Maar hij heeft toch wel een puntje, vrij hypocriet om voor de centjes in een land te gaan werken, waar je geaardheid met de dood wordt bestraft.
Dan zijn we allemaal met Derksen voorop hypocriet. Nee, zijn Amerika die mensen zonder proces vast zet en martelt op het grondgebied van Cuba, dat is wel het paradijs waar hij graag naar toe gaat. Of misschien staat hij niet echt voor de mensenrechten. Dan heb ik niets gezegd.
Edit: en zijn jankende dochter is nog een grotere hypocriet. Haar vader maakt allerlei seksistische en racistische grappen maar daar horen dat zeikwijf er niet over. Een Derksen-koekje van eigen deeg zou ik zeggen. En even voor de goede orde: die helle Jandino vind ik verschrikkelijk en kan nooit om hem lachen.
 
Laatst bewerkt:
Het voetbalgala 2019 is nu op Veronica.
Hadden ze Hélène Hendriks het maar alleen laten presenteren. :love: Het wordt nu afgewisseld met die schreeuwlelijk Jandino Asporaat. :horen:
Ja die Hélène had idd een leuk jurkje aan......
 
Dan zijn we allemaal met Derksen voorop hypocriet. Nee, zijn Amerika die mensen zonder proces vast zet en martelt op het grondgebied van Cuba, dat is wel het paradijs waar hij graag naar toe gaat. Of misschien staat hij niet echt voor de mensenrechten. Dan heb ik niets gezegd.
Exact. Mijn bezwaren:
1) Waarom zouden alleen homo's bezwaar moeten hebben te werken in een land waar op homofilie zware straffen zijn. De homosexualiteit van de scheids had er dus helemaal buitengelaten kunnen worden.
2) Waarom is er niks mis met werken in een van de zwaarst mensenrechten schendende landen ter wereld, in casu Noord-Amerika (en ook anderen). Derksen gaat er iig graag op vakantie (waterboard-paradise, uitje naar Guantanomo bay, toekijken bij een doodstraf, oorlog aanmoedigen?).
 
Ik kan het blijkbaar niet laten dus vooruit dan maar weer.
Jandino is gewoonweg niet grappig en dit was ook niet het soort evenement om op deze manier grappig te zijn. Je zag het publiek er met plaatsvervangende schaamte naar luisteren. Wat een kleuter is die Jandino, en een schande dat hij aangetrokken is voor deze rol.

Ja toch leuk dat je er weer bent!
 
Ik vind de grappen van Johan vaak leuk.
Gisteren had hij wel een vuist verdiend vanwege het te veel spelen op het mogelijke homo zijn van Makkelie. Toen was ik Johan even zat. Jandino is daarentegen nooit leuk.

Ik heb tijdens die docu waarin hij in de VS werkt als stand-up comedian toch wel eens moeten lachen. Die typetjes van hem doen me weinig, maar hij is wel grappig.
 
Ik heb tijdens die docu waarin hij in de VS werkt als stand-up comedian toch wel eens moeten lachen. Die typetjes van hem doen me weinig, maar hij is wel grappig.

Grappiger dan Johan. Maar dat is niet zo lastig. Johan doet het alleen voor het choqueren, voor de kijkcijfertjes. Daarom zijn z'n uitspraken op voetbalgebied voor mij ook zo lastig serieus te nemen.
 
Dan zijn we allemaal met Derksen voorop hypocriet. Nee, zijn Amerika die mensen zonder proces vast zet en martelt op het grondgebied van Cuba, dat is wel het paradijs waar hij graag naar toe gaat. Of misschien staat hij niet echt voor de mensenrechten. Dan heb ik niets gezegd.
Edit: en zijn jankende dochter is nog een grotere hypocriet. Haar vader maakt allerlei seksistische en racistische grappen maar daar horen dat zeikwijf er niet over. Een Derksen-koekje van eigen deeg zou ik zeggen. En even voor de goede orde: die helle Jandino vind ik verschrikkelijk en kan nooit om hem lachen.

Ik heb het vermoeden dat het Derksen vooral gaat om de selectieve verontwaardiging in Nederland. Zodra er bij VI wat gezegd wordt over homo's valt iedereen er overheen want dan heeft iedereen daar een mening over. Als diezelfde homo's er blijkbaar geen bezwaar tegen hebben om wel hun poen bij elkaar te schrapen in een land waar je als homo per definitie doodgeknuppeld wordt, dan snap ik Derksen wel. Hij heeft niks tegen homo's, maar tegen de selectieve verontwaardiging. En daar heeft ie best een punt vind ik.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het vermoeden dat het Derksen vooral gaat om de selectieve verontwaardiging in Nederland. Zodra er bij VI wat gezegd wordt over homo's valt iedereen er overheen want dan heeft iedereen daar een mening over. Als diezelfde homo's er blijkbaar geen bezwaar tegen hebben om wel hun poen bij elkaar te schrapen in een land waar je als homo per definitie doodgeknuppeld wordt, dan snap ik Derksen wel. Hij heeft niks tegen homo's, maar voor de selectieve verontwaardiging. En daar heeft ie best een punt vind ik.
Dan nog blijft het feit staan dat hij Qatar bijvoorbeeld al maandenlang klein aan het maken was om het WK wat ze gekregen hebben terwijl ze o zo mensonvriendelijk zijn. Nu heeft VS bijvoorbeeld ook een WK meegekregen, maar ik heb nog niets van zijn kant te horen gekregen. Dat is toch ook selectieve verontwaardiging van zijn kant?

Zijn dochter die na Jandino's act zeurt over dat hij te ver ging. Dan hoort zij na elke uitzending van VI iets te zeggen over haar vader, maar nee. Dat is weer selectieve verontwaardiging van haar kant. Waarom rept Johan dan niet over haar selectieve verontwaardiging?
 
Dan nog blijft het feit staan dat hij Qatar bijvoorbeeld al maandenlang klein aan het maken was om het WK wat ze gekregen hebben terwijl ze o zo mensonvriendelijk zijn. Nu heeft VS bijvoorbeeld ook een WK meegekregen, maar ik heb nog niets van zijn kant te horen gekregen. Dat is toch ook selectieve verontwaardiging van zijn kant?

Zijn dochter die na Jandino's act zeurt over dat hij te ver ging. Dan hoort zij na elke uitzending van VI iets te zeggen over haar vader, maar nee. Dat is weer selectieve verontwaardiging van haar kant. Waarom rept Johan dan niet over haar selectieve verontwaardiging?

Oftewel, ieder mens doet aan selectieve verontwaardiging.
 
Waarin een dictator Queen zonder vorm van process en verweer opdracht geeft voor het onthoofden van een kind op basis van de diefstal van een taartje..? Lijkt me niet het beste voorbeeld.
Ha ik had het veranderd in Legoland...Je was veels te snel...;)
 
Waarin een dictator Queen zonder vorm van process en verweer opdracht geeft voor het onthoofden van een kind op basis van de diefstal van een taartje..? Lijkt me niet het beste voorbeeld.
Ligt eraan welke mensenrechten daar golden, zolang je dat niet weet kan je niet spreken van schending van de mensenrechten ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan