Zou René na gisteren Onana ook een 'enorm kutkeeper' vinden die 'er geen klote van kan'?! Of geldt dat alleen voor spelers van PSV? :sneaky:
Tja, bij Mvogo was het kort door de bocht, maar die had nog niks laten zien (op de Nederlandse velden). Onana is al een tijdje zonder blunders (ook hij heeft een paar mooie), dus dat maakt het wel anders. Toch?
 
Tja, bij Mvogo was het kort door de bocht, maar die had nog niks laten zien (op de Nederlandse velden). Onana is al een tijdje zonder blunders (ook hij heeft een paar mooie), dus dat maakt het wel anders. Toch?
Niet echt vind ik. Iemand na 2 wedstrijden volledig affikken en als hij het daarna goed doet er je bek over houden slaat nergens op. En van der Gijp en Derksen hebben daar een handje van bij meerdere spelers. Onana is een prima keeper hoor, maar die maakt ook regelmatig zijn fouten, maar blijft blijkbaar een wereldtopper die het verschil maakt. Lachwekkende manier van analyseren wat mij betreft. Ook Götze werd al als miskoop bestempeld en ga zo maar door. Gijp is in ieder geval niet objectief als het over PSV gaat. Eerder gefrustreerd lijkt het. Jammer, want af en toe kun je best om hem lachen.
 
Niet echt vind ik. Iemand na 2 wedstrijden volledig affikken en als hij het daarna goed doet er je bek over houden slaat nergens op. En van der Gijp en Derksen hebben daar een handje van bij meerdere spelers. Onana is een prima keeper hoor, maar die maakt ook regelmatig zijn fouten, maar blijft blijkbaar een wereldtopper die het verschil maakt. Lachwekkende manier van analyseren wat mij betreft. Ook Götze werd al als miskoop bestempeld en ga zo maar door. Gijp is in ieder geval niet objectief als het over PSV gaat. Eerder gefrustreerd lijkt het. Jammer, want af en toe kun je best om hem lachen.
Er lopen 2 zaken door elkaar, denk ik.

Is Gijp objectief t.o.v. PSV? Ik denk ook van niet. Hij neemt PSV nogal vaak op de hak.

Is Onana dan een wereldtopper, waarop geen kritiek mag geuit worden? Ik denk van niet. Onana is volgens mij inmiddels wel uitgegroeid tot een zeer goede keeper, die klaar is voor een stapje hogerop. Wereldtopper is me iets te veel. Kritiek mag altijd en ik neem aan dat men dat dinsdag ook had. Maar hoeveel blunders heeft Onana nu begaan in de laatste 2 jaar? Je moet toch toegeven dat dit anders is dan een keeper, die (buiten zijn schuld) met een hoop poeha naar Eindhoven komt om het beter te doen dan Zoet en Unnerstall en vervolgens in de eerste 2 wedstrijden blundert. Dan kun je best wat kritiek verwachten. Ik neem aan dat Mvogo de heren inmiddels de mond gesnoerd heeft.
 
Niet echt vind ik. Iemand na 2 wedstrijden volledig affikken en als hij het daarna goed doet er je bek over houden slaat nergens op. En van der Gijp en Derksen hebben daar een handje van bij meerdere spelers. Onana is een prima keeper hoor, maar die maakt ook regelmatig zijn fouten, maar blijft blijkbaar een wereldtopper die het verschil maakt. Lachwekkende manier van analyseren wat mij betreft. Ook Götze werd al als miskoop bestempeld en ga zo maar door. Gijp is in ieder geval niet objectief als het over PSV gaat. Eerder gefrustreerd lijkt het. Jammer, want af en toe kun je best om hem lachen.
In de punten en standen heeft wereldspeler Gotze nou nog niet het verschil gemaakt toch? Laten we hopen dat hij dat vanavond wel doet
 
  • Leuk
Reactions: IPF
In de punten en standen heeft wereldspeler Gotze nou nog niet het verschil gemaakt toch? Laten we hopen dat hij dat vanavond wel doet
Enige twee wedstrijden dat Götze niet speelde in de eredivisie won PSV niet :unsure:

Vind hem qua spel duidelijk het verschil maken. Qua doelpunten zijn het niet echt de winnende. Maar ik denk ook geen onbelangrijke goals. Waren beide vroege goals zodat PSV gemakkelijk de wedstrijd uit kon spelen. In Europa maakte hij tegen Granada het verschil (incl. doelpunt). Alleen geeft PSV het in de tweede helft weg.

Daarnaast is Götze al sneller gebruikt als basisspeler dan hijzelf en Schmidt verwachten. Kan me goed voorstellen dat door Corona notabene Götze meer moest spelen dan verwacht. En daardoor ook wat sneller kleine blessures heeft opgelopen.

Maar zeker. Als iedereen fit is. Dan zou een Götze het verschil kunnen maken.
 
Gisteravond werd er bij RTL7 de suggestie gedaan dat Feijenoord een weekend vrij bij de KNVB moest vragen.
Volgende week donderdag is tenslotte belangrijk voor het Nederlandse voetbal.

