Stijn Schaars (M)

Leuk om te lezen. Dank! Opvallend dat dat inderdaad niet was blijven hangen. Wat in mijn voordeel pleit, is dat dat inmiddels drie jaar geleden is én dat de positieve berichten waar je aan refereert van augustus 2013 zijn. Direct in het begin van het seizoen. Daarna volgde een blessure en vervolgens was het vanaf januari vooral een neergaande lijn.
Zonder in een welles / nietes-discussie verzeild te willen raken, denk ik dat er in het geval van Schaars eerder sprake was van een korte opleving, dan van een heerser op het middenveld, gedurende een lange periode.
Hij heeft in augustus goed gespeeld -en had inderdaad zijn piek op één pagina op het forum- en vervolgens werd het minder. Wat mij betreft dus inderdaad terecht te licht bevonden. Zelfs Iasksson konden we twee keer op een goede wedstrijd betrappen. :D

Het schijnt zelfs zo te zijn dat ene Stanislav M. ooit een goede wedstrijd heeft gespeeld.
 
Schaars moest weg bij PSV, was niet goed genoeg met spelers als Guardado en Wijnaldum om zich heen, maar vandaag liet hij zien dat hij heer en meester was op het middenveld....VI roept hem uit tot speler van de week en ook het AD beoordeelt hem met een 8...wat een ironie om nu op zijn plaats Van Ginkel te moeten zien spelen en Hendriks en Ramselaar....wat een ironie, wat een armoede en achterlijk beleid van PSV, ..wat zal Schaars vandaag genoten hebben....dubbel genoten .....en een grote middelvinger richting Brands en Cocu opgestoken hebben voordat hij na het laatste fluitsignaal richting de kleedkamer ging....Schaars, ik gun je alle speelplezier en geluk in en bij Heerenveen....proficiat !!!
 
Laatst bewerkt:
Schaars moest weg bij PSV, was niet goed genoeg met spelers als Guardado en Wijnaldum om zich heen, maar vandaag liet hij zien dat hij heer en meester was op het middenveld....VI roept hem uit tot speler van de week en ook het AD beoordeelt hem met een 8...wat een ironie om nu op zijn plaats Van Ginkel te moeten zien spelen en Hendriks en Ramselaar....wat een ironie, wat een armoede en achterlijk beleid van PSV, ..wat zal Schaars vandaag genoten hebben....dubbel genoten .....en een grote middelvinger richting Brands en Cocu opgestoken hebben voordat hij na het laatste fluitsignaal richting de kleedkamer ging....Schaars, ik gun je alle speelplezier en geluk in en bij Heerenveen....proficiat !!!
Zoals gewoonlijk sla je de plank weer behoorlijk mis. Schaars heeft nooit samen met Guardado en Wijnaldum gespeeld bij PSV. In drie jaar Eindhoven heeft hij eigenlijk maar één half jaar goed gespeeld - nota bene met Maher, Hildemark en Toivonen samen op het middenveld - waarna hij door een vormcrisis en veel blessureleed weinig meer aan spelen toekwam. In zijn laatste contractjaar had hij Guardado en Hendrix voor zich in de pikorde en is in goed overleg besloten om niet verder te gaan. Dat PSV momenteel Schaars goed zouden kunnen gebruiken - zolang hij fit blijft althans - verandert helemaal niets aan het voorgaande.
 
Het is mogelijk een triest einde van zijn carrière als profvoetballer. :( Stijn Schaars is 34 jaar en om op die leeftijd nog terug te komen van zo'n blessure is zeer moeilijk.
 
Zonde voor hem, was een prima aanvoerder in Friesland en een fijne jongen om erbij te hebben. Helaas gebeurt het ook nog eens net voor de kraker van het Noorden, dat zijn als voetballer toch leuke potjes om mee te spelen. Wens hem een voorspoedig herstel.
 
Het is mogelijk een triest einde van zijn carrière als profvoetballer. :( Stijn Schaars is 34 jaar en om op die leeftijd nog terug te komen van zo'n blessure is zeer moeilijk.
Was ook t eerste wat ik dacht, jammer als het zo moet eindigen ja
 
Terug
Bovenaan Onderaan