Toch ook raar om als iemand 300k weggeeft daar weer commentaar op te hebben.. hij hoeft het niet te doen he.. wat zijn motief ook is.
Volgens mij heeft niemand commentaar op het gegeven dat hij het weggeeft. Wel op het gegeven dat hij dit zo bekend maakt terwijl hij daar juist van gezegd had dat hij het belachelijk vond als mensen het doen van zulke daden aan de grote klok hangen.
 
Als we het over sukkeltjes hebben, Eljero Elia kneusje die heel hetze voerde tegen VI & hun sponsors na de uitspraken van Johan, meneer deed er alles aan om VI sponsorloos en failliet te krijgen want foei slecht allemaal...

Enkele weke later staat die daar knuffelend met meneer de dictator Erdogan :FP:
Ik kijk er naar uit hoe dan ook, zonder sponsoren die bijdehand gaan doen en zonder Oranje internationals die huilie huilie doen, hopelijk blijft JD zich zelf en gaat die door waar die gebleven is. :proost:
 
Klopt. Maar ook niet per se fout of hypocriet of uit eigen belang. Als het eigen belang was zou hij die 300k houden lijkt me. of een kleiner deel geven.
Zijn imago is toch al dat hij een knorrende oude man is die overal wat van vindt en zegt wat hij denkt etc.

Hij zegt het wel, maar doet het niet. Althans, als meneer De Mol even een belletje pleegt, blijkbaar.
 
Ik maak me zorgen om de rat Gene alleen, die ontsnapt de dans en is de meest beschadigde van de 3. Johan & Gijp redden zich zelf wel, maar die Gene gaat getraumatiseerd er zitten en alles strak en safe proberen te houden, wat enorm storend kan worden als die andere 2 vrij willen spreken. Johan heeft zich nooit wat aangetrokken van de mensheid, dus alle geklaag over hem zal hem geen snorhaar kosten, alleen als die steeds afgekapt word of geen voorzetjes krijgt kan het een bijzondere show worden.

Ergste scenario wat ik als opperkenner kan bedenken is dat ze elkaar het leven gaan zuur maken aan tafel of elkaar gewoon cockblocken. De 2 kampen blijven, Gene zal niet zomaar durven uit te halen want die blijft vrezen voor zijn positie, maar Johan is onvervangbaar dus die kan makkelijk uithalen naar Gene

VI word anders, maar nog steeds geweldig :cool:
 
Ik maak me zorgen om de rat Gene alleen, die ontsnapt de dans en is de meest beschadigde van de 3. Johan & Gijp redden zich zelf wel, maar die Gene gaat getraumatiseerd er zitten en alles strak en safe proberen te houden, wat enorm storend kan worden als die andere 2 vrij willen spreken. Johan heeft zich nooit wat aangetrokken van de mensheid, dus alle geklaag over hem zal hem geen snorhaar kosten, alleen als die steeds afgekapt word of geen voorzetjes krijgt kan het een bijzondere show worden.

Ergste scenario wat ik als opperkenner kan bedenken is dat ze elkaar het leven gaan zuur maken aan tafel of elkaar gewoon cockblocken. De 2 kampen blijven, Gene zal niet zomaar durven uit te halen want die blijft vrezen voor zijn positie, maar Johan is onvervangbaar dus die kan makkelijk uithalen naar Gene

VI word anders, maar nog steeds geweldig :cool:

Je zorgen maken over een gescript TV-programma. Positief bekeken heb jij gewoon een goed leven makker, dat jij je hier druk om kan maken.
 
Ik maak me zorgen om de rat Gene alleen, die ontsnapt de dans en is de meest beschadigde van de 3. Johan & Gijp redden zich zelf wel, maar die Gene gaat getraumatiseerd er zitten en alles strak en safe proberen te houden, wat enorm storend kan worden als die andere 2 vrij willen spreken. Johan heeft zich nooit wat aangetrokken van de mensheid, dus alle geklaag over hem zal hem geen snorhaar kosten, alleen als die steeds afgekapt word of geen voorzetjes krijgt kan het een bijzondere show worden.

