Stijn Schaars (M)

Pavlos

Coach SV Waldhof Mannheim
Volgens A Bola heeft zich een Nederlandse club gemeld bij Sporting voor Schaars, het zou waarschijnlijk om PSV gaan.

Bron

Ik vind Schaars een zeer bruikbare speler. Als opvolger voor Strootman ideaal, al heb ik bij Strootman niet direct het idee dat hij deze zomer vertrekt. Dan zou het misschien zo kunnen zijn dat men inschat dat Hiljemark er nog niet klaar voor is?
Schaars, Nederlander, ervaring, bijtertje, rustige jongen verder, goede mentaliteit. Ideaal.
 
Laatst bewerkt:
Volgens A Bola heeft zich een Nederlandse club gemeld bij Sporting voor Schaars, het zou waarschijnlijk om PSV gaan.

Bron

Ik vind Schaars een zeer bruikbare speler. Als opvolger voor Strootman ideaal, al heb ik bij Strootman niet direct het idee dat hij deze zomer vertrekt. Dan zou het misschien zo kunnen zijn dat men inschat dat Hiljemark er nog niet klaar voor is?
Schaars, Nederlander, ervaring, bijtertje, rustige jongen verder, goede mentaliteit. Ideaal.

Schaars is prima, maar het vertrek van Strootman moet PSV minimaal 20 miljoen opleveren, anders heeft het geen zin....en ik zou in dat geval met de miljoenen van Strootman voor 4-5 miljoen Duarte van Heracles erbij halen en proberen intussentijd Wijnaldum te verkopen..!
 
Ik heb Schaars al eerder aangehaald als vervanger van Strootman. Voor een groot gedeelte ook omdat hij ervaren, tactisch sterk, en een leider is. Ik zou hem alleen niet halen als Strootman blijft. Hiljemark hoort gewoon de kans te krijgen.
 
thijsslegers ‏@thijsslegers

Heb Brands poos geleden gevraagd of hij Schaars wilde halen. Antwoordde ontkennend. Toch zou t me niet verbazen

Maar: krant die er nu over schrijft, schreef eerder dat Ajax Labyad wilde hebben, terwijl Ajax nog nooit met Labyad/manager heeft gesproken

Dus die nemen we met een korrel zout

Waarvan akte.

Ik zou het vooral verontrustend vinden. Niet omdat ik geen voorstander van een eventuele komst van Schaars zou zijn, het tegendeel zelfs, maar omdat dit een signaal zou zijn dat Strootman gaat vertrekken. Maar goed, we moeten dus eerst maar eens even afwachten in hoeverre dit op enige waarheid berust.
 
Waarvan akte.

Ik zou het vooral verontrustend vinden. Niet omdat ik geen voorstander van een eventuele komst van Schaars zou zijn, het tegendeel zelfs, maar omdat dit een signaal zou zijn dat Strootman gaat vertrekken. Maar goed, we moeten dus eerst maar eens even afwachten in hoeverre dit op enige waarheid berust.

Ik had ook geen andere reactie van Slegers verwacht haha!
 
Ik heb Schaars al eerder aangehaald als vervanger van Strootman. Voor een groot gedeelte ook omdat hij ervaren, tactisch sterk, en een leider is. Ik zou hem alleen niet halen als Strootman blijft. Hiljemark hoort gewoon de kans te krijgen.

Had ik al aangegeven dat Schaars een miet is?
 
Had ik al aangegeven dat Schaars een miet is?

Schaars is een miet.

Op die vraag kan ik dus bevestigend antwoorden.

Ik vind dat overigens onzin. Had ik dat al aangegeven?

Hij is geen felle speler, maar dat is ook niet wat ik nu verwacht van een ervaren controleur. Schaars is een stabiele kracht, iemand die leiding geeft en de lijnen kan uitzetten, en is positioneel sterk. En hij is een Nederlander, en hij heeft ervaring. Echt precies wat we nodig hebben. Of wil jij ontkennen dat we qua leiderschap en ervaring een gigantisch probleem beginnen te krijgen? Wie zou aanvoerder moeten worden mochten we Strootman ook kwijtraken? Ik zie geen geschikte kandidaat...
 
Had ik al aangegeven dat Schaars een miet is?


Misschien,ooit, ergens... Maar is dat relevant? Als hij maar doet wat hij kan, achter Maher alles wegblazen. Alleen zie ik ook liever Strootman nog een jaartje blijven. Hiljemark is een goede aanvulling, wissel of zo. Hij krijgt zijn speelminuten wel...
 
Ik heb Schaars al eerder aangehaald als vervanger van Strootman. Voor een groot gedeelte ook omdat hij ervaren, tactisch sterk, en een leider is. Ik zou hem alleen niet halen als Strootman blijft. Hiljemark hoort gewoon de kans te krijgen.

Op die vraag kan ik dus bevestigend antwoorden.

Ik vind dat overigens onzin. Had ik dat al aangegeven?

Hij is geen felle speler, maar dat is ook niet wat ik nu verwacht van een ervaren controleur. Schaars is een stabiele kracht, iemand die leiding geeft en de lijnen kan uitzetten, en is positioneel sterk. En hij is een Nederlander, en hij heeft ervaring. Echt precies wat we nodig hebben. Of wil jij ontkennen dat we qua leiderschap en ervaring een gigantisch probleem beginnen te krijgen? Wie zou aanvoerder moeten worden mochten we Strootman ook kwijtraken? Ik zie geen geschikte kandidaat...

Ik ga weer eens helemaal met je mee. Hopelijk komt Schaars niet naar PSV, want dan zou Strootman wel eens kunnen blijven. Ik hoop dat Strootman t/m het wk2014 zeker nog bij PSV blijft. Daarna kan hij ook nog een paar zakken geld opleveren.
 
Ik heb Schaars al eerder aangehaald als vervanger van Strootman. Voor een groot gedeelte ook omdat hij ervaren, tactisch sterk, en een leider is. Ik zou hem alleen niet halen als Strootman blijft. Hiljemark hoort gewoon de kans te krijgen.

Niets aan toe te voegen. Als Maher komt en Strootman blijft (en dit verwacht ik wel). Dan kan je het redden met middenvelders Maher, Wijnaldum, Strootman en Hiljemark. Daarachter krijgt dan jeugd een kans. Mocht Schaars komen en Strootman blijven, dan zou ik graag zien dat Hiljemark verhuurd wordt aan een Eredivisie club.
 
Leuke voetballer, maar hij is al vrij oud en best blessuregevoelig. Hij mag van mij best komen, maar 3 a 5 miljoen voor een 29-jarige speler zoals Schaars is veel te veel.
 
Ik heb Schaars al eerder aangehaald als vervanger van Strootman. Voor een groot gedeelte ook omdat hij ervaren, tactisch sterk, en een leider is. Ik zou hem alleen niet halen als Strootman blijft. Hiljemark hoort gewoon de kans te krijgen.

Van wat ik gezien heb van Hiljemark, denk ik dat het verstandiger zou zijn om hem voor 1 seizoen te verhuren aan bijvoorbeeld ADO of Heerenveen ( middenmoot club). In zijn plaats zou ik met de vele miljoenen van Strootman, Duarte van Heracles voor de neus van Ajax wegkapen. Meerdere spelers van PSV noemden zijn naam in de winterstop als aanwinst voor PSV, dus ik denk dat Duarte best een goeie middenvelder is voor PSV en ik denk dat hij uiteindelijk voor 3-4 miljoen te halen is in Almelo...wel de moeite waard. Maar Hiljemark zou ik liever voor 1 seizoen willen verhuren..!
 
Van wat ik gezien heb van Hiljemark, denk ik dat het verstandiger zou zijn om hem voor 1 seizoen te verhuren aan bijvoorbeeld ADO of Heerenveen ( middenmoot club). In zijn plaats zou ik met de vele miljoenen van Strootman, Duarte van Heracles voor de neus van Ajax wegkapen. Meerdere spelers van PSV noemden zijn naam in de winterstop als aanwinst voor PSV, dus ik denk dat Duarte best een goeie middenvelder is voor PSV en ik denk dat hij uiteindelijk voor 3-4 miljoen te halen is in Almelo...wel de moeite waard. Maar Hiljemark zou ik liever voor 1 seizoen willen verhuren..!

Hiljemark is de ideale speler om met de punt naar achteren te spelen. Veel loopvermogen en een goede pass.
 
Schaars is alleen interessant als Strootman gaat. En dan nog ga je er op achteruit.

Aan de andere kant: Ritzmaier, Schouw, Horsten: allemaal verre van goed genoeg. Schaars heeft ervaring, je weet wat je aan hem hebt, leider (waarvan er weinig in de huidige selectie zitten). Ik snap de interesse absoluut.
 
Terug
Bovenaan Onderaan