De commentator zette het zelfs extra stevig aan, door het 'écht niet' een pingel te noemen.
Toch knap dat hij dat zó goed ziet
Dat ja, zat hier met mn broer, die was vooral benieuwd naar t beeld van de andere kant, maar dat was er niet, blijft dan moeilijk te zeggen.
 
De commentator zette het zelfs extra stevig aan, door het 'écht niet' een pingel te noemen.
Toch knap dat hij dat zó goed ziet

Misschien dat een camerabeeld van een andere kant m'n mening nog verandert, maar denk het eigenlijk niet. Ook volgens mij was het echt geen pingel.
 
Misschien dat een camerabeeld van een andere kant m'n mening nog verandert, maar denk het eigenlijk niet. Ook volgens mij was het echt geen pingel.
Ik vond het voornamelijk een optelsom. Daarvoor werd ook al een lichte overtreding op hem gemaakt. Hierdoor was hij uit balans en werd ook nog (licht) door Obispo geraakt. Maar zeker, enig geluk was er wel. Zo ook met de handsbal van Rosario, die daarmee bijna zijn aardige wedstrijd verpestte.
 
Ik vond het voornamelijk een optelsom. Daarvoor werd ook al een lichte overtreding op hem gemaakt. Hierdoor was hij uit balans en werd ook nog (licht) door Obispo geraakt. Maar zeker, enig geluk was er wel. Zo ook met de handsbal van Rosario, die daarmee bijna zijn aardige wedstrijd verpestte.

Mooie genuanceerde reactie, waar bij mij na het optellen de eindsom afwijkt. :grin:

Beetje geluk hoort erbij he, mannen. Ik klaag er niet over.
 
Sowieso had Obispo al niet meer op het veld mogen staan...maar daar horen we Leo dan niet over.
Ik kan er nog niet bij dat hij zo doorging over die vermeende handsbal van Rosario. Een bewuste handsbal terwijl je er met je rug naartoe staat? En sowieso was hij volgens mij op z'n schouder en niet op de arm, maar dat terzijde. Van mij mag Leootje met pensioen!
 
Sowieso had Obispo al niet meer op het veld mogen staan...maar daar horen we Leo dan niet over.
Ik kan er nog niet bij dat hij zo doorging over die vermeende handsbal van Rosario. Een bewuste handsbal terwijl je er met je rug naartoe staat? En sowieso was hij volgens mij op z'n schouder en niet op de arm, maar dat terzijde. Van mij mag Leootje met pensioen!

Die handsbal ja. Ook in de nabeschouwing bleef het een ding.
Het zou een 'onnatuurlijke' plaats voor een arm zijn, waarbij in slow motion vooral ingezoomd werd dat hij na het landen zijn arm naar boven bewoog. Als we in die redenatie meegaan, dat dat een onnatuurlijke beweging is op dat moment, waarom zou hij dan die beweging maken? Om expres de kans op een pingel te verhogen? Om de vogeltjesdans te gaan doen?
Nee, volgens mij is het zo dat wij, van het diersoort homo sapiens, onze armen gebruiken om in balans te blijven als disbalans dreigt. Dat is de enige reden waarom zijn arm omhoog gaat. Dat lijkt mij heel natuurlijk.

Los van dit vind ik de hele regelgeving rondom hands/geen hands heel erg grijs en op vele manieren te interpreteren. Dat zou toch wat rechtlijniger moeten kunnen zou je zeggen?
 
Die handsbal ja. Ook in de nabeschouwing bleef het een ding.
Het zou een 'onnatuurlijke' plaats voor een arm zijn, waarbij in slow motion vooral ingezoomd werd dat hij na het landen zijn arm naar boven bewoog. Als we in die redenatie meegaan, dat dat een onnatuurlijke beweging is op dat moment, waarom zou hij dan die beweging maken? Om expres de kans op een pingel te verhogen? Om de vogeltjesdans te gaan doen?
Nee, volgens mij is het zo dat wij, van het diersoort homo sapiens, onze armen gebruiken om in balans te blijven als disbalans dreigt. Dat is de enige reden waarom zijn arm omhoog gaat. Dat lijkt mij heel natuurlijk.

Los van dit vind ik de hele regelgeving rondom hands/geen hands heel erg grijs en op vele manieren te interpreteren. Dat zou toch wat rechtlijniger moeten kunnen zou je zeggen?

Handsballen zijn inderdaad altijd lastig. Alleen wist Leo dan te vertellen dat dit bewust was. Dan vraag ik me nogmaals af hoe Rosario bewust kan reageren op iets dat er achter hem gebeurt. Heeft ie achteruitkijkspiegels?
 
Handsballen zijn inderdaad altijd lastig. Alleen wist Leo dan te vertellen dat dit bewust was. Dan vraag ik me nogmaals af hoe Rosario bewust kan reageren op iets dat er achter hem gebeurt. Heeft ie achteruitkijkspiegels?
Maar dat zien we continu toch? Verdedigers die zich toch groter maken of gek met hun armen zwaaien? Ik vond het ook maar een rare beweging.
 
Johan D. heeft weer bewezen waarom hij de grootste eindbaas van de Nederlandse TV is, gewoon hardcore op de aanval met de Akwassi en stuff bullshit. Als ik ooit een 2de tattoo zet dan gaat het echt Johan worden :lmao:
 
Johan D. heeft weer bewezen waarom hij de grootste eindbaas van de Nederlandse TV is, gewoon hardcore op de aanval met de Akwassi en stuff bullshit. Als ik ooit een 2de tattoo zet dan gaat het echt Johan worden :lmao:
Goh wat een primeur zeg, en gesurft man! Alleen waren de reaguursels van Dumpert.nl hem al voor. Hij wordt tikkie traag die ouwe geldwolf van je.
 
Goh wat een primeur zeg, en gesurft man! Alleen waren de reaguursels van Dumpert.nl hem al voor. Hij wordt tikkie traag die ouwe geldwolf van je.

Dumpert mensjes zijn prima, lekker annoniem alles bashen en haten. Succes met iemand vinden op TV die alles roep of na-roept.. dan kom je nergens uit of op mijn geldwolf als enige :love:
 
Dumpert mensjes zijn prima, lekker annoniem alles bashen en haten. Succes met iemand vinden op TV die alles roep of na-roept.. dan kom je nergens uit of op mijn geldwolf als enige :love:
Oh Wilders ging hem al 15 jaar geleden voor... Maar misschien dat jij toen nog zat te knikkeren.
 
Oh Wilders ging hem al 15 jaar geleden voor... Maar misschien dat jij toen nog zat te knikkeren.

Wilders is meer van de makkelijke deuren intrappen en herhaling, Derksen is een direct en ongeleid projectiel, waar alles uit kan komen wat je met niemand anders hebt op de tv :D
 
Goh wat een primeur zeg, en gesurft man! Alleen waren de reaguursels van Dumpert.nl hem al voor. Hij wordt tikkie traag die ouwe geldwolf van je.

Zeg nu zelf - wat is er niet cool aan een vent van 70+ die
  • Opportunistisch genoeg is om van alles ongenuanceerd te roepen in zijn programma, tegelijkertijd beweert dat het toch maar allemaal satire is, maar ook weet dat hij - "satire" of niet - gezien de trouwe supportersschare heus wel de publieke opinie beinvloedt tegenwoordig
  • In mening en support meer dan eens een gigantische draaikont blijkt, ook gezien zijn politieke voorkeuren (van D66 naar FvD naar nu volgens mij VVD, want hij laat geen moment onbenut om Rutte de kont in te kruipen tegenwoordig)
  • Vaak een enorm grote bek heeft over mensen en als een oud wijf over ze roddelt, totdat hij wordt geconfronteerd (voorbeelden: Derksen vs MvBasten, Derksen over Bosz todat hij bij 'm in de uitzending zat, Derksen en vHanegem)
  • Anderen de maat neemt wanneer ze in zijn ogen niet onafhankelijk zijn, maar toen Cruijff nog leefde hem nog net niet dagelijks oraal bevredigde en hem soms tot het genante toe ophemelde, elk gedrag van hem goedpraatte en elke tegenstander demoniseerde (en Cruijff is slechts een voorbeeld uit velen, zie ook Bassie Naaihuis)
  • Anderen verwijt geldwolven te zijn wanneer ze hun ziel verkopen voor extra centen, maar dat zelf net zo hard heeft gedaan
Nee, puurder dan Derksen krijg je ze niet. Een echte kerel. Hart op de tong, keihard maar altijd fair, onafhankelijk met schijt aan de wereld zeggen waar het op staat zonder verdere belangen; ik zie niet in waarom je deze man niet zou adoreren.

Oprecht een geweldig programma trouwens, dat VI. Ik kijk bijna altijd de fragmentjes van de uitzendingen terug en lig vaak dubbel van het lachen. Genieten van Derksen doe ik ook zeker - vanuit entertainment oogpunt. En da's geen sarcasme, i.t.t. al het bovenstaande.
 
Terug
Bovenaan Onderaan