Gewoon negeren dat programma, ik heb de samenvatting gekeken en daarna afgezet.
Zelfs in de samenvatting willen ze doen geloven dat ADO leuk mee balde.
 
Grappig, dat er niet er voor gaan en niet gunnen was aan het begin van het vorig seizoen precies wat er over Ajax gezegd werd. Ten Hag heeft die ploeg vervolgens heel knap aan de praat gekregen.
Precies! Ik kan me nog uitzendingen herinneren waarin MvB als de nieuwe NLse toptrainer werd bestempeld. Ik zou zeggen dat is gewoon topsport en je laatste prestatie telt.
 
Absoluut waar. Maar ik kan niet goed over de vergelijking met Ajax in alles. Door de hele uitzending heen. Baumgartl afschilderen als een nietsnut omdat mr Vd Vaart hem nog kent uit zn tweede periode bij HSV. Dat is jaren geleden toen Baumgartl nog een tiener was zo’n beetje..
daarnaast gaan ze voorbij aan de dingen die wel goed gingen, het verbeterde spel tav de vorige wedstrijden bv.

Verder was er geen enkele ruimte om de VAR te bespreken dit weekend, ook niet bij onze tegengoal. Terwijl er toch aanleiding genoeg voor was. Nee alleen, Ajax ophemelen, fnoord en PSV afkraken en dat was t. Behalve dat Ajax nogmaals werd aangehaald..
Van der Vaart, degene die altijd heeft geteerd op z'n talent en niet bekend stond om zijn toewijding, noemt Baumgartl een nietsnut...... kijkt, dat geeft mij nou juist heel veel vertrouwen in Baumgartl! :giggle:

Van der Vaart probeert vooral z'n best te doen om uitgesproken te zijn en het maakt hem niet uit of hij daarbij onnozel uit de hoek komt. Je kunt hem zelden betrappen op voetbalinhoudelijke uitspraken.
 
Maar hij beschrijft precies hoe het elke week gaat. Eigenlijk gewoon een beetje zielig.
René en de hele VI zijn zelf nog zieliger. Is hij vergeten hoe hij Manolev zijn carierre kapot maakte? Nee reclame maken voor FvD en Baudet, das natuurlijk het toppunt van een onpartijdig voetbalprogramma...
 
René en de hele VI zijn zelf nog zieliger. Is hij vergeten hoe hij Manolev zijn carierre kapot maakte? Nee reclame maken voor FvD en Baudet, das natuurlijk het toppunt van een onpartijdig voetbalprogramma...
Nee, klopt. Dat kijk ik ook niet meer. Maar ik vind het schrijnend hoe andere clubs worden beschreven in de media t.o.v. het geweldige Ajax. Bah.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Nee, klopt. Dat kijk ik ook niet meer. Maar ik vind het schrijnend hoe andere clubs worden beschreven in de media t.o.v. het geweldige Ajax. Bah.
Een ding heb ik in al die jaren geleerd: als je wint, heb je vrienden. Ajax is nu een hype. Nog niet zo lang geleden kin Ten Hag er niets van, was hij onverstaanbaar en waren de Ajax spelers zijn trainingsmethoden meer dan beu. MvB daarentegen was de nieuwe van Gaal, de toekomstige trainer van Bayern München en liet PSV verfrissend voetbal spelen...
 
In ieder geval een stuk beter dan Studio Voetbal waar alles vergeleken wordt met Ajax . Nee de linksback van Emmen is inderdaad geen Tagliafico.
Ook gewoon leuk dat het programma zo een keer te kakken wordt gezet in VI, zeker na dat gezwam over PSV.

Tuurlijk erger ik me ook weleens aan Derksen en Gijp, en ja het is vrij laagdrempelig. Maar ze zijn wel onafhankelijk en kunnen net zo hard tegen Ajax uitvallen als tegen Feyenoord en PSV. Dat het soms voor de lach is en soms gewoon een persoonlijke hetze (bijv jegens Lozano) dat neem ik maar gewoon op de koop toe. We hoeven het ook niet allemaal met elkaar eens te zijn.

Bij Studio Voetbal preken de gasten vooral voor hun eigen parochie, en komt er de grootst mogelijk onzin uit.Ik kan er echt niet meer naar kijken, en dat doe ik dus ook niet meer.
 
In ieder geval een stuk beter dan Studio Voetbal waar alles vergeleken wordt met Ajax . Nee de linksback van Emmen is inderdaad geen Tagliafico.
Ook gewoon leuk dat het programma zo een keer te kakken wordt gezet in VI, zeker na dat gezwam over PSV.

Tuurlijk erger ik me ook weleens aan Derksen en Gijp, en ja het is vrij laagdrempelig. Maar ze zijn wel onafhankelijk en kunnen net zo hard tegen Ajax uitvallen als tegen Feyenoord en PSV. Dat het soms voor de lach is en soms gewoon een persoonlijke hetze (bijv jegens Lozano) dat neem ik maar gewoon op de koop toe. We hoeven het ook niet allemaal met elkaar eens te zijn.

Bij Studio Voetbal preken de gasten vooral voor hun eigen parochie, en komt er de grootst mogelijk onzin uit.Ik kan er echt niet meer naar kijken, en dat doe ik dus ook niet meer.
Dat jullie überhaupt de moeite nemen om die praatprogramma's te kijken. Ik houd het wel bij het spel en dit forum.
 
Ach, vanochtend een stukkie over Johan D in het AD. Heeft Turkije een kutland genoemd.. Kennelijk waren de kijkcijfers weer laag en moest er iets controversieels geroepen worden.
 
Ach, vanochtend een stukkie over Johan D in het AD. Heeft Turkije een kutland genoemd.. Kennelijk waren de kijkcijfers weer laag en moest er iets controversieels geroepen worden.
Wat betreft mensen rechten is het ook geen fijn land. Kun je wat lelijke woorden kiezen om het te zeggen, maar dat maakt het niet minder waar.
 
Wat betreft mensen rechten is het ook geen fijn land. Kun je wat lelijke woorden kiezen om het te zeggen, maar dat maakt het niet minder waar.
Of het nu wel of geen fijn land is, is niet eens relevant. Het gaat om de toonzetting. Daarnaast ontbreekt bij Derksen altijd de onderbouwde nuance.
Spectakel eerst, normen en waarden zijn secundair.

Je kunt het over verloedering van de maatschappij hebben, maar het begint bij de mensen die bijna dagelijks op tv zijn.
 
Of het nu wel of geen fijn land is, is niet eens relevant. Het gaat om de toonzetting. Daarnaast ontbreekt bij Derksen altijd de onderbouwde nuance.
Spectakel eerst, normen en waarden zijn secundair.

Je kunt het over verloedering van de maatschappij hebben, maar het begint bij de mensen die bijna dagelijks op tv zijn.
Helaas ben ik het daar volledig met je eens. De manier waarop is hufterig en onnodig.

Wat niet weg neemt dat we tegenwoordig overgevoelig zijn geworden over een negatieve waarheid over bepaalde zaken/landen. De waarheid zeggen over bepaalde landen wordt direct weggezet als racistisch of "dat kun je niet maken". Als hij Amerika had weggezet als kut land had niemand dat een probleem gevonden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan