Sturm Graz - PSV | Donderdag 30 september | Eindstand 1-4

Status
Je kunt niet meer reageren.

Bacchus

Batmin
Administrator
LLdwmPf.jpg


Informatie Sturm Graz - PSV
Zegt u het maar!
 
Heel weinig zin in de ze wedstrijd.
Of het moet stormen en dat PSV spelers het gras opvreten. :rolleyes:
 
Enige zekere is dat er 17 psv spelers hun minuten gaan maken donderdag, ongeacht of het dan 5-0 of 0-5 is
 
PSV gaat Sturm Graz natuurlijk gemakkelijk oprollen. In de competitiewedstrijden tegen Feyenoord, Go Ahead Eagles en Willem II hebben spelers en trainer zoveel zelfvertrouwen gekregen dat ze in Oostenrijk een goede stap gaan zetten naar de knockout-fase in de Europa League. :lying:
 
Makkie dit, voor Sturm Graz dan. Die gasten ruiken bloed, en ik denk ook dat ze er van gaan profiteren.
 
Dit elftal heeft te weinig automatisme en vertrouwen en fitheid om zomaar daar te gaan winnen. Strum is geen team van een aantal jaren geleden meer maar iedereen kan op dit moment winnen van PSV. Het is los zand, geen team en in alles net niet. Dan kunnen zelfs de jongens van Jong PSV nog van je winnen. Ik zie niet in waarom we tegen deze ploeg wel ineens zouden opstaan en wie moet eigenlijk opstaan? Götze? Zahavi? Doan? Max? Pröpper? Van Ginkel? Ramalho ( ja ook die…)? Allemaal de ideale schoonzonen. De enige die wel eens opstaat en waar zoveel overtredingen op worden gemaakt is Gakpo. Dat is te weinig want zelfs bij Feyenoord staan er momenteel een aantal spelers op als het niet loopt.
 
Laten lopen deze pot. Alle waterdragers er in zodat onze sterren in de competitie WEL volle bak kunnen gaan tegen Sparta. Weg ermee met die Europa league.. gaat ons alleen maar punten kosten in de competitie.
 
Het is kinderachtig misschien maar ik denk dat ik deze wedstrijd lekker laat schieten. Teleurstelling van dit seizoen, na een veelbelovend begin, is als een mokerslag bij mij aangekomen.
 
Nou, deze winnen we gewoon. De spelers laten zien dat ze het wel degelijk nog kunnen. En de verdediging van Sturm Graz heeft eenvoudigweg geen grip op Gotze en Gakpo.

De nul houden we niet, daar is onze keeper te slecht voor.
Dus 1-3.

Maar omdat Monaco niet wint tegen Sociedad, kunnen we gewoon de koppositie pakken tegen Monaco op 21 oktober.

Dus mijn advies: kijken en genieten van de wederopstanding.

Ik heb er zin in!
 
Nou, deze winnen we gewoon. De spelers laten zien dat ze het wel degelijk nog kunnen.

Dus mijn advies: kijken en genieten van de wederopstanding.

Ik heb er zin in!
Too little, too late. Daar hadden ze een paar wedstrijden geleden mee moeten beginnen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan