Ik kijk al jaren niet meer naar dit soort programma's, maar vond Studio Voetbal altijd prima te doen. Je kunt makkelijk online eens door de meest recente aflevering heen klikken om te kijken of je het wat vindt.

Studio Voetbal is het meest waardeloze programma geworden dat je kan vinden op dit gebied.
Met Tom Egbers die het gesprek niet kan leiden en op verkeerde momenten discussies afkapt. Laat Tom maar Andere tijden Sport doen. Dat kan hij wel.
 
Laatst bewerkt:
Johan moet stoppen met te kwijlen met scheidsrechters. Johan moet überhaupt stoppen. Er komt vrijwel geen zinnig woord meer uit. Hij is een karikatuur van zichzelf geworden. :maniac::clown:
Je kunt ook zeggen dat de scheidsrechters moeten kappen om steeds bij dit soort programma’s te gaan zitten. Eerst was het alleen Nijhuis en nu komt die Güzubüyuk er ook bij.
Zoals ik al eerder zei: je ziet aan alles dat die hele KNVB een zooitje is dat geleid wordt door stel amateurs uit Almelou en een Feyenoorder die nooit een toporganisatie hoefde neer te zetten. Geen wonder dat iedereen maar wat doet daar.
 
Je kunt ook zeggen dat de scheidsrechters moeten kappen om steeds bij dit soort programma’s te gaan zitten. Eerst was het alleen Nijhuis en nu komt die Güzubüyuk er ook bij.
Zoals ik al eerder zei: je ziet aan alles dat die hele KNVB een zooitje is dat geleid wordt door stel amateurs uit Almelou en een Feyenoorder die nooit een toporganisatie hoefde neer te zetten. Geen wonder dat iedereen maar wat doet daar.
Niet te vergeten dat al jarenlang de grote chef daar die Amsterdamse Platini-lovende plucheplakker is
 
VTBL is tot dusverre een goede vervanger voor Veronica Inside.

Aardig programma, stukken beter te pruimen dat SV. Helaas moet er weer het standaard RTL-sausje over zitten, gezellig een ''bekende'' Nederlander erbij. Vorige week Vigo Waas, nu Peter Heerschop, ik erger me er kapot aan en het voegt helemaal 0 toe.
 
Aardig programma, stukken beter te pruimen dat SV. Helaas moet er weer het standaard RTL-sausje over zitten, gezellig een ''bekende'' Nederlander erbij. Vorige week Vigo Waas, nu Peter Heerschop, ik erger me er kapot aan en het voegt helemaal 0 toe.
Ik verdraag Peter Heerschop heel goed. Ajacied, maar altijd humor. Het scheelt waarschijnlijk ook dat ik al meerdere shows van N.U.H.R. ben gaan zien. Ik ben absoluut fan.

Neemt niet weg dat het RTL-sausje van mij ook niet hoeft.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Heb geen vreemde opmerking gehoord. PSV wint 50 van de 50 volgende wedstrijden van Emmen als ze zo spelen (terecht), Lozano is te veel met zichzelf bezig (terecht) en Lozano is nog niet toe aan de absolute top (terecht). En PSV heeft ook geweldige talenten zoals gezegd werd. Is toch allemaal waar?

Er is weinig veranderd, Ronaldo,Romario,RVN,Cocu waren volgend dezelfde kenners die Lozano bashen niet klaar voor de top.

https://www.volkskrant.nl/sport/psv-er-lozano-is-alleen-af-te-stoppen-met-een-overtreding~b1201226/
 
Laatst bewerkt:
Er is weinig veranderd, Ronaldo,Romario,RVN,Cocu waren volgend dezelfde kenners die Lozano bashen niet klaar voor de top.

https://www.volkskrant.nl/sport/psv-er-lozano-is-alleen-af-te-stoppen-met-een-overtreding~b1201226/
Dat Lozano moeilijk te verdedigen is, wil niet automatisch zeggen dat hij niet te veel met zichzelf bezig is. Ik zie hem regelmatig acties maken waar veel meer rendement uit te halen zou zijn geweest als hij even om zich heen had gekeken en de bal afgelegd zou hebben.
Neemt niet weg dat ik de woorden van een directe tegenstander veel waardevoller vind dan de lege teksten van zure 'kenners'.
 
Ben wel benieuwd naar de reactie van Derksen zo. Daarna zet ik hem weer af. Dat overdreven nep gegil van Gijp kan ik al tijden niet meer verdragen
 
Over PSV zal ie vast gaan zeggen dat Lozano zich weer heeft aangesteld en Luuk had geel moeten krijgen na zijn schwalbe na de vermeende elleboogstoot.
Doelde meer op Feyenoord-Ajax. De reacties over PSV zullen inderdaad zijn zoals jij het omschrijft, maar dan staat mijn TV alweer op Netflix.
 
Terug
Bovenaan Onderaan