Echt, reageer dan gewoon niet als je niet snapt hoe mijn post bedoeld was. Eet nog wat bami, van mij mag het. Een andere mening hebben schijnt door sommigen hier moeilijk te accepteren. Of goed lezen wat ik bedoel...PUNT!
PUNT einde zin mag niet meer veranderd worden want ik trek domme conclusies en weet stiekem al dat hetgeen wat ik zeg noch kant noch wal raakt.

Lekker blijven afgeven op tuuterende turken jongen en doen alsof ze daarmee onze cultuur ondermijden. Jij snapt er helemaal niks van. Wij zijn juist degene die wat van deze trotst kunnen leren, dan hadden mijn kinderen misschien ook nog wel sinterklaas met zwarte pieten kunnen vieren. De enige reden waarom jij hoogstwaarschijnlijk tuuterende turken haat is omdat wij met Nederland op dat moment al uitgeschakeld waren en je de emotie niet te boven komt. Dat deze mensen gewoon trots zijn op hun afkomst is niets mis mee. Dat ze broodjes kebab hier verkopen ipv bitterballen vinden we toch ook niet erg?
 
Laatst bewerkt:
PUNT einde zin mag niet meer veranderd worden want ik trek domme conclusies en weet stiekem al dat hetgeen wat ik zeg noch kant noch wal raakt.

Lekker blijven afgeven op tuuterende turken jongen en doen alsof ze daarmee onze cultuur ondermijden. Jij snapt er helemaal niks van. Wij zijn juist degene die wat van deze trotst kunnen leren, dan hadden mijn kinderen misschien ook nog wel sinterklaas met zwarte pieten kunnen vieren. De enige reden waarom jij hoogstwaarschijnlijk tuuterende turken haat is omdat wij met Nederland op dat moment al uitgeschakeld waren en je de emotie niet te boven komt. Dat deze mensen gewoon trots zijn op hun afkomst is niets mis mee. Dat ze broodjes kebab hier verkopen ipv bitterballen vinden we toch ook niet erg?

:ROFL::ROFL::ROFL: Nu weet ik zeker dat je me niet begrepen hebt. Droom lekker verder zou ik zeggen. Jij bent vast ook voor burka’s want dat is ook zo’n mooie cultuur-uiting ;)
Dit is, NOGMAALS, geen cultuurding noch een racistisch iets. Als je daar over bezig blijft snap je er niks van.
 
Ik heb daar wel een idee van ja... uit ervaring. Staat volledig los van hetgeen ik zei overigens.
Gaat mij er niet om om het gedrag van Marokkanen hier goed te praten door de Nederlanders aan te halen. Punt dat ik wil maken is dat integreren best moeilijk is (niet alleen bij wiskunde ;)).
Hangt van zoveel factoren af hoe dat verloopt. Daarbij, de mens is een gezelschapsdier / kuddedier. Allemaal willen we ergens bij horen, dat Nederlanders met voorouders uit Marokko die identiteit vinden in o.a. het nationale elftal van dat land is dan niet meer dan logisch.
Vind dit soort zaken overigens los staan van goed integreren, dan heb je het wat mij betreft meer over zaken als: de taal beheersen en de grondwet eerbiedigen. Daar het supporten danwel spelen voor Oranje niet in de grondwet is opgenomen kan ik mij hier echt niet druk over maken.
 
Gaat mij er niet om om het gedrag van Marokkanen hier goed te praten door de Nederlanders aan te halen. Punt dat ik wil maken is dat integreren best moeilijk is (niet alleen bij wiskunde ;)).
Hangt van zoveel factoren af hoe dat verloopt. Daarbij, de mens is een gezelschapsdier / kuddedier. Allemaal willen we ergens bij horen, dat Nederlanders met voorouders uit Marokko die identiteit vinden in o.a. het nationale elftal van dat land is dan niet meer dan logisch.
Vind dit soort zaken overigens los staan van goed integreren, dan heb je het wat mij betreft meer over zaken als: de taal beheersen en de grondwet eerbiedigen. Daar het supporten danwel spelen voor Oranje niet in de grondwet is opgenomen kan ik mij hier echt niet druk over maken.

Dat is het laatste dat ik wil doen: me druk maken wie er voor Marokko, Turkije, Nederland of welk land dan ook speelt. Ik heb er een mening/visie op en that’s it
 
:ROFL::ROFL::ROFL: Nu weet ik zeker dat je me niet begrepen hebt. Droom lekker verder zou ik zeggen. Jij bent vast ook voor burka’s want dat is ook zo’n mooie cultuur-uiting ;)
Dit is, NOGMAALS, geen cultuurding noch een racistisch iets. Als je daar over bezig blijft snap je er niks van.
Heel mooi laat onze Mo dan lekker ook uitkomen voor het land waar hij zich het prettigst bij voelt.
 
Duik ff de geschiedenis in hoe Nederland de arbeiders hier actief naartoe haalde want op dit moment geven je reacties vooral weer hoe treurig het gesteld is met het niveau van de geschiedenislessen op de Nederlandse scholen.

Nog altijd rijst de vraag wanneer we van die jongen een reactie mogen verwachten die niet slaat als een tang op een varken en dan durf jij de oneindige nonsens die hij uitkraamt te spiegelen aan de prestaties van onze leraren? Ik snap dat er van alles aan te merken valt op ons onderwijssysteem, maar dit is wel heel oneerlijk tegenover die arme lui die voor de klas staan...:sneaky:
 
Nog altijd rijst de vraag wanneer we van die jongen een reactie mogen verwachten die niet slaat als een tang op een varken en dan durf jij de oneindige nonsens die hij uitkraamt te spiegelen aan de prestaties van onze leraren? Ik snap dat er van alles aan te merken valt op ons onderwijssysteem, maar dit is wel heel oneerlijk tegenover die arme lui die voor de klas staan...:sneaky:
Die lui voor de klas neem ik niets kwalijk, de beleidsmakers daarboven daarentegen...
 
Marokko gedraagt zich echt als een ordinaire golddigger, laten we wel wezen. Nooit wat gedaan voor Ihatarren, maar als de kans daar is zitten ze op de eerste rang om te profiteren. Zum kotzen.
 
Niks kansloos aan of je leest niet goed. Ik heb het over mensen die hier geboren en getogen zijn. Niet mensen die naar het buitenland verhuizen oid. Goed lezen dus. Niks kansloos aan en niks racistisch ook voor degenen die dat weer denken.
Blijkbaar mag je nog steeds niet zeggen dat Turken, Marokkanen etc die hier geboren zijn en als mafkezen al toeterend door de stad rijden met een Turkse of Marokkaanse of wat voor buitenlandse vlag dan ook, maar terug moeten verhuizen. Blijkbaar ben je dan weer kansloos. So be it! Persoonlijk vind ik dat enorm kansloos.
Ik lees prima, dus je moet niet doen alsof het aan mij ligt dat ik het niet met je eens ben.
Beetje populistisch roepen in mijn ogen. Nu is dat tegenwoordig maatschappelijk geaccepteerd maar dat wil nog niet zeggen dat het niet achterlijk is.
Je haalt er allemaal zaken bij die helemaal geen ruk met Ihattaren te maken hebben, of waar die jongen iets aan kan doen. Je veroordeelt hem op afkomst, op het feit dat hij niet zijn afkomst verloochent. Je uit je ongenoegen “ik mag hier niks roepen” over de rug van een 17-jarige jongen die voor PSV speelt.
Triest vind ik dat. En er schieten nog meer woorden door mijn hoofd, maar in een vlaag van beschaving uit ik die niet allemaal. Ja, dat kan.
 
:ROFL::ROFL::ROFL: Nu weet ik zeker dat je me niet begrepen hebt. Droom lekker verder zou ik zeggen. Jij bent vast ook voor burka’s want dat is ook zo’n mooie cultuur-uiting ;)
Dit is, NOGMAALS, geen cultuurding noch een racistisch iets. Als je daar over bezig blijft snap je er niks van.
Mooi man, hoe jij zaken als een burka erbij trekt om iemand maar een mening op te dringen. En maar roept dat mensen er niks van snappen.

Maar ondertussen gaat dit niet meer over SV, Vi of over voetbal an sich. Volgende posten worden dan ook verplaatst.
 
We hebben het altijd over slechte commentators, maar wat vinden julie nou de beste commentator?

Ik vind Arman Avsaroglu van de NOS een hele goede omdat hij een prettige stem heeft, gepassioneerd is en onpartijdig is.
 
We hebben het altijd over slechte commentators, maar wat vinden julie nou de beste commentator?

Ik vind Arman Avsaroglu van de NOS een hele goede omdat hij een prettige stem heeft, gepassioneerd is en onpartijdig is.
TV commentatoren... Pratennallemaal teveel, geven nagenoeg continue info die je al ziet of een slap verhaal de de achternicht van de buurman van de keeper ooit nog aan walvisjacht deed.
De kunst van tv-commentaar is het zwijgen en dat kunnen er nog maar weinig.
Dan heb je nog de groep die veel te snel iets roept, nv of iets wel of geen overtreding is. Daarbinnen heb je dan okk nog een groep die na het zien van de herhaling bij hun foute conclusie denken te moeten blijven.. Tenenkrommend is dat.
Daarnaast heb je een enkeling die bij een doelpunt van PSV de teleurstelling door laat schemeren, kansloos. Of de commentatoren die bij de ene club juichen bij een goal en bij de ander zakelijk mededelen dat er een goal is gevallen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan