Herhaling van zetten. Vind er weinig meer aan.

Herhaling van feiten, al die bitch jank sponsors die met de BLM bullshit trend mee gaan en nu terug keren.. want ja kijkers / geld ... de negers zijn ff niet trending dus geld moet verdiend worden he hihi

Niemand die zo iets hardop durft te zeggen.. op 1 held na
 
Herhaling van feiten, al die bitch jank sponsors die met de BLM bullshit trend mee gaan en nu terug keren.. want ja kijkers / geld ... de negers zijn ff niet trending dus geld moet verdiend worden he hihi

Niemand die zo iets hardop durft te zeggen.. op 1 held na
Is hij al te bestellen bij Easytoys? De Johan Derksen sekspop? :ROFL:
 
Herhaling van feiten, al die bitch jank sponsors die met de BLM bullshit trend mee gaan en nu terug keren.. want ja kijkers / geld ... de negers zijn ff niet trending dus geld moet verdiend worden he hihi

Niemand die zo iets hardop durft te zeggen.. op 1 held na

Daar had hij wel gewoon een goed punt. Die bedrijven zijn allemaal zo hypocriet als de pest met dit soort acties. Maar je kon natuurlijk niet anders verwachten
 
Of wat bankbiljetten. :maniac:
Je kan hem beter wat zakdoekjes meegeven: voor de 3e keer op rij was hij aan het janken over Akwasie, de sponsoren en Arie Boomsma. Je weet wel, de man met het meeste incasseringsvermogen van ons allemaal.
 
Je kan hem beter wat zakdoekjes meegeven: voor de 3e keer op rij was hij aan het janken over Akwasie, de sponsoren en Arie Boomsma. Je weet wel, de man met het meeste incasseringsvermogen van ons allemaal.
Jij blijft gewoon kijken?
 
Als we straks aan 2020 denken, gaan we denken aan corona en droeftoeter akwasi, dus hem bashen en natrappen blijft een heerlijke sport voor velen jaren nog.
 
Ik snap niet dat men in de media altijd zo negatief is op PSV. Ajax kan niks verkeerd doen, Ten Haag spreekt het beste engels ter wereld en men is verbolgen over het feit dat Taglicfico nog niet voor 100 miljoen is verkocht. En wat krijgen wij? Een hoop gezwam.
Tja, zet Ten Hag naast Kraay en zijn Engels klinkt ineens ook geweldig. Een deel van de kranten lijkt soms wat voorkeur te hebben. Daarbij, ergens ook logisch, AD van oorsprong Rotterdams, Telegraaf Amsterdams. Vroeger, toen ik als krantenbezorger beschikking over o.a Trouw en de Volkskrant had waren dat twee goede qua sport, geen overdreven aandacht voor 1 club, redelijk neutraal in de berichtgeving.
Wat de moderne media betreft, die zullen deels het volk geven wat ze willen, zoals de analisten vd week spraken over bv Götze heeft weinig meer met journalistiek te maken maar een flink deel van de kijkers zullen het een geruststellende gedachte vinden dat de heren zeggen dat PSV geen goede zaken doet.
Vergeet niet dat je in het land woont waarbij 1 van de toonaangevende programma's het ooit voor 80% over ajax had op de dag dat PSV kampioen werd. Kort gezegd, maar je d'r niet druk over, het is gewoon zo.
 
Ja die dag herinner ik me nog wel. Bizar, die Jack vGelder met dikke kop. Overigens een vreselijke onaardige man. Heb hem meerdere malen ontmoet.

Ik doelde op dat programma met Kwakman, Been, etc van gisteren. Alles was niet goed, Mo, bla bla, ze konden geen opstelling verzinnen. Schimdt had teveel macht. Er is geen enkel positief aspect belicht. Dat PSV een Gotze binnen trekt, moet toch ook bij analisten een vuurtje gaan branden. De enige die postief was, is Bruggink. En die staat ook niet heel vaak aan onze zijde.
 
Ja die dag herinner ik me nog wel. Bizar, die Jack vGelder met dikke kop. Overigens een vreselijke onaardige man. Heb hem meerdere malen ontmoet.

Ik doelde op dat programma met Kwakman, Been, etc van gisteren. Alles was niet goed, Mo, bla bla, ze konden geen opstelling verzinnen. Schimdt had teveel macht. Er is geen enkel positief aspect belicht. Dat PSV een Gotze binnen trekt, moet toch ook bij analisten een vuurtje gaan branden. De enige die postief was, is Bruggink. En die staat ook niet heel vaak aan onze zijde.
Ik heb ff die van gister aangezet, maar daar zie ik geen Bruggink aan tafel?
Hoop open deuren, hoog gehalte voetbalclichés.
Willem Vissers, meest inhoudelijke (m.i. logisch, want medewerker kwaliteitskrant)
Mario Been, ik snap dat ie geen club heeft.
Leo Driessen, inhoudsloze vent die vooral ja en amen zegt op de rest.
Kwakman, niet vervelend maar weinig toegevoegde waarde

En tja, nog steeds miepen over Mvogo, laat ze.

Vraag mij ook af wie ze bedoelen als ze het over 4 titelkandidaten hebben. De top drie, maar wie is de 4e, AZ, Willem II?
 
Terug
Bovenaan Onderaan