Ergste scenario wat ik als opperkenner kan bedenken is dat ze elkaar het leven gaan zuur maken aan tafel of elkaar gewoon cockblocken. De 2 kampen blijven, Gene zal niet zomaar durven uit te halen want die blijft vrezen voor zijn positie, maar Johan is onvervangbaar dus die kan makkelijk uithalen naar Gene

VI word anders, maar nog steeds geweldig :cool:

Tja, Genee zal wel beschadigd zijn als-ie door z'n collega's, die jij zo bewondert, voor NSB'er is uitgemaakt. Ergens hierboven had iemand het over polarisering... Nou, dit dus.
 
Tja, Genee zal wel beschadigd zijn als-ie door z'n collega's, die jij zo bewondert, voor NSB'er is uitgemaakt. Ergens hierboven had iemand het over polarisering... Nou, dit dus.

Dat waren de moties in het begin, er na hebben ze gewoon normaal met elkaar gepraat, bruiloften gedaan enz. Gene krijgt tot op de dag van vandaag nog complimenten van D&G, als presentator en onderdeel van de trio is hij ook onmisbaar, maar zijn actie en gedrag bij de laatste uitzending verneukte gewoon teveel.
 
Dat waren de moties in het begin, er na hebben ze gewoon normaal met elkaar gepraat, bruiloften gedaan enz. Gene krijgt tot op de dag van vandaag nog complimenten van D&G, als presentator en onderdeel van de trio is hij ook onmisbaar, maar zijn actie en gedrag bij de laatste uitzending verneukte gewoon teveel.

Aha, zijn actie verneukte te veel. Je collega - die NB een prima contract voor je heeft uitonderhandeld - publiekelijk voor NSB'er uitmaken (waarna de verwachte bedreigingen volgden) is 'emotie'.

Wat is er nou verneukt, man... Kom op. Het is een en al drama. Derksen werd in z'n programma een keer tegengesproken, zeg... Waar hebben we het over... En dan zogenaamd de 'authentieke' gast uithangen die zogenaamd zo goed kan incasseren... Alsof-ie al niet eerder zo wel met Genee als Gijp ordinaire ruzies uitvocht. Hou toch op, wie gelooft dat nou...
Afijn, laten we de discussie maar niet nog 'ns overdoen.
 
  • Geweldig
Reactions: IPF
Genee is een verrader. Dat weet je als je -een deel van- die laatste uitzending gezien hebt.
Daar hoeven we niet omheen te draaien.
 
Maarreh...VI komt toch gewoon terug nu? Dus hebben de heren toch weer bereikt wat ze voorheen ook elke keer wilden bereiken: aandacht, op wat voor manier dan ook?
Het is een gave, zullen we maar zeggen.
 
Genee is een verrader. Dat weet je als je -een deel van- die laatste uitzending gezien hebt.
Daar hoeven we niet omheen te draaien.

Interessant zou zijn na te gaan waarom één groep het verraad noemt, terwijl een andere groep maar niet snapt hoe je een dergelijke nihilistische club überhaupt kan verraden - behalve dan met de nodige drama.
Waarbij ik, als overduidelijk lid van de tweede club, best heel serieus wil proberen mijn vooroordelen opzij te schuiven. In ieder geval wil ik wel serieus nemen dat mensen het als verraad zien.
 
Interessant zou zijn na te gaan waarom één groep het verraad noemt, terwijl een andere groep maar niet snapt hoe je een dergelijke nihilistische club überhaupt kan verraden - behalve dan met de nodige drama.
Waarbij ik, als overduidelijk lid van de tweede club, best heel serieus wil proberen mijn vooroordelen opzij te schuiven. In ieder geval wil ik wel serieus nemen dat mensen het als verraad zien.
Je hebt de uitzending gezien, neem ik aan?
 
Je hebt de uitzending gezien, neem ik aan?
Zeker. En ik zag uiteraard ook dat Genee een andere rol aannam. Ik begrijp ook dat dat voor de twee heren onprettig was. Maar ik zie niet waarom het verraad was. Verraad, volgens het woordenboek, is zoiets als ontrouw zijn, of 'uitleveren aan de vijand'. Maar waar had Genee dan trouw aan moeten blijven? In mijn optiek is 'trouw' sowieso niet de sterkste eigenschap van de tafelheren - Zie eerdere ruzies. Ik denk ook dat John de Mol heel terecht nog eens erop wees dat het toch al geen vrienden waren.
 
Maar ik zie niet waarom het verraad was.
Dan hoeven we er verder niet over door te klessebessen. Als je dat niet ziet, dan houdt het op.
Ik ben geen fan van de heren. Ik keek zelden naar het programma en al helemaal nooit een hele uitzending. Dus het zal me allemaal een feestelijke worst wezen wie wat van de heren vindt. Maar Genee stak zijn collega's vakkundig in de rug. Een verrader. Een farizeeër.

John de Mol had wat mij betreft ook gelijk met zijn e-mail. Het boeit me vervolgens weer helemaal niks of het programma terugkomt op t.v. Ze moeten maar zien.
 
Dan hoeven we er verder niet over door te klessebessen. Als je dat niet ziet, dan houdt het op.
Ik ben geen fan van de heren. Ik keek zelden naar het programma en al helemaal nooit een hele uitzending. Dus het zal me allemaal een feestelijke worst wezen wie wat van de heren vindt. Maar Genee stak zijn collega's vakkundig in de rug. Een verrader. Een farizeeër.

John de Mol had wat mij betreft ook gelijk met zijn e-mail. Het boeit me vervolgens weer helemaal niks of het programma terugkomt op t.v. Ze moeten maar zien.
Volgens mij is de juiste term dan Judas en niet Farizeeër (a)
 
Dan hoeven we er verder niet over door te klessebessen. Als je dat niet ziet, dan houdt het op.
Ik ben geen fan van de heren. Ik keek zelden naar het programma en al helemaal nooit een hele uitzending. Dus het zal me allemaal een feestelijke worst wezen wie wat van de heren vindt. Maar Genee stak zijn collega's vakkundig in de rug. Een verrader. Een farizeeër.

John de Mol had wat mij betreft ook gelijk met zijn e-mail. Het boeit me vervolgens weer helemaal niks of het programma terugkomt op t.v. Ze moeten maar zien.

Kleine correctie, omwille van ego ;). ''Als je dat niet ziet, dan houdt het op' suggereert dat het verraad was, maar deksele ik dat maar niet wil zien. Da's dus nog de vraag, hè?

Ik zie een presentator, wat Derksen overigens ook al zei met een allerlaatste zweem van journalistiek besef, die de vrijheid heeft om dit te doen. Dat het tegen het zere been was van de andere heren, zegt meer over hun almacht en frustratie omdat het spelletje uit was.
Termen als 'verrader bewaar ik wel voor wat zwaardere kwesties, anders betekent het niks meer.

Maar Bacchus, wat een tragisch lot dat we het weer oneens zijn... ;)
 
Kleine correctie, omwille van ego ;). ''Als je dat niet ziet, dan houdt het op' suggereert dat het verraad was, maar deksele ik dat maar niet wil zien. Da's dus nog de vraag, hè?

Ik zie een presentator, wat Derksen overigens ook al zei met een allerlaatste zweem van journalistiek besef, die de vrijheid heeft om dit te doen. Dat het tegen het zere been was van de andere heren, zegt meer over hun almacht en frustratie omdat het spelletje uit was.
Termen als 'verrader bewaar ik wel voor wat zwaardere kwesties, anders betekent het niks meer.

Maar Bacchus, wat een tragisch lot dat we het weer oneens zijn... ;)
Geeft niks vrind. Je kunt niet altijd gelijk hebben toch. :maniac:
 
Terug
Bovenaan Onderaan