Mocht ik nou wél een TV-programma willen zien waar écht goede analyses worden gedaan, waar moet ik dan naar kijken? Ik heb de programma's de laatste jaren niet meer echt gevolgd...
 
Mocht ik nou wél een TV-programma willen zien waar écht goede analyses worden gedaan, waar moet ik dan naar kijken? Ik heb de programma's de laatste jaren niet meer echt gevolgd...

Ik kijk al jaren niet meer naar dit soort programma's, maar vond Studio Voetbal altijd prima te doen. Je kunt makkelijk online eens door de meest recente aflevering heen klikken om te kijken of je het wat vindt.
 
Gewoon dagelijks het forum lezen. En als je iets niet begrijpt, gewoon vragen :D
Daar ben ik al heel ervaren in ja! :cool:

Ik kijk al jaren niet meer naar dit soort programma's, maar vond Studio Voetbal altijd prima te doen. Je kunt makkelijk online eens door de meest recente aflevering heen klikken om te kijken of je het wat vindt.
Thanks! Ik zal dat vanavond eens proberen.
 
Misschien kan PSV faciliteren dat een selectie van de leden met een camera op hun neus gaan discussiëren.
Met Quagmire in de rol van Derksen. Voor de andere rollen kunnen forummers zich aanmelden:
Gijp (een van de lolbroeken hier op het forum), Kraay (een schreeuwlelijk), Genee (irritante zuiger), Dikke Boskamp (iemand die het probeert serieus en gezellig te houden, een van de vele VI criticasters),, Valentijn Driessen (een van onze gewaardeerde ajax forummers).
Wellicht een poll?
 
Met Quagmire in de rol van Derksen. Voor de andere rollen kunnen forummers zich aanmelden:
Gijp (een van de lolbroeken hier op het forum), Kraay (een schreeuwlelijk), Genee (irritante zuiger), Dikke Boskamp (iemand die het probeert serieus en gezellig te houden, een van de vele VI criticasters),, Valentijn Driessen (een van onze gewaardeerde ajax forummers).
Wellicht een poll?

Blijkbaar kan ik aanspraak maken op de zuiger-titel.
Maar ik zou liever Boskamp zijn....gratis snacks!
 
Blijkbaar kan ik aanspraak maken op de zuiger-titel.
Maar ik zou liever Boskamp zijn....gratis snacks!
Vandaar dat een poll op z'n plaats is, dan kunnen wij beslissen. Over het algemeen vindt ik jou niet zo irritant, dus ik zou op jou als Boskamp stemmen.:D
 
Maar ook de onkunde van de gespreksleider. Komop, lees je in, verdiep je. Kennelijk hebben ze tussen 18:30 en de uitzending in een hoekje zitten grienen wegens de 4-4.

Precies, Arno wordt betaald om te praten voor geld, bereid je dan ook voor.
Ga werken voor je geld! zou ik tegen Arno willen zeggen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan