Ik dacht het ook. Dacht dat xess xava die andere was. Het is dat papa miljonair is want anders zie ik het somber in voor dat kind. Zo een naam en er wordt er ook nog een wijf van je gemaakt. Vind je het gek dat er steeds meer ombouwingen zijn. Die kinderen weten niet meer waar ze aan toe zijn. Aan de schandpaal zulke ouders.

Ah kijk, welkom in 1950.
 
Cyberaanval...

Op zich wel interessant, een dubbel paspoort. Ik twijfel nog of ik voor Nederland of voor Brazil uit wil komen. Eigenlijk wil ik ook een Duits paspoort. En een Frans, Spaans, Argentijns en Italiaans paspoort. Gewoon. Zodat ik ook een keer het WK win. Ik ga die spammer even contacten!
 
Op zich wel interessant, een dubbel paspoort. Ik twijfel nog of ik voor Nederland of voor Brazil uit wil komen. Eigenlijk wil ik ook een Duits paspoort. En een Frans, Spaans, Argentijns en Italiaans paspoort. Gewoon. Zodat ik ook een keer het WK win. Ik ga die spammer even contacten!
Valt me toch weer tegen van je dat je geen Iraans paspoort wil.
 
Doet me altijd aan die TED talk denken van James Veitch (wie m nog niet kent: aanrader, ook zijn badeendjes video is briljant).

 
Iemand gezien gisteren? Wilde nog een voorspelling doen n.a.v. zaterdagavond: dat het erover zou gaan dat Ajax geweldig was en dat Ado zo slecht was... Hoe was de framing gisteren?
 
Iemand gezien gisteren? Wilde nog een voorspelling doen n.a.v. zaterdagavond: dat het erover zou gaan dat Ajax geweldig was en dat Ado zo slecht was... Hoe was de framing gisteren?

Precies dit dus. Man man man vies kut programma is het. Eerst klagen over hoe laag het niveau in de Eredivisie is, daarna hoe slecht PSV is en daarna besloot ik liever huiswerk te maken dan naar een stel onbekwame idioten van Studio Ajax te kijken.
 
De beschuldiging van Arno tegen Bergwijn was ronduit walgelijk. Hij wilde 'objectief' wat dingen opnoemen rondom Bergwijn, maar beschuldigde hem daar dus duidelijk mee. Prima als je je bedenkingen hebt, maar zonder enige feiten of inside information kun je als 'analyst' die jongen niet zo neerzetten.
 
De beschuldiging van Arno tegen Bergwijn was ronduit walgelijk. Hij wilde 'objectief' wat dingen opnoemen rondom Bergwijn, maar beschuldigde hem daar dus duidelijk mee. Prima als je je bedenkingen hebt, maar zonder enige feiten of inside information kun je als 'analyst' die jongen niet zo neerzetten.

Ach ja ... Arno Vermeulen. :braak:

TOP 10 MEEST GÊNANTE MOMENTEN VAN ARNO VERMEULEN, DE ‘WITTE CHINEES’ VAN DE NOS

https://voetbalflitsen.nl/nieuws/v1...an-arno-vermeulen-de-witte-chinees-van-de-nos
 
Precies dit dus. Man man man vies kut programma is het. Eerst klagen over hoe laag het niveau in de Eredivisie is, daarna hoe slecht PSV is en daarna besloot ik liever huiswerk te maken dan naar een stel onbekwame idioten van Studio Ajax te kijken.

De Bergwijn-beschuldiging door de Witte Chinees daargelaten is dit natuurlijk onzin. Guti werd bewierrookt, nergens werd gezegd dat PSV slecht was.
 
De Bergwijn-beschuldiging door de Witte Chinees daargelaten is dit natuurlijk onzin. Guti werd bewierrookt, nergens werd gezegd dat PSV slecht was.

Inderdaad.

Omdat ik in het buitenland woon en daardoor niemand heb om mee over voetbal te bomen kijk ik NOS Studio Voetbal wekelijks. Gewoon, om wat meningen te horen en daar kan ik dan weer het mijne van vinden. Het is inderdaad zo dat de focus ietwat veel op het Amsterdamse ligt, maar dat A) valt best mee en B) is ook best te begrijpen (die club is niet alleen stom, maar ook een stukkie groter en geeft met de niet-aflatende stroom soaps ook reden tot discussie in dit soort programma´s). Ik herken de alhier breed gedragen kritiek niet zo en krijg ook de indruk dat deze kritiek gecultiveerd wordt.

Dat mag natuurlijk, daar niet van.
 
De Bergwijn-beschuldiging door de Witte Chinees daargelaten is dit natuurlijk onzin. Guti werd bewierrookt, nergens werd gezegd dat PSV slecht was.

Geloof het of niet, maar ik heb een typo gemaakt. Studio NOS (volgens mij Arno) begon te klagen over hoe waardeloos dat Ado was, alsof Feyenoord of AZ ook wel effe met 0-7 zou winnen daar. Ofwel de correctie: daarna hoe slecht Ado was*

PSV was gewoon véél beter, zeker de tweede helft. Dat je vervolgens twee penalties krijgt en een domme terugspeelbal vertekent het beeld van de wedstrijd. Als je gewoon 90+ minuten kijkt kun je ook wel zien dat PSV zelf zat kansen heeft gecreëerd en Ado gewoon bezweek onder de druk/klasse van PSV.
 
Geloof het of niet, maar ik heb een typo gemaakt. Studio NOS (volgens mij Arno) begon te klagen over hoe waardeloos dat Ado was, alsof Feyenoord of AZ ook wel effe met 0-7 zou winnen daar. Ofwel de correctie: daarna hoe slecht Ado was*

PSV was gewoon véél beter, zeker de tweede helft. Dat je vervolgens twee penalties krijgt en een domme terugspeelbal vertekent het beeld van de wedstrijd. Als je gewoon 90+ minuten kijkt kun je ook wel zien dat PSV zelf zat kansen heeft gecreëerd en Ado gewoon bezweek onder de druk/klasse van PSV.
Rondo was hetzelfde laken een pak en Van Gelder greep elk moment aan om het op Ajakkes te gooien, met name over F.de Jong en de Ligt. Zelfs de akties van Guti hebben ze niet laten zien.:adevil:
 
Geloof het of niet, maar ik heb een typo gemaakt. Studio NOS (volgens mij Arno) begon te klagen over hoe waardeloos dat Ado was, alsof Feyenoord of AZ ook wel effe met 0-7 zou winnen daar. Ofwel de correctie: daarna hoe slecht Ado was*

PSV was gewoon véél beter, zeker de tweede helft. Dat je vervolgens twee penalties krijgt en een domme terugspeelbal vertekent het beeld van de wedstrijd. Als je gewoon 90+ minuten kijkt kun je ook wel zien dat PSV zelf zat kansen heeft gecreëerd en Ado gewoon bezweek onder de druk/klasse van PSV.
Die terugspeelbal was zeer onhandig, maar geen kolossale blunder. De keeper had ook best kunnen opletten en een sprintje trekken, en kijk eens naar de versnelling door Lozano.
 
Terug
Bovenaan Onderaan