Europese inval bij Ziggo Sport voor onderzoek uitzendrechten

https://nos.nl/artikel/2226856-europese-inval-bij-ziggo-sport-voor-onderzoek-uitzendrechten.html

De Europese Commissie heeft een inval laten doen bij Ziggo Sport in verband met een onderzoek naar gesjoemel met sportuitzendrechten.
"Er zijn invallen gedaan bij bedrijven die zich bezighouden met de distributie van mediarechten en aanverwante rechten met betrekking tot verschillende sportevenementen en/of hun uitzendingen", meldt de Commissie.

:rolleyes:
 
Net een fragment van VI gezien waarin direct weer bevestigd werd wat een walgelijke l*l met vingers die Derksen is. Hij deed het gefeest in Eindhoven mongolisch na en vond dat men daar niet zo achterlijk moest doen. De empathie van een baksteen kennelijk. Een dronken, feestende meute niet kunnen begrijpen, tja. Wat verwacht hij dan?
 
Net een fragment van VI gezien waarin direct weer bevestigd werd wat een walgelijke l*l met vingers die Derksen is. Hij deed het gefeest in Eindhoven mongolisch na en vond dat men daar niet zo achterlijk moest doen. De empathie van een baksteen kennelijk. Een dronken, feestende meute niet kunnen begrijpen, tja. Wat verwacht hij dan?
Johan is wars van gezelligheid. Dat vind hij iets voor de onderklasse. Johan vindt grappen over vreemdgaan en geslachtsdelen wél hilarisch. Want dat is wel op niveau.
Johan is hypocriet en nep en daar verdient hij een hele leuke boterham mee. Met zure zult.
 
Laatst bewerkt:
Johan is wars van gezelligheid. Dat vind hij iets voor de onderklasse. Johan vindt grappen over vreemdgaan en geslachtsdelen wél hilarisch. Want dat is wel op niveau.
Johan is hypocriet en nep en dat verdient hij een hele leuke boterham mee. Met zure zult.

Johan lacht ook alleen maar om anderen, en niet met anderen. Een beetje morsig in een rokerig kamertje in z'n eentje naar blues gaan zitten luisteren, dat is het toppunt van vermaak voor Johan.

Ik hoop dat ik nooit zo wordt. Dan liever debiel 10 keer "Eindhoven" blèren met duizenden anderen. :CHEER:
 
Johan lacht ook alleen maar om anderen, en niet met anderen. Een beetje morsig in een rokerig kamertje in z'n eentje naar blues gaan zitten luisteren, dat is het toppunt van vermaak voor Johan.

Ik hoop dat ik nooit zo wordt. Dan liever debiel 10 keer "Eindhoven" blèren met duizenden anderen. :CHEER:
Zo is dat.:maniac:
 
Ik heb VI niet willen/kunnen kijken, maar dat Derksen zich denigrerend over PSV ging uitlaten was voorspelbaar, dat staat in zijn contract. Aangezien er over het voetbal van PSV niet veel te zeiken viel deze week, zal het ongetwijfeld over de huldiging zijn gegaan.

En Rene vd Gijp zal wel weer een of andere zielige vergelijking met een wedstrijd uit de Spaanse liga hebben getrokken. Van die wedstrijden die niemand in NL ene hol intereseert maar die ze bij VI zo graag kijken om daarna te kunnen zeggen hoe kudt het voetbal in NL is.
 
Johan is wars van gezelligheid. Dat vind hij iets voor de onderklasse. Johan vindt grappen over vreemdgaan en geslachtsdelen wél hilarisch. Want dat is wel op niveau.
Johan is hypocriet en nep en dat verdient hij een hele leuke boterham mee. Met zure zult.

Johan Derksen maakt zich voor de zoveelste keer volstrekt belachelijk.
"Michiel Kramer had geen rode kaart moeten krijgen maar een gele kaart. Hij duwt hem weg met zijn voeten."
o.O

:maniac:
 
Johan lacht ook alleen maar om anderen, en niet met anderen. Een beetje morsig in een rokerig kamertje in z'n eentje naar blues gaan zitten luisteren, dat is het toppunt van vermaak voor Johan.

Ik hoop dat ik nooit zo wordt. Dan liever debiel 10 keer "Eindhoven" blèren met duizenden anderen. :CHEER:

Dat je zelf niet zo uitbundig bent, ach....maar dat je het anderen niet gunt? Zeiksnor is het.
 
Ik doelde op een inrichting, aangezien gijp ook in de knoop heeft gelegen met zijn hersentjes.
Dat begreep ik (en dat ben ik met je eens), maar ik vind dat je dat er pas bij kunt halen als Gijp weer eens raar doet. In dit geval was het Derksen die raar deed. Vandaar.
 
Net een fragment van VI gezien waarin direct weer bevestigd werd wat een walgelijke l*l met vingers die Derksen is. Hij deed het gefeest in Eindhoven mongolisch na en vond dat men daar niet zo achterlijk moest doen. De empathie van een baksteen kennelijk. Een dronken, feestende meute niet kunnen begrijpen, tja. Wat verwacht hij dan?

Showtje voor de bühne en de kijkcijfers, want VI (of hoe het volgend jaar dan ook heet) moet natuurlijk wel een mannenprogramma blijven waarbij ze niet schuwen een foute grap te maken of ontzettend gechargeerd te doen. Gijp ging er vrij rustig tegen in, ik had meer "dijenkletsers" verwacht.
 
Johan is wars van gezelligheid. Dat vind hij iets voor de onderklasse. Johan vindt grappen over vreemdgaan en geslachtsdelen wél hilarisch. Want dat is wel op niveau.
Johan is hypocriet en nep en daar verdient hij een hele leuke boterham mee. Met zure zult.
Idd. Hij heeft wel vaker gezegd dat hij daar niets mee heeft. Hij haalde wel eens het EK 88 aan en zei dat ie op de finale dag en nadat Oranje had gewonnen met gordijnen dicht, zich in zijn kamer opsloot. Hypocrisie is zoals je zegt wel zijn verdienmodel.
En Gijp heeft gezegd dat ie het allemaal heel normaal vond, ook hoe de spelers zich gedragen tijdens zon feest (“ je laat ht allemaal op je afkomen en doe je gewoon mee, dat deed ik zelf ook”).
 
Maandag toch maar weer eens gekeken. Het valt me op hoevaak Derksen zichzelf tegenspreekt. Heeft kritiek op coaches als Cocu of vd Brom en dat deze eigenlijk wat te introvert zijn die niet het achterste van hun tong laten zien, zo prijst hij Fraser omdat hij zo rustig en introvert is en geen gekke dingen zegt.

??
 
Terug
Bovenaan Onderaan