Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Toch 8000 man op een amateurveld en met onderschatting. Lastig zat.Denk dat we zelden zo'n heet potje hebben gespeeld tegen amateurs. Aan de ene kant moet dit natuurlijk geen probleem zijn, maar die gasten gaan met heilig vuur spelen en mijn gevoel zegt dat dit geen makkie gaat worden. Ik ben benieuwd. Ook of Ruud gewoon de eerste 11 erop zet.
Dat mag ik toch hopen. Waar zouden er spelers voor sparen?Denk dat we zelden zo'n heet potje hebben gespeeld tegen amateurs. Aan de ene kant moet dit natuurlijk geen probleem zijn, maar die gasten gaan met heilig vuur spelen en mijn gevoel zegt dat dit geen makkie gaat worden. Ik ben benieuwd. Ook of Ruud gewoon de eerste 11 erop zet.
Hoezo geen tackle op Xavi?Ik denk wel dat die gasten van Spakenburg 2 keer nadenken om een tackle in te zetten op Xavi. Dus daar zie ik wel kansen liggen als zij hem een beetje laten voetballen.
Denk dat ze die eerder proberen uit de wedstrijd te kegelen. Waarom zou je je inhouden? Als je 'm laat gaan scoort of assist ie. Denk dat de Spakenburg spelers er fysiek heel fel in gaan.Ik denk wel dat die gasten van Spakenburg 2 keer nadenken om een tackle in te zetten op Xavi. Dus daar zie ik wel kansen liggen als zij hem een beetje laten voetballen.
maar het moet wel heel raar lopen wil het spaak lopen tegen Spakenburg
Die begonnen al met een compleet verkeerde mentaliteit aan de wedstrijd. Die zagen Groningen als een incident, een club in degradatienood die met het hoofd niet bij de beker is. Ik denk dat dat bij PSV wel anders zal zijn. Amateurs of niet: gewoon niet onderschatten. Er op klappen en ze in de eerste helft uit de wedstrijd spelen. PSV heeft nog wel wat meer intrinsieke kwaliteit als Utrecht, vooral aanvallend.Zei Utrecht ook...
Aangezien er maar 11 op het veld mogen zie ik een 0-3 aankomen...Toch 8000 man op een amateurveld en met onderschatting. Lastig zat.
Die lieten ook alle ruimte aan Spakenburg.Zei Utrecht ook...
11 man maar? Dus we spelen met 5 tegen 5 en een scheidsrechter op het veld. Wordt wel een attractive wedstrijd dan denk ik.Aangezien er maar 11 op het veld mogen zie ik een 0-3 aankomen...

Vermoeiend over een heel veld11 man maar? Dus we spelen met 5 tegen 5 en een scheidsrechter op het veld. Wordt wel een attractive wedstrijd dan denk ik.![]()

Aangezien voor mij de beker alleen de functie dient ter extra glans kampioenschap, kan het mij niet geweldig veel schelen als PSV eruit vliegt. Sterker nog, het zou ergens ook wel leuk zijn. Stel je voor dat Spakenburg Europa in gaat?Zei Utrecht ook...

Zoals Willem 2 de CL in ging. Leuk voor 5 minuten.Aangezien voor mij de beker alleen de functie dient ter extra glans kampioenschap, kan het mij niet geweldig veel schelen als PSV eruit vliegt. Sterker nog, het zou ergens ook wel leuk zijn. Stel je voor dat Spakenburg Europa in gaat?![]()
Kan geeneens. Voldoen niet aan de voorwaarden van profclub. Dan moeten ze dus profs worden, en dat brengt nogal wat risico's met zich mee, ook omdat ze dan alsnog op amateuniveau voetballen (waardoor de KNVB dit ook niet goed zal keuren). Kortom: kan niet.Aangezien voor mij de beker alleen de functie dient ter extra glans kampioenschap, kan het mij niet geweldig veel schelen als PSV eruit vliegt. Sterker nog, het zou ergens ook wel leuk zijn. Stel je voor dat Spakenburg Europa in gaat?![]()