Tsja, en als je je beledigt voelt door Derksen ben je te gevoelig, en vroeger kon je gewoon alles zeggen enzo.
Er zijn fatsoensnormen, maar meneertje Derksen hoeft zich daar blijkbaar niet aan te houden. Alles voor de kijkcijfers!

Totdat iemand iets zegt over meneertje Derksen.
Is toch de Gordon van de voetbalanalytici.
 
weet iemand of de persconferentie (betreffende onze nieuwe sponsors) van 14.00 ergens live te volgen is?
 
Weer ingetrapt gisteravond, de snor en valantijntje kramen nog steeds en slapen met hun Ajax natte pyamabroeken aan. Elke speler van Ajax is meer dan 35 miljoen waard tegenwoordig volgens de kenners:FP:
 
Vandaag in VI,

PSV heeft niks aan Hendrix, en is samen met Rosario goed voor 1 goal, moet je dat willen als PSV.
PSV mist een speler als Lerby die de boel verrot scheldt en de boel op scherp zet. Alles wordt maar geaccepteerd.
Zoet is niet echt in vorm, en dat is een umderstatement.
Schwaab, Viergever komen te kort.
Ofwel het is knap dat PSV met dit materiaal nog in de race is.
Ben het er volledig mee eens.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Vandaag in VI,

PSV heeft niks aan Hendrix, en is samen met Rosario goed voor 1 goal, moet je dat willen als PSV.
PSV mist een speler als Lerby die de boel verrot scheldt en de boel op scherp zet. Alles wordt maar geaccepteerd.
Zoet is niet echt in vorm, en dat is een umderstatement.
Schwaab, Viergever komen te kort.
Ofwel het is knap dat PSV met dit materiaal nog in de race is.
Ben het er volledig mee eens.

Op Lerby- argument na, ben ik het er helemaal mee eens. Ik vind wel dat er nog steeds voldoende discipline en vechtlust in het elftal zit, maar veel te weinig creativiteit en diepgang. Type-Lerby hebben we niet nodig, type-Guardado zou meer welkom zijn.
 
Op Lerby- argument na, ben ik het er helemaal mee eens. Ik vind wel dat er nog steeds voldoende discipline en vechtlust in het elftal zit, maar veel te weinig creativiteit en diepgang. Type-Lerby hebben we niet nodig, type-Guardado zou meer welkom zijn.

Dat Hendrix (en/of Rosario) niet zoveel scoren is niet zo interessant. Wat PSV niet helpt is dat de aanvallende middenvelders weinig tot niet scoren. Dat maakt het denk ik ook dat als men de flanken weet af te stoppen PSV moeilijk tot scoren komt.
 
Dat Hendrix (en/of Rosario) niet zoveel scoren is niet zo interessant. Wat PSV niet helpt is dat de aanvallende middenvelders weinig tot niet scoren. Dat maakt het denk ik ook dat als men de flanken weet af te stoppen PSV moeilijk tot scoren komt.
Nou, die doelpunten van Van Ginkel waren toch wel lekker.
 
Op Lerby- argument na, ben ik het er helemaal mee eens. Ik vind wel dat er nog steeds voldoende discipline en vechtlust in het elftal zit, maar veel te weinig creativiteit en diepgang. Type-Lerby hebben we niet nodig, type-Guardado zou meer welkom zijn.
Maar het klopt wel dat er te weinig zelfkritiek is en dat ik niemand op het veld zie die voor het vuurtje zorgt. Je hoeft elkaar niet uit te schelden maar ik zie geen “klootzakken” bij ons. Bij Ajax hebben ze dat niet echt nodig omdat zelfs de verdedigers en controleurs alles voetballend kunnen oplossen. In een elftal als het onze heb je andere dungen en echte karakters nodig.
 
Maar het klopt wel dat er te weinig zelfkritiek is en dat ik niemand op het veld zie die voor het vuurtje zorgt. Je hoeft elkaar niet uit te schelden maar ik zie geen “klootzakken” bij ons. Bij Ajax hebben ze dat niet echt nodig omdat zelfs de verdedigers en controleurs alles voetballend kunnen oplossen. In een elftal als het onze heb je andere dungen en echte karakters nodig.
Afgelopen zondag zag ik Dumfries en De Jong even goed tegen elkaar tekeer gaan. 10 minuten later scoorden ze samen een doelpunt. Het kan dus wel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan