Rafaël, “de grote vier”, Sylvie, Sabia, zijn handbalvriendin, zijn woonwagen. Gewoon nooit meer over spreken graag.
Met woonwagens en mensen van de reis heb ik geen slechte ervaringen. Het tegenovergestelde juist. Warme, gastvrije mensen. Helaas vaak onbegrepen. Dus de woonwagen hoeft van mij niet doodgezwegen te worden.:cool:
 

Haha, het was eigenlijk commentaar op Studio Voetbal. Ik keek er gisteren voor het eerst sinds zeker een jaar naar - omdat ik écht niks anders te doen had. Dat programma is zo onbeschrijflijk saai... Ik zie hoe een toch doorgaans scherpe journalist Sjoerd Mossou wel heel erg omtrekkende bewegingen om Pierre van Hooijdonk maakt, die alle ruimte krijgt om uit te leggen dat hij er bij NAC geen ongelooflijke puinhoop van heeft gemaakt. Pierre: ja, ik jaagde NAC op kosten door 15 spelers te halen - maar dat was allemaal prima gegaan als de trainer ze ook in één keer alle 15 had ingezet.

Tuurlijk jongen.

En zo betrapte ik me er gisteren op hoe ik het haar van Van der Vaart vergeleek met een setje Mikado-stokjes dat nét is losgelaten.
 
Haha, het was eigenlijk commentaar op Studio Voetbal. Ik keek er gisteren voor het eerst sinds zeker een jaar naar - omdat ik écht niks anders te doen had. Dat programma is zo onbeschrijflijk saai... Ik zie hoe een toch doorgaans scherpe journalist Sjoerd Mossou wel heel erg omtrekkende bewegingen om Pierre van Hooijdonk maakt, die alle ruimte krijgt om uit te leggen dat hij er bij NAC geen ongelooflijke puinhoop van heeft gemaakt. Pierre: ja, ik jaagde NAC op kosten door 15 spelers te halen - maar dat was allemaal prima gegaan als de trainer ze ook in één keer alle 15 had ingezet.

Tuurlijk jongen.

En zo betrapte ik me er gisteren op hoe ik het haar van Van der Vaart vergeleek met een setje Mikado-stokjes dat nét is losgelaten.
Hahaha, 15 voetbalspelers tegelijk inzetten. Moeten er dan 4 met de tegenstander mee doen?
 
Fijn voor je.. maar het gaat toch nooit ergens over bij die lui? Waarom is het nu anders?

Leuk dat je het vraagt (denk ik...). Ik was gisteren halverwege de huldiging van Ajax ingesprongen. Ze lieten een fragment zien van Ten Hag die op het podium 'Wij zijn Ajax' begon te schreeuwen alsof die gozer al jaren een ras Ajacied is. Daar heeft Johan natuurlijk weer zijn mening over gegeven en volledig terecht heeft hij Ten Hag uitgelachen voor de onnozele manier van het vieren van een titel.

Daarna ging het over het songfestival. Johan had in een voorgaande aflevering blijkbaar een negatieve uitspraak gemaakt over de Nederlander die voor ons uitkomt of zijn video. Ik vind dat Johan een smakeloze manier heeft in het uiten van zijn mening, maar de reacties die op Johan volgden waren nog veel gestoorder. Het liet perfect zien hoe wij Nederlanders van een mug een olifant maken. Johan gooit een domme kreet de rondte in, enkele mensen reageren met nog dommere reacties op Johan en Johan reageert vervolgens weer op die domme reacties.

Ik heb het programma al een tijdje niet meer gekeken, meestal was het degelijk maar gisteren vond ik het wel echt goud. Gaf me een beetje de 'Zondag met Lubach' vibes, maar dan met Johan Derksen die op zijn haters reageert.
 
Terug
Bovenaan Onderaan