Sturm Graz - PSV | Donderdag 30 september | Eindstand 1-4

Status
Je kunt niet meer reageren.
Deze wedstrijd was heel belangrijk voor het moraal van de spelers en supporters. Als je deze wedstrijd had verloren tegen de zwakke broeder uit de poule dan was de pleuris echt uitgebroken in Eindhoven. Hoop dat deze wedstrijd Schmidt aanmoedigt om geen kamikaze-wisselbeleid te voeren en het simpel te houden. Al kun je achteraf zeggen dat ie misschien Sangaré beter had kunnen wisselen aangezien hij vaak gele kaarten pakt, al was deze kaart totaal onterecht.

Vormverlies Van Ginkel begint wel zorgelijke vormen aan te nemen. Nog nooit zo'n slecht seizoen gedraaid bij psv. De rode loper ligt uit voor Pröpper om zijn plek in te nemen, maar die lijkt er vooralsnog ook weinig zin in te hebben.

Lichtpuntje is dat de backs eindelijk niet in negatieve zin opvallen, maar zou opportunistisch zijn om te stellen dat het lek boven is. Snap niet waarom Oppegard geen kans krijgt. Hoop dat JDJ in de winterstop alsnog een rechtsback haalt.

Vinicius is zonder overdrijving slechter dan Mitroglu. Weer een mispeer van JDJ. Moet er toch niet aan denken dat hij gekocht is voor 15 miljoen? Maar goed dat Romero op de weg terug is en Vertessen aan de deur klopt. Mag hopen dat Fofana snel een kans krijgt. Voor hem de uitgelezen kans om zich versneld in de basis te spelen bij psv. Moet ie natuurlijk wel de kans krijgen.

Ramalho prima cv, maar laten we Alex er voortaan buiten houden.
 
Laatst bewerkt:
Zo iedereen weer blij met niks, Sparta en PEC thuis winnen we ook gaan mensen weer zeggen gaat top en we doen weer mee en dan 24 oktober uit in de Arena en is het weer klaar. Er had gewoon bij Willem 2 gewonnen moeten worden. Daar ben ik nog steeds klaar mee.
Aha dat bedoel je dus met zuur na de wedstrijd😂 als we dik winnen spuug je je gal van een wedstrijd van een week geleden. Nu valt het kwartje pas bij mij

Edit:
Excuses, ik reageerde op een reactie van quagmire niet van jou.
 
Laatst bewerkt:
Deze wedstrijd was heel belangrijk voor het moraal van de spelers en supporters. Als je deze wedstrijd had verloren tegen de zwakke broeder uit de poule dan was de pleuris echt uitgebroken in Eindhoven. Hoop dat deze wedstrijd Schmidt aanmoedigt om geen kamikaze-wisselbeleid te voeren en het simpel te houden. Al kun je achteraf zeggen dat ie misschien Sangaré beter had kunnen wisselen aangezien hij vaak gele kaarten pakt, al was deze kaart totaal onterecht.

Vormverlies Van Ginkel begint wel zorgelijke vormen aan te nemen. Nog nooit zo'n slecht seizoen gedraaid bij psv. De rode loper ligt uit voor Pröpper om zijn plek in te nemen, maar die lijkt er vooralsnog ook weinig zin in te hebben.

Lichtpuntje is dat de backs eindelijk niet in negatieve zin opvallen, maar zou opportunistisch zijn om te stellen dat het lek boven is. Snap niet waarom Oppegard geen kans krijgt. Hoop dat JDJ in de winterstop alsnog een rechtsback haalt.

Vinicius is zonder overdrijving slechter dan Mitroglu. Weer een mispeer van JDJ. Is maar goed dat Romero op de weg terug is en Vertessen aan de deur klopt. Mag hopen dat Fofana snel een kans krijgt. Voor hem de uitgelezen kans om zich versneld in de basis te spelen bij psv. Moet ie natuurlijk wel de kans krijgen.

Ramalho prima cv, maar laten we Alex er voortaan buiten houden.
Je zou hem bijna vergeten. Bijna 4 jaar geleden voor 10 miljoen gehaald en hij is nu bijna op de weg terug en nog altijd maar 22.
 
Mitroglou was old and was different compared to Vinicius.

Give the brazilian some time. Roger Schmidt can't ask the same things to Vinícius that he asks Zahavi.
 
Liever slecht starten en goed eindigen dan andersom net als mitroglu...:confused::S:

Liever goed starten en slecht eindigen dan slecht starten en slecht eindigen. Hen weinig aanknopingspunten gezien bij Vini. Had gehoopt dat hij met zijn flinke lijf op zijn minst een aanspeelpunt was, maar ook dat is hij niet. Geef Fofana gewoon een kans. Ben ervan overtuigd dat hij op 18-jarige leeftijd meer te bieden heeft dan onze Braziliaanse vriend.

Mitroglou was old and was different compared to Vinicius.

Give the brazilian some time. Roger Schmidt can't ask the same things to Vinícius that he asks Zahavi.

Mitroglu was old and out of shape, still showed more value than Vinicius. He is not fast, not technical, poor finishing and despite his impressive body not a target man. Very relieved psv didn't buy him.
 
Sommige doen net of die Vinicius een amateur is ofzo. Maar hij zal echt wel wat kunnen als je 24 doelpunten in 1 seizoen voor Benfica maakt en afgelopen seizoen er ook 6 intrapt in de EL. Komt nog wel gok ik. Traint pas 2 weken en moet het vooral doen met invalbeurten.
 
Sommige doen net of die Vinicius een amateur is ofzo. Maar hij zal echt wel wat kunnen als je 24 doelpunten in 1 seizoen voor Benfica maakt en afgelopen seizoen er ook 6 intrapt in de EL. Komt nog wel gok ik. Traint pas 2 weken en moet het vooral doen met invalbeurten.
Denk ik ook. De aanname en beweging erna bij die kans die hij uiteindelijk verprutste verbaasde me in positieve zin.
 
Net even die rode kaart terug gekeken. Wat een belachelijke zeperd van de scheids om hiervoor een tweede geel te geven.
 
Ga ik een avondje uit met vrienden en kijk ik niet, winnen ze ( ogenschijnlijk) makkelijk in de EL. Wat denken jullie, voortaan maar uitgaan als PSV speelt? Bijgeloof is zo er in gesleept hoor. Zeg het maar.
 
Sommige doen net of die Vinicius een amateur is ofzo. Maar hij zal echt wel wat kunnen als je 24 doelpunten in 1 seizoen voor Benfica maakt en afgelopen seizoen er ook 6 intrapt in de EL. Komt nog wel gok ik. Traint pas 2 weken en moet het vooral doen met invalbeurten.

Waarom speelt hij dan niet nog bij benfica? Staat daar toch onder contract? Bulykin en Vleminckx scoorden ook zoveel goals in de eredivisie, een vergelijkbare competitie. Zegt niet alles..
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan