Dat mag je vinden. Ik vind het een programma waar openlijk mensen gekleineerd worden (homo's for starters) en daar mogen we dan allemaal om lachen, want ach, dan doen we toch net alsof het grappig bedoeld is?

NB: mijn smaak is allesbehalve de juiste, zo ben ik dan ook wel weer.

Homo's, kalende mensen, Belgen, stotteraars: niemand wordt gespaard. En in zekere mate maakt dat het programma juist weer inclusief. Je moet overal grappen over kunnen maken. Sterker nog, ik vind het juist een teken van acceptatie als dat geaccepteerd wordt. Als ik het idee zou hebben dat de heren op minderheden neerkijken, had ik de televisie allang uitgezet.
 
Homo's, kalende mensen, Belgen, stotteraars: niemand wordt gespaard. En in zekere mate maakt dat het programma juist weer inclusief. Je moet overal grappen over kunnen maken. Sterker nog, ik vind het juist een teken van acceptatie als dat geaccepteerd wordt. Als ik het idee zou hebben dat de heren op minderheden neerkijken, had ik de televisie allang uitgezet.
René en vooral Johan hebben wel vaker de Marokkaanse medelanders gekleineerd en in een hoekje gezet. En Johan zijn openlijke steun aan een partij die de zwarte mensen genetisch gezien minder intelligent vindt, met een partijleider die zegt dat vrouwen die verkracht worden dat zelf eigenlijk wel willen...,. Je hoeft van mij de tv niet uitzetten want dat doe ik zelf ook niet maar als jij dat toch wil doen en je zoekt de redenen om dat te kunnen doen, dan zou ik zeggen voor jou redenen genoeg ;)
 
Wat je ook zegt over Marokkanen of onze donkere medelanders, is het haast altijd automatisch discriminatie. En men verdraait het dat het dubbel zo zwaar weegt. Wat JD zei klopt dus zeker wel alleen men wilt het weer niet horen, dat Marokkaanse gangsters al jaren lang de boel runnen en verzieken in Gouda, Oud nieuws maar wanneer iemand het hardop zegt is het foei en racisme, puh puh.

Ik waardeer hem juist dat hij zo'n klootzak is die dat dus wel durft te zeggen, zonder omheen te draaien.
 
Niets menselijks is mij vreemd en ook ik word beïnvloed door de social media uitingen. De pers besteedt ook regelmatig aandacht aan wat de heren roepen. Ik heb vroeger wel eens gekeken en ja, af en toe is het echt best grappig. De uitspraken over homo's in het voetbal, transseksuelen, etc. waren overal te zien. Ik heb er gewoon problemen mee dat ze met alles menen weg te komen over het mom van, "zo was het niet bedoelt" terwijl dat overduidelijk wel het geval is.
(en da's dan los van het feit dat ze spelers knalhard onderuithalen zonder daarvoor een rode kaart te krijgen). Ik vond Gijp vroeger grappig, Derksen interessant, maar ze zijn in mijn simpele mening tot politiek compleet incorrecte clowns verworden. Niemand hoeft mijn mening te delen, en ik weet dat ik waarschijnlijk een afwijkende mening heb hier op het forum of bij RTL kijkers. So be it.
Prima tekst, op een verdwaald voltooid deelwoord met een T na. Was ooit een leuk en origineel programma, inmiddels verworden tot schreeuwen om het schreeuwen, dwarsliggen om het dwarsliggen. Om dan vervolgens ineens de wind uit een andere hoek te laten waaien, omdat ze ergens vrienden of belangen hebben.
 
Zegt die Vermeulen nou, “PSV doe een een keer je best en wordt een keer kampioen”?

Wat een sufferd is dat zeg. Erg blij met zichzelf en zelfs na de uitleg van Kees had ie blijkbaar nog steeds niet door dat het PSV niet ging om de manier van communicatie en besluitvorming van de KNVB en niet om het uitstellen van Ajax-PEC. Dan ben je dus echt we een enorm zielig mannetje die even de aandacht wil :braak:
 
Vermeulen trapt graag open deuren in. Nodigt zichzelf gewoon uit want volgens mij zijn er maar weinig mensen in het voetbalwereldje die m pruimen. Als commentator uitstekend, en doet achter de schermen vast hele goede dingen maar als analyst vooral een orerende clown.
 
Wat een sufferd is dat zeg. Erg blij met zichzelf en zelfs na de uitleg van Kees had ie blijkbaar nog steeds niet door dat het PSV niet ging om de manier van communicatie en besluitvorming van de KNVB en niet om het uitstellen van Ajax-PEC. Dan ben je dus echt we een enorm zielig mannetje die even de aandacht wil :braak:
Vermeulen is echt zo dom als het achtereind van een varken. Dat hij aanwezig is in zo'n programma zeg ook wat over niveau van het programma.
 
Vermeulen trapt graag open deuren in. Nodigt zichzelf gewoon uit want volgens mij zijn er maar weinig mensen in het voetbalwereldje die m pruimen. Als commentator uitstekend, en doet achter de schermen vast hele goede dingen maar als analyst vooral een orerende clown.

Eerlijk gezegd vind ik hem als commentator ook niet best.

Met ook diverse slordigheden als:
https://voetbalflitsen.nl/wtf/xy06q...lijk-gemaakt-tijdens-fra-hon-volkslied-gemist
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=217038
 
Lozano is net zo erg als Suarez was bij Ajax. Echt verschrikkelijk vervelend. Of vond je Suarez ook niet vervelend? Lozano moet gewoon kappen met dat theatrale gedoe zoals die schwalbe van afgelopen zaterdag. En dan nog richting de scheids het videoscherm gebaar maken terwijl ik echt alle analytici heb horen zeggen dat het een schwalbe was. Hij gelooft in zijn eigen irritante wereldje. Suarez 2, alleen was die exceptioneel goed en scoorde die er 30 in een seizoen itt Lozano.

Ik heb Lozano echter nog geen Ajacied zien bijten?
 
Van Suarez moesten we het accepteren. Want dat was een echte Argentijnse pleintjesvoetballer met winnaarsmentaliteit. Lozano is alleen een vervelend kereltje... Maar natuurlijk....:rolleyes:
Toch waren er genoeg Ajacieden waaronder zijn trainer destijds, van Basten, die hem publiekelijk bekritiseerden. En zo hoort het ook. Ook Lozano moet door PSV aangesproken worden, niet in de laatste plaats omdat hij door zijn reputatie uiteindelijk het team benadeelt.
 
Toch waren er genoeg Ajacieden waaronder zijn trainer destijds, van Basten, die hem publiekelijk bekritiseerden. En zo hoort het ook. Ook Lozano moet door PSV aangesproken worden, niet in de laatste plaats omdat hij door zijn reputatie uiteindelijk het team benadeelt.

True, maar Bacchus beschrijft - m.i. terecht - vooral het verschil in benadering vanuit de media. En daar zien we toch het klassieke verschil terug dat het uitmaakt welk rood-witte shirt je om je schouders hebt als je je misdraagt. Dat ze beide wat vervelende Zuid-Amerikaanse trekjes hebben die we regelmatig bij dit soort temperamentvolle spelers zien staat verder boven kijf.
 
Terug
Bovenaan Onderaan