Tsja, ik heb gisteren nog een stukje Voetbal Inside (of hoe het nu ook heet) gezien en ik kan het niet volhouden tot het eind. Dat gedoe over die penalties....
 
Zag op VP een berichtje dat Johan D. een tirade zou hebben afgestoken tegen Hansie Hansie. Zijn de kijkcijfers zo bedroevend dat ze deze tactiek weer toepassen?
 
Ha, opruiende teksten uit het neutrale Zwitserland, De Bouterbaas, onze eigen Johan D. om traffic op t forum te genereren ;)

Maar ik meen het wel. Mensen die dit soort pulp kijken, dalen in mijn achting. Ik zal m'n achting opmerking corrigeren. Iedereen heeft recht te kijken wat ze willen. Ik wil wel graag aanmoedigen om eens kritisch te luisteren hoe minderheden- spelersbashing tot kunst verheven wordt en gemeengoed dreigt te worden, mede door toedoen van invloedrijke TV persoonlijkheden.

The Joker dank voor je feedback.
 
Laatst bewerkt:
Ik kijk het programma niet, omdat ik de kop van Derksen niet uit kan staan, maar ik las dat hij zijn haat voor Lozano heeft toegegeven, om het vuur van de anti-Lozano mediacampagne nog maar eens op te stoken, want die was weer een beetje gaan smeulen.:braak:

Tja, zit toch echt een kern van waarheid in wat mijn idool Johan D zei, dat Lozano alle vrije trappen maar claimt en amper scoort of er goede dingen mee doet + wat matennaaiers trekjes heeft. Je ziet hem wel heel snel 8x extra doorrollen of met zijn vingertje om de kaart vragen geregeld.

Men hier krijgt een stijve plasser als het woordje Lozano valt, maar een neutraal oog ziet bij hem dat er een stijgende lijn was en dat die nu al heel lang gewoon stabiel en neutraal is, als je dan niet opvalt in de positieve zin dan vallen de negatieve punten dubbel zwaar op.

Ik wacht met smart tot men nu los gaat op mij en Johan D. Want negatie over Lozano praten is heiligscennis hier natuurlijk
 
Zag op VP een berichtje dat Johan D. een tirade zou hebben afgestoken tegen Hansie Hansie. Zijn de kijkcijfers zo bedroevend dat ze deze tactiek weer toepassen?

Ja en dat ging over dat Hans Kraaij zich liet sponsoren door DLM en Only for Men en dat dat absoluut niet zou kunnen voor een journalist.
Johan Derksen had weer eens voor de zoveelste keer boter op zijn hoofd. Hans Kraay had hem direct de mond kunnen snoeren door er met een gestrekt been in te gaan en Johan Derksen te wijzen op zijn reclame voor de Nederlandse Energie Maatschappij, maar dat kwam niet in hem op of hij durfde het niet.


:zien:
 
Ja en dat ging over dat Hans Kraaij zich liet sponsoren door DLM en Only for Men en dat dat absoluut niet zou kunnen voor een journalist.
Johan Derksen had weer eens voor de zoveelste keer boter op zijn hoofd. Hans Kraay had hem direct de mond kunnen snoeren door er met een gestrekt been in te gaan en Johan Derksen te wijzen op zijn reclame voor de Nederlandse Energie Maatschappij, maar dat kwam niet in hem op of hij durfde het niet.


:zien:
Dat zou de rel hebben voorkomen, trekt geen kijkers. Kortom daar mocht hij niet over beginnen van de regie.
Daarbij, zie het probleem niet met DLM en OfM voor een sportjournalist. Waarbij ik overigens niet wil zeggen dat Kraaij een journalist is. T feit dat je wat melige vragen kan stellen en als boksbal van Jan Boskamp fungeert maakt je geen journalist, eerder een mediahoer.
 
Dat zou de rel hebben voorkomen, trekt geen kijkers. Kortom daar mocht hij niet over beginnen van de regie.
Daarbij, zie het probleem niet met DLM en OfM voor een sportjournalist. Waarbij ik overigens niet wil zeggen dat Kraaij een journalist is. T feit dat je wat melige vragen kan stellen en als boksbal van Jan Boskamp fungeert maakt je geen journalist, eerder een mediahoer.