Geldt eigenlijk ook voor AZ.

Ik zou hier voorstander van zijn. Vind het goed uit te leggen, als het verzoek ook daadwerkelijk wordt ingediend.

Maar de KNVB zal dit vast niet goedkeuren. Na het eerdere afwijzen van het verzoek van PSV. Toch???
 
Gisteravond werd er bij RTL7 de suggestie gedaan dat Feijenoord een weekend vrij bij de KNVB moest vragen.
Volgende week donderdag is tenslotte belangrijk voor het Nederlandse voetbal.

Geldt eigenlijk ook voor AZ.

Ik zou hier voorstander van zijn. Vind het goed uit te leggen, als het verzoek ook daadwerkelijk wordt ingediend.

Maar de KNVB zal dit vast niet goedkeuren. Na het eerdere afwijzen van het verzoek van PSV. Toch???
Ja als dat KNVB dat zou doen. Dan zou je bijna overwegen een schadeclaim aan te vragen als PSV zijnde.

Dat zou belachelijk zijn als Feyenoord en/of AZ vrij zouden krijgen als PSV dit niet kreeg. Als KNVB PSV zijn verzoek had ingewilligd dan was ik hier ook voorstander van.

Maar het is de KNVB, dus wie weet.
 
Gisteravond werd er bij RTL7 de suggestie gedaan dat Feijenoord een weekend vrij bij de KNVB moest vragen.
Volgende week donderdag is tenslotte belangrijk voor het Nederlandse voetbal.

Geldt eigenlijk ook voor AZ.

Ik zou hier voorstander van zijn. Vind het goed uit te leggen, als het verzoek ook daadwerkelijk wordt ingediend.

Maar de KNVB zal dit vast niet goedkeuren. Na het eerdere afwijzen van het verzoek van PSV. Toch???
Feyenoord en AZ kunnen zelf kiezen dit weekend een B-elftal op te stellen.
 
Gisteravond werd er bij RTL7 de suggestie gedaan dat Feijenoord een weekend vrij bij de KNVB moest vragen.
Volgende week donderdag is tenslotte belangrijk voor het Nederlandse voetbal.

Geldt eigenlijk ook voor AZ.

Ik zou hier voorstander van zijn. Vind het goed uit te leggen, als het verzoek ook daadwerkelijk wordt ingediend.

Maar de KNVB zal dit vast niet goedkeuren. Na het eerdere afwijzen van het verzoek van PSV. Toch???
Ik ben voor dat ze vrij krijgen, hoe krom het ook zou zijn.
 
Volgens de regelementen mag dat eigenlijk ook niet. Verbazingwekkend dat de knvb PSV daarmee weg heeft laten komen tegen Sparta :D
Ging, op ledezma na, enkel om spelers van de a selectie. Kunnen ze weinig van zeggen dus. Ook al zouden ze nog zo graag willen :p

Feyenoord en AZ kunnen zelf kiezen dit weekend een B-elftal op te stellen.

Feyenoord speelt al half met een b selectie. Tenzij het volledig jeugd in gaat passen, kunnen ze weinig wissels doorvoeren.
Advocaat was overigens niet heel mals voor de spelers die er nu in stonden. "Blijkbaar kunnen ze niet beter" :zwijgen:
 
Ging, op ledezma na, enkel om spelers van de a selectie. Kunnen ze weinig van zeggen dus. Ook al zouden ze nog zo graag willen :p



Feyenoord speelt al half met een b selectie. Tenzij het volledig jeugd in gaat passen, kunnen ze weinig wissels doorvoeren.
Advocaat was overigens niet heel mals voor de spelers die er nu in stonden. "Blijkbaar kunnen ze niet beter" :zwijgen:
Ik was niet helemaal serieus ;).

Ik vind Advocaat wel een beetje snel in het opeisen van/meedelen in het krediet als het goed gaat, en heel hard in het afvallen van z'n team als het minder gaat. Hij wist toch dat hij een ondermaatse selectie heeft, waarin alleen Berghuis top is, de rest pure middelmaat. Hij was er ook bij toen alleen Linssen en Diemers gekocht werden, waarvan je vantevoren wist dat ze op z'n best breedteaankopen waren, maar waarschijnlijker niet goed genoeg. Hij heeft al die jeugsspelers al een paar jaar bezig gezien en al gezegd dat die gewoon niet goed genoeg zijn. Dus inderdaad, ze kunnen niet beter, en dat wist Dickie ook toen hijn eraan begon.

Advocaat is er zelf in gaan geloven en dacht dat hij met die middelmaat wel zou kunnen presteren, toen het een tijdje goed ging in een voortijdig afgebroken competitie. Hij had gewoon na vorig jaar moeten stoppen, en dat weet hij zelf ook. Hij moet nu zelfs nog maar zien of hij het einde van het jaar gaat halen.
 
Ging, op ledezma na, enkel om spelers van de a selectie. Kunnen ze weinig van zeggen dus. Ook al zouden ze nog zo graag willen :p



Feyenoord speelt al half met een b selectie. Tenzij het volledig jeugd in gaat passen, kunnen ze weinig wissels doorvoeren.
Advocaat was overigens niet heel mals voor de spelers die er nu in stonden. "Blijkbaar kunnen ze niet beter" :zwijgen:
Ik heb er ook totaal geen moeite mee als zoiets wel zou gebeuren. We leven in een lastige tijd, een beetje flexibiliteit en coulantie kan nooit kwaad. De een roept hard dat spelers prima 3 wedstrijden per week moeten kunnen spelen, de ander dat Corona in een elftal toch wel even impact maakt. Het is natuurlijk geen geheim dat ploegen met de sterkste bank vaak ver komen. Rouleren is in de top heel normaal. Slechts een enkeling kan 70 wedstrijden per seizoen spelen. Ik vind het in ieder geval wel gaaf dat Nederlandse ploegen toch wat meer kleur op de wangen hebben in Europa. Het is een poosje minder geweest. Hoe mooi zou het zijn als we ooit weer met 2 ploegen in de CL kunnen spelen?
 
Ik was niet helemaal serieus ;).

Ik vind Advocaat wel een beetje snel in het opeisen van/meedelen in het krediet als het goed gaat, en heel hard in het afvallen van z'n team als het minder gaat. Hij wist toch dat hij een ondermaatse selectie heeft, waarin alleen Berghuis top is, de rest pure middelmaat. Hij was er ook bij toen alleen Linssen en Diemers gekocht werden, waarvan je vantevoren wist dat ze op z'n best breedteaankopen waren, maar waarschijnlijker niet goed genoeg. Hij heeft al die jeugsspelers al een paar jaar bezig gezien en al gezegd dat die gewoon niet goed genoeg zijn. Dus inderdaad, ze kunnen niet beter, en dat wist Dickie ook toen hijn eraan begon.

Advocaat is er zelf in gaan geloven en dacht dat hij met die middelmaat wel zou kunnen presteren, toen het een tijdje goed ging in een voortijdig afgebroken competitie. Hij had gewoon na vorig jaar moeten stoppen, en dat weet hij zelf ook. Hij moet nu zelfs nog maar zien of hij het einde van het jaar gaat halen.
Hij is ook de heren van de VI wekelijks op een voetstuk geplaatst als topcoach, nog niet verloren in een jaar tijd etc. De cijfers kloppen ook en spreken natuurlijk in zijn voordeel. Want met dit middelmatige elftal ongeslagen zijn in de Eredivisie vind ik eigenlijk ook een zeer goede prestatie. Ik weet niet of er veel andere coaches zouden zijn die hem zouden na doen.
Dick moet gewoon met pensioen en dat gaat ie ook doen geloof ik al kan een zak met geld hem ook zomaar op een andere gedachte zetten.
 
Hij is ook de heren van de VI wekelijks op een voetstuk geplaatst als topcoach, nog niet verloren in een jaar tijd etc. De cijfers kloppen ook en spreken natuurlijk in zijn voordeel. Want met dit middelmatige elftal ongeslagen zijn in de Eredivisie vind ik eigenlijk ook een zeer goede prestatie. Ik weet niet of er veel andere coaches zouden zijn die hem zouden na doen.
Dick moet gewoon met pensioen en dat gaat ie ook doen geloof ik al kan een zak met geld hem ook zomaar op een andere gedachte zetten.
Jij mag Dick niet zo (understatement van het jaar), maar volgens mij is het Advocaat niet echt om het geld te doen. Die man schijnt echt geen andere hobby’s en interesses te hebben dan voetbal. Liep in Sint Petersburg regelmatig langs de Hermitage, maar ging liever een video van een wedstrijd kijken dan daar een keer naar binnen te lopen.
Wel geloof ik dat als hij ergens aan de slag gaat goed betaald wilt worden. Maar dat is denk ik meer een waarderingszaak dan dat hij dat geld op zichzelf belangrijk vindt.
 
Gisteravond werd er bij RTL7 de suggestie gedaan dat Feijenoord een weekend vrij bij de KNVB moest vragen.
Volgende week donderdag is tenslotte belangrijk voor het Nederlandse voetbal.

Geldt eigenlijk ook voor AZ.

Ik zou hier voorstander van zijn. Vind het goed uit te leggen, als het verzoek ook daadwerkelijk wordt ingediend.

Maar de KNVB zal dit vast niet goedkeuren. Na het eerdere afwijzen van het verzoek van PSV. Toch???

De KNVB heeft zich al bij voorbaat ingedekt, door bij de afwijzing van PSV aan te geven "het gaat nu niet om plaatsing".
Dus wat krijg je: Ajax, AZ en Feyenoord krijgen een lekker weekend vrij. PSV is al geplaatst en moet dus "gewoon" spelen. Want het is ook belangrijk om de competitie niet overhoop te gooien en anders is het zielig voor Herenveen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan