepjes van het vak leren. Maar er is geen enkele bewijs dat oud-voetballers goede bestuurders zijn. Voor een rol als TD zie ik liever een ervaren zaakwaarnemer met een uitgebreid netwerk die zijn zakken al gevuld heeft en nog graag een erebaan wil.

Misschien onduidelijk, maar de zaakwaarnemer van Namli is in gesprek met een Topclub uit de eredivisie , dus het zou Ajax, PSV of Feyenoord kunnen zijn.....en nu onze eigen TD volop bezig is middelmaat aan te trekken voor volgend seizoen, zou het goed kunnen dat hij in gesprek is met de zaakwaarnemer van Namli.....

Denk dat Feyenoord hem in het vizier heeft als vervanger van Van Persie. Vind het voor Feyenoord best een leuke speler die in ieder geval meer creativiteit brengt dan wat ze hebben lopen.
 
Dat er naar kandidaten met een verleden bij de club als speler vind ik een goede zaak, maar het lijkt het enige criterium te worden. Met name bij jeugdtrainers vind ik het goed dat het aansprekende oud-spelers zijn die hun de fijne kneepjes van het vak leren. Maar er is geen enkele bewijs dat oud-voetballers goede bestuurders zijn. Voor een rol als TD zie ik liever een ervaren zaakwaarnemer met een uitgebreid netwerk die zijn zakken al gevuld heeft en nog graag een erebaan wil.

Of een trio forumleden dat jaren van inzichten bundelt en zo PSV uitstekend van advies kan voorzien :grin:
 
Terug
Bovenaan Onderaan