Hans Kraay zei zelf dan ook dat hij geen journalist is. ;)
 
Maar ik meen het wel. Mensen die dit soort pulp kijken, dalen in mijn achting.
Mensen die hun eigen smaak de ‘juiste’ vinden dalen in mijn achting. ;)

Ik vind VI een schitterend cultprogramma en voel me op geen enkele manier daardoor minderwaardig. Sterker nog: mensen die van stevige humor houden zoals daar, vind ik vaak leukere mensen. En ik vind zwakzinnig een zeer onjuiste benaming voor zowel mezelf, als voor de andere kijkers van dit programma.

Totaal misplaatste post van jouw kant.
 
Maar ik meen het wel. Mensen die dit soort pulp kijken, dalen in mijn achting.

Wanneer een onzer medemenschen zich door voortreffelijke eigenschappen onderscheidt, dan wordt hierdoor onze opmerkzaamheid getrokken; wij geven acht op hem, en de uitwendige teekenen, waardoor wij dat openbaren, zijn bewijzen van achting. Gelijk men achting kan hebben voor zijn medemensch, zoo kan men ze ook hebben voor zich zelven. Ze spruit dan voort uit het gevoel van eigenwaarde. Het is onze pligt, anderen de verschuldigde achting te bewijzen en zelve naar de achting van onze medemenschen te streven en ons die duurzaam waardig te maken.

;)
 
Mensen die hun eigen smaak de ‘juiste’ vinden dalen in mijn achting. ;)

Ik vind VI een schitterend cultprogramma en voel me op geen enkele manier daardoor minderwaardig. Sterker nog: mensen die van stevige humor houden zoals daar, vind ik vaak leukere mensen. En ik vind zwakzinnig een zeer onjuiste benaming voor zowel mezelf, als voor de andere kijkers van dit programma.

Totaal misplaatste post van jouw kant.

Dat mag je vinden. Ik vind het een programma waar openlijk mensen gekleineerd worden (homo's for starters) en daar mogen we dan allemaal om lachen, want ach, dan doen we toch net alsof het grappig bedoeld is?

NB: mijn smaak is allesbehalve de juiste, zo ben ik dan ook wel weer.
 
Laatst bewerkt:
Dat mag je vinden. Ik vind het een programma waar openlijk mensen gekleineerd worden (homo's for starters) en daar mogen we dan allemaal om lachen, want ach, dan doen we toch net alsof het grappig bedoeld is?

NB: mijn smaak is allesbehalve de juiste, zo ben ik dan ook wel weer.

Even los van mijn mening over het programma: ik kan dat (ook) niet zien, of ik dat zou willen of niet. In hoeverre is jouw mening gebaseerd op de onderbuik van een kleine groep politiek-correcte twitteraars, en in hoeverre is hij gebaseerd op het zelf zien en horen van de beelden in de context waarin bepaalde gedragingen of uitspraken worden gemaakt (dus niet alleen een stukje knip- en plakwerk)?

Echt een serieuze vraag, zonder bijbedoelingen. Is er ook een "hep op feesboek gestaan"-effect aan deze kant van het publieke debat?
 
Even los van mijn mening over het programma: ik kan dat (ook) niet zien, of ik dat zou willen of niet. In hoeverre is jouw mening gebaseerd op de onderbuik van een kleine groep politiek-correcte twitteraars, en in hoeverre is hij gebaseerd op het zelf zien en horen van de beelden in de context waarin bepaalde gedragingen of uitspraken worden gemaakt (dus niet alleen een stukje knip- en plakwerk)?

Echt een serieuze vraag, zonder bijbedoelingen. Is er ook een "hep op feesboek gestaan"-effect aan deze kant van het publieke debat?


Niets menselijks is mij vreemd en ook ik word beïnvloed door de social media uitingen. De pers besteedt ook regelmatig aandacht aan wat de heren roepen. Ik heb vroeger wel eens gekeken en ja, af en toe is het echt best grappig. De uitspraken over homo's in het voetbal, transseksuelen, etc. waren overal te zien. Ik heb er gewoon problemen mee dat ze met alles menen weg te komen over het mom van, "zo was het niet bedoelt" terwijl dat overduidelijk wel het geval is.
(en da's dan los van het feit dat ze spelers knalhard onderuithalen zonder daarvoor een rode kaart te krijgen). Ik vond Gijp vroeger grappig, Derksen interessant, maar ze zijn in mijn simpele mening tot politiek compleet incorrecte clowns verworden. Niemand hoeft mijn mening te delen, en ik weet dat ik waarschijnlijk een afwijkende mening heb hier op het forum of bij RTL kijkers. So be it.
 
Laatst bewerkt:
Mensen die hun eigen smaak de ‘juiste’ vinden dalen in mijn achting. ;)

Ik vind VI een schitterend cultprogramma en voel me op geen enkele manier daardoor minderwaardig. Sterker nog: mensen die van stevige humor houden zoals daar, vind ik vaak leukere mensen. En ik vind zwakzinnig een zeer onjuiste benaming voor zowel mezelf, als voor de andere kijkers van dit programma.

Totaal misplaatste post van jouw kant.


Ik zal m'n achting opmerking corrigeren. Iedereen heeft recht te kijken wat ze willen. Ik wil wel graag aanmoedigen om eens kritisch te luisteren hoe minderheden- spelersbashing tot kunst verheven wordt en gemeengoed dreigt te worden, mede door toedoen van invloedrijke TV persoonlijkheden.
 
Niets menselijks is mij vreemd en ook ik word beïnvloed door de social media uitingen. De pers besteedt ook regelmatig aandacht aan wat de heren roepen. Ik heb vroeger wel eens gekeken en ja, af en toe is het echt best grappig. De uitspraken over homo's in het voetbal, transseksuelen, etc. waren overal te zien.heb er gewoon problemen mee dat ze met alles menen weg te komen over het mom van, "zo was het niet bedoelt" terwijl dat overduidelijk wel het geval is.
(en da's dan los van het feit dat ze spelers knalhard onderuithalen zonder daarvoor ene rode kaart te krijgen). Ik vond Gijp vroeger grappig, Derksen interessant, maar ze zijn in mijn simpele mening tot politiek compleet incorrecte clowns verworden. Niemand hoeft mijn mening te delen, en ik weet dat ik waarschijnlijk een afwijkende mening heb hier op het forum of bij RTL kijkers. So be it.

Het gaat mij echt niet om de inhoud van je mening. Ik vond je nogal scherp en stellig (dat mag natuurlijk), maar ik heb toevallig hetzelfde beperkte zicht op deze mensen als jij (ophef op/in (sociale) media), want buut´nland´r. Ik probeer juist terughoudend te zijn in mijn meningsvorming over dit soort "opwindings- en verontwaardigingsgolven" vanwege dit beperkte zicht (en dat moet ik echt bewust doen, je gaat erg makkelijk mee in een bepaalde bewegingen). Ik vond de snedigheid dus opvallend, vandaar de vraag.
 
Het gaat mij echt niet om de inhoud van je mening. Ik vond je nogal scherp en stellig (dat mag natuurlijk), maar ik heb toevallig hetzelfde beperkte zicht op deze mensen als jij (ophef op/in (sociale) media), want buut´nland´r. Ik probeer juist terughoudend te zijn in mijn meningsvorming over dit soort "opwindings- en verontwaardigingsgolven" vanwege dit beperkte zicht (en dat moet ik echt bewust doen, je gaat erg makkelijk mee in een bepaalde bewegingen). Ik vond de snedigheid dus opvallend, vandaar de vraag.

Terecht en gewaardeerd. Zie ook hierboven. Ik moet af en toe oppassen dat ik zelf niet te extreem word in m'n reacties. Leermomentje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan