Ik kijk niet maar alvast een voorspellend transcript van de uitzending:

Dildo's en balletjes die in je poepgaatje kunnen hihihihihi
Mvogo HAHAHA die kan er toch he-le-maal niets van man, lekkerman
Dan kijkt ik weer naar die Te Hag en denk ik wat lult die man toch allemaal? Bij dat Ajax denken ze allemaal dat ze het hebben uitgevonden!!
<uiterst milde statements over Feyenoord>
Bas keepte weer uitstekend, met afstand de beste scheidsrechter van Nederland
Maar Johan ze doen nu moeilijk over die spelers uit Engeland die een hoertje bestellen voor de wedstrijden, maar dat deden wij toch aan de lopende band?! Jaa Roemeens hoertje bij een tramspoor hihaho niets mis mee
Ik heb weer dat Baaieren Munchen zitten kijken, ach man. Die Thiago. Die simpele balletjes, genieten man. En dan moet ik diezelfde avond Eredivisie kijken, dat niveau verschil is zooooo groot Johan
.....
etc.

You're welcome.
 
Ik kijk niet maar alvast een voorspellend transcript van de uitzending:

Dildo's en balletjes die in je poepgaatje kunnen hihihihihi
Mvogo HAHAHA die kan er toch he-le-maal niets van man, lekkerman
Dan kijkt ik weer naar die Te Hag en denk ik wat lult die man toch allemaal? Bij dat Ajax denken ze allemaal dat ze het hebben uitgevonden!!
<uiterst milde statements over Feyenoord>
Bas keepte weer uitstekend, met afstand de beste scheidsrechter van Nederland
Maar Johan ze doen nu moeilijk over die spelers uit Engeland die een hoertje bestellen voor de wedstrijden, maar dat deden wij toch aan de lopende band?! Jaa Roemeens hoertje bij een tramspoor hihaho niets mis mee
Ik heb weer dat Baaieren Munchen zitten kijken, ach man. Die Thiago. Die simpele balletjes, genieten man. En dan moet ik diezelfde avond Eredivisie kijken, dat niveau verschil is zooooo groot Johan
.....
etc.

You're welcome.
Ik heb lang niet meer gekeken, maar doen ze niet meer aan product-placement zoals lang geleden met Snickers? Valt tegen, dat was altijd lachen man, en al die praat over gehaktballetjes met jus die Boskamp dan at enzo :rolleyes:
 
Ik heb lang niet meer gekeken, maar doen ze niet meer aan product-placement zoals lang geleden met Snickers? Valt tegen, dat was altijd lachen man, en al die praat over gehaktballetjes met jus die Boskamp dan at enzo :rolleyes:
Laatste wat ik heb gezien waren ze druk met onderbroeken verkopen. Dat paste wel (pun intended).
 
Ik kijk niet maar alvast een voorspellend transcript van de uitzending:

Dildo's en balletjes die in je poepgaatje kunnen hihihihihi
Mvogo HAHAHA die kan er toch he-le-maal niets van man, lekkerman
Dan kijkt ik weer naar die Te Hag en denk ik wat lult die man toch allemaal? Bij dat Ajax denken ze allemaal dat ze het hebben uitgevonden!!
<uiterst milde statements over Feyenoord>
Bas keepte weer uitstekend, met afstand de beste scheidsrechter van Nederland
Maar Johan ze doen nu moeilijk over die spelers uit Engeland die een hoertje bestellen voor de wedstrijden, maar dat deden wij toch aan de lopende band?! Jaa Roemeens hoertje bij een tramspoor hihaho niets mis mee
Ik heb weer dat Baaieren Munchen zitten kijken, ach man. Die Thiago. Die simpele balletjes, genieten man. En dan moet ik diezelfde avond Eredivisie kijken, dat niveau verschil is zooooo groot Johan
.....
etc.

You're welcome.
Van mij krijg je een like. Maar ach ik moet soms toch lachen om bepaalde opmerkingen uit VI maar ik neem ze zelden serieus.
Net ook weer, ze zien FdB graag als Bondscoach. Zegt genoeg na al zijn wanprestaties en het verschrikkelijke voetbal bij Ajax.
 
Van mij krijg je een like. Maar ach ik moet soms toch lachen om bepaalde opmerkingen uit VI maar ik neem ze zelden serieus.
Net ook weer, ze zien FdB graag als Bondscoach. Zegt genoeg na al zijn wanprestaties en het verschrikkelijke voetbal bij Ajax.
Dan heb je wel een paar Easytoys nodig om wakker te blijven.
 
Voor de mensen die netjes fox betalen kan het alleen beter worden, ESPN gaat zoveel meer sport bieden voor de kijker.
Ik heb iptv dus ik ben zoet met 5000 kanalen, maar voor de legale gebruikers zal het allemaal eerder beter dan slechter worden.

Maar wordt de prijs zeker ook verhoogd. :cautious:
 
Maar wordt de prijs zeker ook verhoogd. :cautious:

Hoeft niet, uitzend/sportsrechten is een bitch, al zou ESPN al hun materiaal wat ze in USA/Canada doen hier brengen is het de vraag of alles mag. Grote kans dat er niks veranderd op de naam en logo's na in het begin
 
Terug
Bovenaan Onderaan