Studio Voetbal / Voetbal Inside / FOX Sports Eredivisie

rico

Assistent Coach
Grappig, dat er niet er voor gaan en niet gunnen was aan het begin van het vorig seizoen precies wat er over Ajax gezegd werd. Ten Hag heeft die ploeg vervolgens heel knap aan de praat gekregen.
Dat verbaast mij wel, moet ik eerlijk zeggen. Als je goed terugzoekt, kom je uitspraken van mij tegen als 'met Ten Hag gaat ajax nooit iets winnen'. Dat moet ik nu toch wel heel hard inslikken.:oops:

Laatst bewerkt:

robpsv11

Grammatifaler
Absoluut waar. Maar ik kan niet goed over de vergelijking met Ajax in alles. Door de hele uitzending heen. Baumgartl afschilderen als een nietsnut omdat mr Vd Vaart hem nog kent uit zn tweede periode bij HSV. Dat is jaren geleden toen Baumgartl nog een tiener was zo’n beetje..
daarnaast gaan ze voorbij aan de dingen die wel goed gingen, het verbeterde spel tav de vorige wedstrijden bv.

Verder was er geen enkele ruimte om de VAR te bespreken dit weekend, ook niet bij onze tegengoal. Terwijl er toch aanleiding genoeg voor was. Nee alleen, Ajax ophemelen, fnoord en PSV afkraken en dat was t. Behalve dat Ajax nogmaals werd aangehaald..
Vd Vaart was ook degene die Westermann aanraadde bij Ajax. Niksnut

Der Jaufe

Bondscoach
Net ff de samenvatting bij Fox gekeken, kansenverhouding in de samenvatting 2 op 1.
Schotenverhouding 25 om 4
op de goal 14 om 2
Kortom, samenvatting geeft wel een heel vertekend beeld van de krachtsverhouding.

-040-

Trainer Coach
Is toch logisch dat ze vinden dat PSV stroef is, 4 van dezelfde aanvallers voor zichzelf spelen terwijl ze bij Ajax (juist doordat ze erg verschillend zijn voorin) elkaar meer “gunnen”?? Van Bommel stelt geforceerd 3 buitenspelers op die alledrie dezelfde kwaliteiten hebben en zet een van hen op 10, iets wat hij niet kan. Bovendien hebben ze bij Ajax het goede gevoel van vorig seizoen, ze winnen makkelijk, hebben ze van ons ook al gewonnen en veel spelers hebben hun contract verlengd (en verdienen meer dan voorheen). Itt onze trainer is hun trainer niet zoekende en kan voortborduren op vorig seizoen. Ik vind het logisch dat een stroef draaiende PSV in het negatieve opvalt en Ajax juist in het positieve. We verloren de JC schaal, zijn uitgeschakeld voor de CL door de nummer 3 van Zwitserland en speelden met 1-1 gelijk tegen Twente. En het elftal is nog steeds erg zoekende. Laten we naar de oorzaken van dit alles kijken i.p.v. ons gelijk op onze teen getrapt voelen bij terechte kritiek.
Je zou zo maar eens vergeten dat ajaks tegen Vitesse gelijkspeelde en ook niet wist te winnen van een Griekse club. En dat met hun goede gevoel en hun gunnen. :unsure:

Gini

Aanvoerder
Gewoon negeren dat programma, ik heb de samenvatting gekeken en daarna afgezet.
Zelfs in de samenvatting willen ze doen geloven dat ADO leuk mee balde.

IPF

Forummer van het jaar 2015
Grappig, dat er niet er voor gaan en niet gunnen was aan het begin van het vorig seizoen precies wat er over Ajax gezegd werd. Ten Hag heeft die ploeg vervolgens heel knap aan de praat gekregen.
Precies! Ik kan me nog uitzendingen herinneren waarin MvB als de nieuwe NLse toptrainer werd bestempeld. Ik zou zeggen dat is gewoon topsport en je laatste prestatie telt.

Malle Pietje

Routinier
Absoluut waar. Maar ik kan niet goed over de vergelijking met Ajax in alles. Door de hele uitzending heen. Baumgartl afschilderen als een nietsnut omdat mr Vd Vaart hem nog kent uit zn tweede periode bij HSV. Dat is jaren geleden toen Baumgartl nog een tiener was zo’n beetje..
daarnaast gaan ze voorbij aan de dingen die wel goed gingen, het verbeterde spel tav de vorige wedstrijden bv.

Verder was er geen enkele ruimte om de VAR te bespreken dit weekend, ook niet bij onze tegengoal. Terwijl er toch aanleiding genoeg voor was. Nee alleen, Ajax ophemelen, fnoord en PSV afkraken en dat was t. Behalve dat Ajax nogmaals werd aangehaald..
Van der Vaart, degene die altijd heeft geteerd op z'n talent en niet bekend stond om zijn toewijding, noemt Baumgartl een nietsnut...... kijkt, dat geeft mij nou juist heel veel vertrouwen in Baumgartl! :giggle:

Van der Vaart probeert vooral z'n best te doen om uitgesproken te zijn en het maakt hem niet uit of hij daarbij onnozel uit de hoek komt. Je kunt hem zelden betrappen op voetbalinhoudelijke uitspraken.

IPF

Maar hij beschrijft precies hoe het elke week gaat. Eigenlijk gewoon een beetje zielig.
René en de hele VI zijn zelf nog zieliger. Is hij vergeten hoe hij Manolev zijn carierre kapot maakte? Nee reclame maken voor FvD en Baudet, das natuurlijk het toppunt van een onpartijdig voetbalprogramma...

Blokkie97

Basisspeler
René en de hele VI zijn zelf nog zieliger. Is hij vergeten hoe hij Manolev zijn carierre kapot maakte? Nee reclame maken voor FvD en Baudet, das natuurlijk het toppunt van een onpartijdig voetbalprogramma...
Nee, klopt. Dat kijk ik ook niet meer. Maar ik vind het schrijnend hoe andere clubs worden beschreven in de media t.o.v. het geweldige Ajax. Bah.

• Leuk
Reactions: IPF

IPF

Nee, klopt. Dat kijk ik ook niet meer. Maar ik vind het schrijnend hoe andere clubs worden beschreven in de media t.o.v. het geweldige Ajax. Bah.
Een ding heb ik in al die jaren geleerd: als je wint, heb je vrienden. Ajax is nu een hype. Nog niet zo lang geleden kin Ten Hag er niets van, was hij onverstaanbaar en waren de Ajax spelers zijn trainingsmethoden meer dan beu. MvB daarentegen was de nieuwe van Gaal, de toekomstige trainer van Bayern München en liet PSV verfrissend voetbal spelen...

Tradgard

Basisspeler
In ieder geval een stuk beter dan Studio Voetbal waar alles vergeleken wordt met Ajax . Nee de linksback van Emmen is inderdaad geen Tagliafico.
Ook gewoon leuk dat het programma zo een keer te kakken wordt gezet in VI, zeker na dat gezwam over PSV.

Tuurlijk erger ik me ook weleens aan Derksen en Gijp, en ja het is vrij laagdrempelig. Maar ze zijn wel onafhankelijk en kunnen net zo hard tegen Ajax uitvallen als tegen Feyenoord en PSV. Dat het soms voor de lach is en soms gewoon een persoonlijke hetze (bijv jegens Lozano) dat neem ik maar gewoon op de koop toe. We hoeven het ook niet allemaal met elkaar eens te zijn.

Bij Studio Voetbal preken de gasten vooral voor hun eigen parochie, en komt er de grootst mogelijk onzin uit.Ik kan er echt niet meer naar kijken, en dat doe ik dus ook niet meer.

Mikasa

Forummer van het Jaar 2014
In ieder geval een stuk beter dan Studio Voetbal waar alles vergeleken wordt met Ajax . Nee de linksback van Emmen is inderdaad geen Tagliafico.
Ook gewoon leuk dat het programma zo een keer te kakken wordt gezet in VI, zeker na dat gezwam over PSV.

Tuurlijk erger ik me ook weleens aan Derksen en Gijp, en ja het is vrij laagdrempelig. Maar ze zijn wel onafhankelijk en kunnen net zo hard tegen Ajax uitvallen als tegen Feyenoord en PSV. Dat het soms voor de lach is en soms gewoon een persoonlijke hetze (bijv jegens Lozano) dat neem ik maar gewoon op de koop toe. We hoeven het ook niet allemaal met elkaar eens te zijn.

Bij Studio Voetbal preken de gasten vooral voor hun eigen parochie, en komt er de grootst mogelijk onzin uit.Ik kan er echt niet meer naar kijken, en dat doe ik dus ook niet meer.
Dat jullie überhaupt de moeite nemen om die praatprogramma's te kijken. Ik houd het wel bij het spel en dit forum.

Bovenaan Onderaan