Studio Voetbal / Voetbal Inside / FOX Sports Eredivisie

IPF

Forummer van het jaar 2015
Vind VTBL wel aardig, maar dat gaat weer verdwijnen. Wordt teveel over voetbal gepraat en te weinig ongein. Er is waarschijnlijk gewoon geen markt voor een serieus praatprogramma over voetbal. Al de potentiele kijkers daarvan zitten hier op het forum:D
Serieus voetbal programma met vd Meijden en Theo Janssen of met Peter of Vigo met als presentator de altijd lachende Umberto? We zakken steeds verder af in NL vwb voetbalprogramma’s en de verwachtingen.
En ik denk dat je de invloed van Derksen onderschat. Hij werd niet voor niets door FvD gevraagd om te verschijnen bij hun bijeenkomsten en hen te promoten tijdens VI. Hypocriete ouwe geldwolf. Niemand is zo snel op zijn teentjes getrapt als Derksen maar omdat hij zelf vaak herhaalt dat ie er veel kan hebben, geloven zijn kijkers dat ook..

Der Jaufe

Assistent Bondscoach
Serieus voetbal programma met vd Meijden en Theo Janssen of met Peter of Vigo met als presentator de altijd lachende Umberto? We zakken steeds verder af in NL vwb voetbalprogramma’s en de verwachtingen.
En ik denk dat je de invloed van Derksen onderschat. Hij werd niet voor niets door FvD gevraagd om te verschijnen bij hun bijeenkomsten en hen te promoten tijdens VI. Hypocriete ouwe geldwolf. Niemand is zo snel op zijn teentjes getrapt als Derksen maar omdat hij zelf vaak herhaalt dat ie er veel kan hebben, geloven zijn kijkers dat ook..
Eens, en dat komt niet niet zo zeer door het intellect van Derksen, maar door de domheid van een deel van het volk als je het mij vraagt.

rico

International
Ja, ik ben het met je eens over de invloed van derkesn op de publieke opinie, maar daar ging het niet om. het ging erom of de scheidsrechters zich door Derksen laten beinvloeden, en dat bestreed ik.

Als hij niet kijkt kan hij Derksen toch ook niet over Tadic horen :rolleyes:
Als hij niet kijkt moet hij niet suggereren dat Derksen alleen Lozano aanpakt en Tadic niet. Tadic is ook regelmatig terecht met de grond gelijk gemaakt evenals Lozano. Selectieve verontwaardiging dus van Gini en maar wat roepen zonder te weten hoe het daadwerkelijk zit.

Penalty

Winnaar div. Wedstrijdvoor- spellingen
Word het niet eens tijd voor een flinke hetze tegen Derksen, niemand mag iets over hem zeggen maar lees dat hij het een schande vind dat klootzak Lozano een penalty kreeg, altijd maar weet bezig tegen Chucky maar ik hoor hem nooit over Tadic of bv Huntelaar.
Denk je dat er nog iemand is die de uitspraken van Derksen serieus neemt. Het is een karikatuur van zichzelf.

Bacchus

Ninja
Medewerker
Rafaël, “de grote vier”, Sylvie, Sabia, zijn handbalvriendin, zijn woonwagen. Gewoon nooit meer over spreken graag.
Met woonwagens en mensen van de reis heb ik geen slechte ervaringen. Het tegenovergestelde juist. Warme, gastvrije mensen. Helaas vaak onbegrepen. Dus de woonwagen hoeft van mij niet doodgezwegen te worden.:cool:

De Bondscoach

Maoïst van lichte zeden
Haha, het was eigenlijk commentaar op Studio Voetbal. Ik keek er gisteren voor het eerst sinds zeker een jaar naar - omdat ik écht niks anders te doen had. Dat programma is zo onbeschrijflijk saai... Ik zie hoe een toch doorgaans scherpe journalist Sjoerd Mossou wel heel erg omtrekkende bewegingen om Pierre van Hooijdonk maakt, die alle ruimte krijgt om uit te leggen dat hij er bij NAC geen ongelooflijke puinhoop van heeft gemaakt. Pierre: ja, ik jaagde NAC op kosten door 15 spelers te halen - maar dat was allemaal prima gegaan als de trainer ze ook in één keer alle 15 had ingezet.

Tuurlijk jongen.

En zo betrapte ik me er gisteren op hoe ik het haar van Van der Vaart vergeleek met een setje Mikado-stokjes dat nét is losgelaten.

Mikasa

Forummer van het Jaar 2014
Haha, het was eigenlijk commentaar op Studio Voetbal. Ik keek er gisteren voor het eerst sinds zeker een jaar naar - omdat ik écht niks anders te doen had. Dat programma is zo onbeschrijflijk saai... Ik zie hoe een toch doorgaans scherpe journalist Sjoerd Mossou wel heel erg omtrekkende bewegingen om Pierre van Hooijdonk maakt, die alle ruimte krijgt om uit te leggen dat hij er bij NAC geen ongelooflijke puinhoop van heeft gemaakt. Pierre: ja, ik jaagde NAC op kosten door 15 spelers te halen - maar dat was allemaal prima gegaan als de trainer ze ook in één keer alle 15 had ingezet.

Tuurlijk jongen.

En zo betrapte ik me er gisteren op hoe ik het haar van Van der Vaart vergeleek met een setje Mikado-stokjes dat nét is losgelaten.
Hahaha, 15 voetbalspelers tegelijk inzetten. Moeten er dan 4 met de tegenstander mee doen?