Janssen kan je toch niet serieus nemen.....Baumi is voor de eredivisie een prima verdediger en dat hij het lastig heeft tegen Tadic is niet gek. Volgens de zelfde kenners 1 van de beste Ajacieden.
Wel leuk dat Pierre de samenvatting belachelijk maakte dat geeft direct de voorkeur van de zo zelfbenoemde objectiviteit van NOS weer.
 
Ik vond niet dat hij goed speelde tegen Ajax en dat is het punt. Vele zullen het hier niet met mij eens zijn maar ik vond helemaal niet dat rust bracht tegen Ajax en zo ook niet tegen Sporting. Wat mij betreft twee test momenten. Ik vind hem te eenvoudig voor een topclub en daarmee ook te duur. En iemand naast hem die veel taken overneemt is wel degelijk relevant. Dan hoeft hij niet zich bezig houden met andere dingen en wordt zijn spel beter. Ik weet dat onze verwachtingen erg naar beneden zijn bijgesteld sinds Brands de achterste linie consequent ging verwaarlozen. Dat we hier tevreden waren met Schwaab is daar een voorbeeld van: een zeer modale verdediger die in alles te kort kwam; snelheid, een killer zijn, opbouwend etc. Het verschil is alleen dat Baumi nog kan groeien en beter kan worden.
En bij Ajax zijn nog meer miskopen te noemen zo ook bij ons... Ik noemde deze bedragen met de kwaliteiten van de genoemde spelers en dan zijn ze een koopje vergeleken met Baumi. Zij zijn allemaal verdedigers. En Alvarez had ik graag naast Baumi gezien.
Nee dan zullen we het niet eens worden. Ik vond Baumgartl, op twee slippertjes na (maar goed die had Martinez ook), gewoon degelijk tegen Ajax. Niet superieur maar zeker prima.
 
Eens kijken wat de kukels van VI te melden hebben vandaag.
 
Ik vond niet dat hij goed speelde tegen Ajax en dat is het punt. Vele zullen het hier niet met mij eens zijn maar ik vond helemaal niet dat rust bracht tegen Ajax en zo ook niet tegen Sporting.
Ben het met je eens. Het lijkt dat hij tegen de sterkere tegenstanders nog niet het niveau laat zien wat je van hem mag verwachten. Tegen zwakkere broeders lijkt hij echter heel erg goed. Wel verwacht ik dat hij ook tegen betere tegenstanders een betere prestatie zal gaan leveren in de toekomst.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
En? Hadden ze wat interessants te melden of was het vooral geblaat?
Ajax was beter, en had moeten winnen. Sadilek heb je niks aan, net als die kale op het middenveld. De aanval is top. Johan geniet wel van . Niet negatief dus. Iets overdreven maar wel realistisch.
 
Telegraag artikel “altijd wel een scheidsrechter die een topclub helpt” woordje topclub vervangen door Ajax lijkt me meer op zijn plaats. Maar logisch dat een foute krant in de oorlog dat niet kan.
 
Gisteren bij Rondo hielden ze een minuut stilte voor de vader Ihattaren. Hoewel ik dat mooi vond en het de familie gun, vond ik het wat overdreven. Doet men dat voor elke voetballer waarvan een familielid overleden is of moet je beroemd zijn en heel goed kunnen voetballen? Wat vinden jullie?
 
Gisteren bij Rondo hielden ze een minuut stilte voor de vader Ihattaren. Hoewel ik dat mooi vond en het de familie gun, vond ik het wat overdreven. Doet men dat voor elke voetballer waarvan een familielid overleden is of moet je beroemd zijn en heel goed kunnen voetballen? Wat vinden jullie?
Mooi, maar zwaar overdreven.
 
Gisteren bij Rondo hielden ze een minuut stilte voor de vader Ihattaren. Hoewel ik dat mooi vond en het de familie gun, vond ik het wat overdreven. Doet men dat voor elke voetballer waarvan een familielid overleden is of moet je beroemd zijn en heel goed kunnen voetballen? Wat vinden jullie?
Ik sluit mij hierbij aan mooi maar overdreven ja.
 
Wel, volgens de heren van VI (ja, ik kijk een enkele keer) is PSV een topclub in wording. Alleen Doan zit wel op zijn top, Bruma kan er niks van, van Thomas wordt niet veel verwacht en we hebben 2 andere centrale verdedigers en een linksback nodig. Dus,
 
Gisteren bij Rondo hielden ze een minuut stilte voor de vader Ihattaren. Hoewel ik dat mooi vond en het de familie gun, vond ik het wat overdreven. Doet men dat voor elke voetballer waarvan een familielid overleden is of moet je beroemd zijn en heel goed kunnen voetballen? Wat vinden jullie?
Eens. Ik ben ook niet zo voor die gehele rouw. Bij de wedstrijd was het wel logisch. Maar verder.
 
Wel, volgens de heren van VI (ja, ik kijk een enkele keer) is PSV een topclub in wording. Alleen Doan zit wel op zijn top, Bruma kan er niks van, van Thomas wordt niet veel verwacht en we hebben 2 andere centrale verdedigers en een linksback nodig. Dus,

Kun je nagaan he. In de competitie kunnen we mee met de beste club ter wereld, maar uiteindelijk bestaat het team nog uit heel veel niksnutten.
 
Kun je nagaan he. In de competitie kunnen we mee met de beste club ter wereld, maar uiteindelijk bestaat het team nog uit heel veel niksnutten.

Ja, zo kan ik het ook.

We zijn bijna een club met het potentieel de Champions League te winnen. We moeten alleen even een Alisson, Van Dijk, Koulibaly, Robertsen, Alexander-Arnold, Frenkie, Kante, Bernardo Silva, Messi, Ronaldo en Suarez aanschaffen, maar voor de rest doen we al bijna mee.
 
Ja, zo kan ik het ook.

We zijn bijna een club met het potentieel de Champions League te winnen. We moeten alleen even een Alisson, Van Dijk, Koulibaly, Robertsen, Alexander-Arnold, Frenkie, Kante, Bernardo Silva, Messi, Ronaldo en Suarez aanschaffen, maar voor de rest doen we al bijna mee.
Ronaldo en Messi in 1 team gaat niet werken.
 
Wel, volgens de heren van VI (ja, ik kijk een enkele keer) is PSV een topclub in wording. Alleen Doan zit wel op zijn top, Bruma kan er niks van, van Thomas wordt niet veel verwacht en we hebben 2 andere centrale verdedigers en een linksback nodig. Dus,

En als we een paar keer verliezen, zijn we als club opeens ingehaald door AZ.
 
Gisteren bij Rondo hielden ze een minuut stilte voor de vader Ihattaren. Hoewel ik dat mooi vond en het de familie gun, vond ik het wat overdreven. Doet men dat voor elke voetballer waarvan een familielid overleden is of moet je beroemd zijn en heel goed kunnen voetballen? Wat vinden jullie?


Ik vind dat hele circus rondom het overlijden van de vader van Mo zwaar overdreven. Condoleer 'm, steun 'm, maar laat het verder daarbij. Het is allemaal niet vrij van enig altruïsme. Allemaal bedoeld om te laten zien "kijk mij/ons nou eens even het juiste ding doen. Zijn we al in beeld geweest? Nee, dan roepen we nog even iets harder, want de vader van Mo interesseert ons niet, het enige dat ons interesseert is aandacht voor onze fake steun".

Zum kotzen!
 
Ik vind dat hele circus rondom het overlijden van de vader van Mo zwaar overdreven. Condoleer 'm, steun 'm, maar laat het verder daarbij. Het is allemaal niet vrij van enig altruïsme. Allemaal bedoeld om te laten zien "kijk mij/ons nou eens even het juiste ding doen. Zijn we al in beeld geweest? Nee, dan roepen we nog even iets harder, want de vader van Mo interesseert ons niet, het enige dat ons interesseert is aandacht voor onze fake steun".

Zum kotzen!

Altruïsme pretenderen*
 
Terug
Bovenaan Onderaan