Ex Libris
Trainer Coach
Een leuk eerste interview met Sven Mijnans. Lijkt me een sympathieke vent.
Maar wat een lelijk tweede shirt....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
We hebben ook klootzakken nodig. Weer een heel vriendelijk middenveld hebben we zo. Niks ten nadele van hem maar zie graag een type Lerby.Een leuk eerste interview met Sven Mijnans. Lijkt me een sympathieke vent.
Lijkt mij een mooie aankoop. Heel tevreden over.
Lees ook de behoefte aan een type 'klootzak'. Due heb je zeker ook nodig. Maar als Mijnans de vervanging is van Saibari dan vraag ik mij af of Saibari dat was? Wel een pittige gast op het veld maar een type klootzak?Tsja dat week ik niet zo.
Andere back kopen en Mauro als verdedigende middenvelder laten spelen? Mauro heeft die 'klootzak' energie wel, of gaat in ieder geval tot het gaatje. Moet Mauro uiteraard wel blijven, waar ik ontzettend op hoop. De waarde van Mauro als ervaren, multifunctionele speler en de mentaliteit die etaleert is wat mij betreft zoveel meer waard dan de 12 miljoen die je voor hem kunt krijgen. Die mag van mij zijn hele carriere hier blijven spelen.Ik verwacht dat Mijnans gewoon een stabiele aankoop is die z’n goaltjes wel maakt. Ben het inderdaad ook wel met Ralf Edström eens dat we nu een heel “vriendelijk” middenveld hebben met jongens als Schouten, Til, Wanner en Mijnans. Daar mag echt nog wel een klootzak met temperament bij. Het liefst op CVM zodat die het Schouten lastig maakt daar en de boel op scherp houdt.
Wordt dus niks Bedankt weer.Slim kereltje, kan goed voetballen en geestelijk en sportief stabiel, maakt goede en gezonde carrièremoves zo, stapje omhoog steeds
Kunnen velen wat van leren
Wil ik ook graag er eentje van bij hebben. Hebben we Europees ook nodig. Sven mag nog even de gym in met Peer. Niet te vaak. Maar wel een beetje.We hebben ook klootzakken nodig. Weer een heel vriendelijk middenveld hebben we zo. Niks ten nadele van hem maar zie graag een type Lerby.
Mooie variatie aan goals en assists ook. Goed schot, kan ze er ook van afstand inleggen, goede pass en oog voor medespelers. Wat mij ook opvalt is dat hij veel goede loopacties maakt. Mijnans is een behoorlijk complete speler geworden. Ik snap wel dat hij voorzichtig gelinkt werd aan clubs als Dortmund en Leipzig. Wat dat betreft heeft Stewart goed en snel gehandeld door hem zo vroeg binnen te halen, zodat hij de hele voorbereiding nog mee kan doen.Een fijne speler hoor.
Gaat hij pas doen als 1 van de CV’s vertrekt.Er moeten toch minstens 2 ervaren CV gehaald worden? Obispo is niet geschikt (na 4-5 jaar nog steeds matig) en Flamingo te licht bevonden. Dan hebben we eigenlijk alleen Gasso achterin en dat is ook geen zekerheidje....Wanneer gaat Stewart in actie komen voor 2 ervaren CV's ? Graag nu al, ivm de voorbereidingen.
Dat is kwestie van tijd. Aangegeven is dat er vervanger voor schouten gehaald gaat worden. Dus is alleen afwachten en hopen dat hij op tijd beschikbaar is en gehaald word. Geen zorgen die komt er echt wel. Focus lag op minder doelpunten tegen dus in dat vooruitzicht denk ik dat er echt wel naar gekeken word.Er moeten toch minstens 2 ervaren CV gehaald worden? Obispo is niet geschikt (na 4-5 jaar nog steeds matig) en Flamingo te licht bevonden. Dan hebben we eigenlijk alleen Gasso achterin en dat is ook geen zekerheidje....Wanneer gaat Stewart in actie komen voor 2 ervaren CV's ? Graag nu al, ivm de voorbereidingen.