Sturm Graz - PSV | Donderdag 30 september | Eindstand 1-4

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ga ik een avondje uit met vrienden en kijk ik niet, winnen ze ( ogenschijnlijk) makkelijk in de EL. Wat denken jullie, voortaan maar uitgaan als PSV speelt? Bijgeloof is zo er in gesleept hoor. Zeg het maar.
Dat ga ik niet voor jou beslissen. Avondje uit met vrienden is doorgaans waarschijnlijk veel leuker dan een wedstrijd van PSV.
 
  • Hahaha!
Reactions: IPF
Maar volgens mij scoorde hij ook veel bij Tottenham.

In de EL en FA cup tegen zwakke tegenstanders zoals hij ook scoorde tegen de zwakke broeder in de Portugese competitie. Die Griek van VVV en Pavlidis bewijzen toch ook dat je als matige spits toch veel kunt scoren. Benfica verhuurt hem niet voor niks weer. En Tottenham licht niet voor niets niet de optie. In de PL kwam hij maar tot 1 goal in 9 wedstrijden. Laten wij ook een hogere standaard hanteren voor spitsen, anders moet je Zahavi verlengen, want hij heeft ook goede statistieken
 
Waarom speelt hij dan niet nog bij benfica? Staat daar toch onder contract? Bulykin en Vleminckx scoorden ook zoveel goals in de eredivisie, een vergelijkbare competitie. Zegt niet alles..

Speelde Bulykin en Vleminckx ook bij een topclub? Dat is ook een verschil. Ik wacht het allemaal af. Lijkt me sterk dat al die positieve Benfica supporters hier ook stekeblind zijn. Die lof is ergens op gebaseerd.
 
Some pretend that Vinicius is an amateur or something. But he will really be able to do something if you score 24 goals in 1 season for Benfica and also kicked 6 in the EL last season. Still coming I guess. Has only been training for 2 weeks and has to do it mainly with substitutions.
This ☝️
 
Speelde Bulykin en Vleminckx ook bij een topclub? Dat is ook een verschil. Ik wacht het allemaal af. Lijkt me sterk dat al die positieve Benfica supporters hier ook stekeblind zijn. Die lof is ergens op gebaseerd.

Inderdaad een verschil. Die kregen veel minder kansen.
 
Why isn't he still playing for Benfica? Is that under contract? Bulykin and Vleminckx also scored so many goals in the Eredivisie, a comparable competition. Doesn't say everything..
Our coach doesn't use a PL like him. It's not suitable for us tactically. That's why he was loaned out to Tottenham after being our top scorer. That and Jorge Mendes from whom it looks like we're trying to cut some ties.

Also, it's much more difficult to score here in Portuguese league than in Eredivisie. Teams are a lot better tactically, less space to play. Big gap between the top4 and others but difficult to break nonetheless.
 
De aanname en eerste move na de pass van Cody op Vinicius maakt me toch nieuwsgierig. Dat deed ie echt netjes. Nu nog scoren.
Krijg steeds meer het idee dat Schmidts systeem niet gemaakt is voor spitsen. Ja vini had die bal moeten maken. Maar snap ook wel dat hij niet functioneert in dit elftal.
 
Yes, 45M€ was the option to buy. We were asking for 25M this summer.

I wrote in the past that he's not that good playing with his back to the goal (nor as a header). He's a guy to explore the back of the defenders that can also "smell" the goal (it seems like he's always ready and in the right place to tap in). The closer he is from the goal the better. He's not a player to participate in the creation of the plays.
Therefore i don't understand why PSV hired him. This kind of striker will always struggle in this system.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Sommige doen net of die Vinicius een amateur is ofzo. Maar hij zal echt wel wat kunnen als je 24 doelpunten in 1 seizoen voor Benfica maakt en afgelopen seizoen er ook 6 intrapt in de EL. Komt nog wel gok ik. Traint pas 2 weken en moet het vooral doen met invalbeurten.
Die man gaat ons echt nog wel verbazen hoor. Deed het prima bij spurs en Benfica en dan kan je er bij PSV opeens niks meer van? Kwestie van wennen aan dat **** systeem van Schmidt waarin geen een spits goed functioneert. Als die eenmaal meer minuten krijgt gaat die los.
 
Heb de wedstrijd niet live gezien, maar in t geheel terug gekeken (was naar n lezing van Frans de Waal, over emoties en empathie bij dieren en mensen, leuk!).
PSV grotendeels heer en meester, maar de periode tussen de 0-2 en de megakans van Vinicius was echt ondermaats.
Wel prima goals en verdiende overwinning. De backs scoorden allebei een voldoende. Niemand echt slecht vandaag.

Ik snap de 'haat' richting Vinicius niet zo, (en kap ajb met die suffe andere spellingen van zn naam (Vinietsius, hihi :rolleyes:) )
Die jongen heeft nu 3 of 4 keer ingevallen, hoe kun je daar nou iemand al definitief voor afschrijven?
Tuurlijk had die bal er in gemoeten. Of eigenlijk af moet geven.
Maar heb m echt wel goede dingen zien doen. Lange ballen bleven ineens wél in de ploeg. Sterke vent, aardig in de combinatie. Komt wat houterig over, maar wat boeit dat.
Heb er wel vertrouwen in dat ie nog van waarde gaat zijn.
 
Die man gaat ons echt nog wel verbazen hoor. Deed het prima bij spurs en Benfica en dan kan je er bij PSV opeens niks meer van? Kwestie van wennen aan dat **** systeem van Schmidt waarin geen een spits goed functioneert. Als die eenmaal meer minuten krijgt gaat die los.
Hoezo functioneert geen spits in dit systeem?
Zo bijzonder uniek is dit 4-2-3-1 niet volgens mij?
 
Heb de wedstrijd niet live gezien, maar in t geheel terug gekeken (was naar n lezing van Frans de Waal, over emoties en empathie bij dieren en mensen, leuk!).
PSV grotendeels heer en meester, maar de periode tussen de 0-2 en de megakans van Vinicius was echt ondermaats.
Wel prima goals en verdiende overwinning. De backs scoorden allebei een voldoende. Niemand echt slecht vandaag.

Ik snap de 'haat' richting Vinicius niet zo, (en kap ajb met die suffe andere spellingen van zn naam (Vinietsius, hihi :rolleyes:) )
Die jongen heeft nu 3 of 4 keer ingevallen, hoe kun je daar nou iemand al definitief voor afschrijven?
Tuurlijk had die bal er in gemoeten. Of eigenlijk af moet geven.
Maar heb m echt wel goede dingen zien doen. Lange ballen bleven ineens wél in de ploeg. Sterke vent, aardig in de combinatie. Komt wat houterig over, maar wat boeit dat.
Heb er wel vertrouwen in dat ie nog van waarde gaat zijn.
Van Ginkel was slecht.
 
Een naaistreek van die SG speler, die net deed of hij in zijn gezicht geraakt was.
We zullen hem weer gaan missen.
Speelde weer een sterke pot met als hoogtepunt zijn artistieke mooie goal.
Blij dat ie in ieder geval de thuiswedstrijd mist. Uit zonder Sangare was pittig geweest.
 
Noem mij ouderwets, saai of een deugmens, maar grappen over/met suïcide zijn wat mij betreft een nogo.
Ligt wat mij betreft een beetje aan de context. Hij had in dit geval ook kunnen kiezen voor een linkje naar Stichting Korrelatie. Maar persoonlijk vind ik dit nogal meevallen. Hij maakt (de problematiek rond) suïcide niet belachelijk of zo?

"Zelfmoord is wel het laatste wat ik doe.", vrij naar Finkers. Daar lagen we toch ook niet wakker van?
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan