Ik vind dat hele circus rondom het overlijden van de vader van Mo zwaar overdreven. Condoleer 'm, steun 'm, maar laat het verder daarbij. Het is allemaal niet vrij van enig altruïsme. Allemaal bedoeld om te laten zien "kijk mij/ons nou eens even het juiste ding doen. Zijn we al in beeld geweest? Nee, dan roepen we nog even iets harder, want de vader van Mo interesseert ons niet, het enige dat ons interesseert is aandacht voor onze fake steun".

Zum kotzen!

Je vind het zo erg dat je 2x hetzelfde post in 2 verschillende topics?

Tip, je kan hem ook nog in het topic ergernissen posten.
 
Ben het daar mee eens.
Laat PSV en alle supporters Mo ontiechelijk steunen, en de rest van Nederland moet het daar bij laten.
Dit is hetzelfde als bij Nouri, het is klaar. Stop daarmee. (Dat is gericht aan alle ajaxs supporters en ajaxs geilende media).

Ook ik wens Mo en zijn familie veel sterkte, maar daar moet men ook ophouden. Vooral de media.
 
Ben het daar mee eens.
Laat PSV en alle supporters Mo ontiechelijk steunen, en de rest van Nederland moet het daar bij laten.
Dit is hetzelfde als bij Nouri, het is klaar. Stop daarmee. (Dat is gericht aan alle ajaxs supporters en ajaxs geilende media).

Ook ik wens Mo en zijn familie veel sterkte, maar daar moet men ook ophouden. Vooral de media.

Tja, en dan vind ik de Nouri situatie nog meer 'legitiem'. (misschien het verkeerde woord) Nouri was onderdeel van een team en de club en had daarmee een directe impact op veel mensen. Mo heeft zijn vader verloren. Dat is een persoonlijk drama voor hem, maar uiteindelijk wel een persoonlijk drama.

Het gaat voor de meeste mensen van ons wel gebeuren dat we onze ouders gaan verliezen. Bij Mo is het erg jong, maar verder is het een natuurlijke gebeurtenis. Iets wat een enorme impact op Mo en de directe omgeving van zijn vader zal hebben. Maar niet op ons en in beperkte maten op de medespelers. We leven mee, we kunnen hem steunen, maar een minuut stilte voor de wedstrijd, tijdens voetbal praat programma's, etc is ongepast in mijn beleving. Het maakt het gebaar in het algemeen minder waard volgens mij.
 
Ik vind dat hele circus rondom het overlijden van de vader van Mo zwaar overdreven. Condoleer 'm, steun 'm, maar laat het verder daarbij. Het is allemaal niet vrij van enig altruïsme. Allemaal bedoeld om te laten zien "kijk mij/ons nou eens even het juiste ding doen. Zijn we al in beeld geweest? Nee, dan roepen we nog even iets harder, want de vader van Mo interesseert ons niet, het enige dat ons interesseert is aandacht voor onze fake steun".

Zum kotzen!

Ik twijfel eigenlijk of het "borstklopperij" is of dat het een poging is om hem te laten kiezen voor Oranje. In beide gevallen is je conclusie wel correct.
 
Nou voor degenen die niet (meer) kijken naar VI: hoe lang ging het over PSV?
Hint: 30 minuten Feyenoord, 10-15 minuten Ajax.
 
Nou voor degenen die niet (meer) kijken naar VI: hoe lang ging het over PSV?
Hint: 30 minuten Feyenoord, 10-15 minuten Ajax.
Hmm, programm duurt 90 minuten. 1/3 van de tijd reclame / productplacement. Hou je 60 minuten over. 30 naar Feyenoord, 10 maar ajax. hou je 20 over. Zullen vast over AZ hebben gesproken. 10 minuten over. Dan nog een lading flauwe grappen en semi intellectueel geneuzel over de boeren...
Ik denk 2 minuten waarin vooral geroepen werd dat we d'r niks van kunnen en Mark een jankerd is.
 
Hmm, programm duurt 90 minuten. 1/3 van de tijd reclame / productplacement. Hou je 60 minuten over. 30 naar Feyenoord, 10 maar ajax. hou je 20 over. Zullen vast over AZ hebben gesproken. 10 minuten over. Dan nog een lading flauwe grappen en semi intellectueel geneuzel over de boeren...
Ik denk 2 minuten waarin vooral geroepen werd dat we d'r niks van kunnen en Mark een jankerd is.
Bijna goed maar het ging enkel over de wedstrijd PSV - AZ. Het was minder dan 2 minuten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan