True, maar Bacchus beschrijft - m.i. terecht - vooral het verschil in benadering vanuit de media. En daar zien we toch het klassieke verschil terug dat het uitmaakt welk rood-witte shirt je om je schouders hebt als je je misdraagt. Dat ze beide wat vervelende Zuid-Amerikaanse trekjes hebben die we regelmatig bij dit soort temperamentvolle spelers zien staat verder boven kijf.
Dat snap ik. Alleen kan me ook van destijds veel heisa in de media herinneren over Suarez. Hij was, terecht, wekelijks het gespreksonderwerp in allerlei programma’s. Behalve Martin Jol of een seniel als Sjaakie kan ik niet echt andere mensen noemen die dat de Zuid-Amerikaanse winnaarsmentaliteit oid vonden.
 
Dat snap ik. Alleen kan me ook van destijds veel heisa in de media herinneren over Suarez. Hij was, terecht, wekelijks het gespreksonderwerp in allerlei programma’s. Behalve Martin Jol of een seniel als Sjaakie kan ik niet echt andere mensen noemen die dat de Zuid-Amerikaanse winnaarsmentaliteit oid vonden.
Ik kan me herinneren dat Suarez Bakkal moest bijten voordat men hem “op waarde schatte” En dan nog was er een trainer die het een liefdesbeet durfde te noemen en niemand die hem in de media daar serieus voor veroordeelde.
 
Lozano is net zo erg als Suarez was bij Ajax. Echt verschrikkelijk vervelend. Of vond je Suarez ook niet vervelend? Lozano moet gewoon kappen met dat theatrale gedoe zoals die schwalbe van afgelopen zaterdag. En dan nog richting de scheids het videoscherm gebaar maken terwijl ik echt alle analytici heb horen zeggen dat het een schwalbe was. Hij gelooft in zijn eigen irritante wereldje. Suarez 2, alleen was die exceptioneel goed en scoorde die er 30 in een seizoen itt Lozano.

Ik vond Suarez toch meer een doorbijtertje.
 
Suarez en Lozano zijn toch nauwelijks met elkaar te vergelijken? Suarez vooralsnog wel de betere speler. Allebei gezegend (?) met Latijns-Amerikaans gif. Maar waar Lozano zo af en toe te makkelijk valt en te veel zeurt op de scheidsrechter, kan ik me Suarez toch meer herinneren ook vanwege zijn overtredingen. En dat valt toch alleszins mee met Lozano?
 
Suarez en Lozano zijn toch nauwelijks met elkaar te vergelijken? Suarez vooralsnog wel de betere speler. Allebei gezegend (?) met Latijns-Amerikaans gif. Maar waar Lozano zo af en toe te makkelijk valt en te veel zeurt op de scheidsrechter, kan ik me Suarez toch meer herinneren ook vanwege zijn overtredingen. En dat valt toch alleszins mee met Lozano?

Misschien enigszins hetzelfde type speler, maar Suarez had zeker veel meer maniertjes (inclusief het bijten). Zo'n zelfde imago wordt Lozano aangepraat door o.a. de Snor, maar dat zie ik toch anders.
 
Wat een nietszeggende uitzending van SV.

Dan heb je Guzu aan tafel, laat dan ff het natrappen van Tagli zien en vraag om een reactie. Nu oreert meneer van een perfecte wedstrijd zonder misstanden.

Nog 'mooier' Guzu is blij met de VAR, moet je m eens horen als de VAR m corrigeert.

Situatie van Lammers tegen Onana wordt aangehaald, meneer lult er gewoon overheen in 1e instantie. Zowaar een goed optreden van Egberts.

Boodschap is vooral dat de scheids beslist. Niet dat hij een goede beslissing nam of niet. Wel gemekker over dat v Egmond hier een mening over had.
 
Laatst bewerkt:
Suarez en Lozano zijn toch nauwelijks met elkaar te vergelijken? Suarez vooralsnog wel de betere speler. Allebei gezegend (?) met Latijns-Amerikaans gif. Maar waar Lozano zo af en toe te makkelijk valt en te veel zeurt op de scheidsrechter, kan ik me Suarez toch meer herinneren ook vanwege zijn overtredingen. En dat valt toch alleszins mee met Lozano?

Ik kan me Suarez vooral herinneren als de man die in 5 seizoenen Eredivisie nooit kampioen werd, slechts 2x won van PSV, en zijn frustratie daarom maar botvierde op PSV'er Bakkal :grin:
 
Echt gênant hoe Derksen werkelijk alle uitspraken van Baudet goed zit te praten nu... En dan zegt ie nog: het is toch ongelofelijk dat NL stemt op twee snotapen (Jette en Klaver) die zomaar dingen roepen... Dat vraagt zich een Baudet- stemmer af:ROFL::lying::lying:
 
Echt gênant hoe Derksen werkelijk alle uitspraken van Baudet goed zit te praten nu... En dan zegt ie nog: het is toch ongelofelijk dat NL stemt op twee snotapen (Jette en Klaver) die zomaar dingen roepen... Dat vraagt zich een Baudet- stemmer af:ROFL::lying::lying:

Ja wij kunnen de Amerikanen niet meer uitlachen over het stemgedrag daar en de Britten over het referendum....wij zijn even ver gezakt
 
Echt gênant hoe Derksen werkelijk alle uitspraken van Baudet goed zit te praten nu... En dan zegt ie nog: het is toch ongelofelijk dat NL stemt op twee snotapen (Jette en Klaver) die zomaar dingen roepen... Dat vraagt zich een Baudet- stemmer af:ROFL::lying::lying:

Dat programma Veronica Inside wordt steeds slechter. Het gaat nauwelijks nog over voetbal , maar steeds meer bashen op andere televisieprogramma's en afzeiken van personen.
 
Dat programma Veronica Inside wordt steeds slechter. Het gaat nauwelijks nog over voetbal , maar steeds meer bashen op andere televisieprogramma's en afzeiken van personen.
Nou ik vind het eigenlijk ook wat gevaarlijke vormen te krijgen: als Derksen de termen als “onze boreale wereld” die bedreigd wordt door de kunstenaars, journalisten etc goed gaat keuren voor een public die de ernst hiervan toch al niet begreep, dan vind ik zon programma met zo een bereik eigenlijk te gevaarlijk worden. Dat zijn de uitspraken van Marie Le Pen. De witte wereld die beschaafder en superieur is aan de rest. Dat mag niemand goedkeuren. Na gisteren heb ik dan ook besloten echt nooit meer te kijken. Ik heb wat beters te doen dan te horen dat een Le Pen 2.0 wordt geprezen in een voetbalprogramma. Walgelijk en triest.
 
Nou ik vind het eigenlijk ook wat gevaarlijke vormen te krijgen: als Derksen de termen als “onze boreale wereld” die bedreigd wordt door de kunstenaars, journalisten etc goed gaat keuren voor een public die de ernst hiervan toch al niet begreep, dan vind ik zon programma met zo een bereik eigenlijk te gevaarlijk worden. Dat zijn de uitspraken van Marie Le Pen. De witte wereld die beschaafder en superieur is aan de rest. Dat mag niemand goedkeuren. Na gisteren heb ik dan ook besloten echt nooit meer te kijken. Ik heb wat beters te doen dan te horen dat een Le Pen 2.0 wordt geprezen in een voetbalprogramma. Walgelijk en triest.
Derksen beledigt er op los, en kruipt daarna in de slachtofferrol als daar commentaar op komt. Prototype onbeleefde en schofterige Nederlander die denkt dat de wereld alleen hem toebehoord.
 
Derksen tolereren met dit soort uitspraken onder het mom van "vermaak" is als het tolereren van NSDAP propaganda. Ik had hier laatst al een akkefietje in dit topic over m'n mening. Voor de trouwe fans: go ahead, blijf vooral kijken en bedenk maar eens welk gedachtegoed je hiermee gedoogt. Succes.
 
Tsja, en als je je beledigt voelt door Derksen ben je te gevoelig, en vroeger kon je gewoon alles zeggen enzo.
Er zijn fatsoensnormen, maar meneertje Derksen hoeft zich daar blijkbaar niet aan te houden. Alles voor de kijkcijfers!
 
Tsja, en als je je beledigt voelt door Derksen ben je te gevoelig, en vroeger kon je gewoon alles zeggen enzo.
Er zijn fatsoensnormen, maar meneertje Derksen hoeft zich daar blijkbaar niet aan te houden. Alles voor de kijkcijfers!

Yep. Er was meer aandacht in de pers voor de overleden ex van Rene van der Gijp en hoe hij daar onder leed, dan voor de soort racistische excessen van Johan D....
 
Terug
Bovenaan Onderaan