Stijn Schaars (M)

Ik gun het schaars zeker alleen vind ik het persoonlijk niet zo slim van Psv om hem naar heerenveen te laten gaan. Wel slim dat ze hem met 32 jaar laten gaan.
Deze jongen kan nog mee op het niveau van psv en ik vind dat de concurrentie hier mee versterkt wordt. Ik had hem liever naar het buitenland zien gaan naar een belgische club of championship of degradant bundesliga.

moet hij zelf natuurlijk ook willen... maar naar heerenveen vind ik een mindere zet van Psv. Wel leuk dat hij nog in de ere divisie te zien is.

Maken ze Heerenveen toch ook sterker als tegen echte concurrenten moeten?
 
Een zet van PSV? Hij was transfervrij en kon gaan waar hij wilde. Daar had PSV weinig over te zeggen.

Transfervrij, dus PSV had in deze niets te willen.

Daarbij, moet PSV zich al zorgen gaan maken om Heerenveen? Kom op, PSV wil een grote jongen zijn. Dan moet je je niet angstig opstellen naar welke eredivisieclub dan ook.

Ai ik was in de veronderstelling dat Psv hem een transvervrije status had gegeven aangezien hij meer aan spelen toe wilde komen vandaar. Dan snap ik het. Psv laat al diverse jaren onnodige punten liggen tegen clubs als pec zwolle. Ze moeten zich zeker niet angstig opstellen... integendeel. neemt niet weg dat ik schaars een psv waardige speler vond. Ik bedoel een Addo en Faber waren ook geen wereldspelers maar wel psv waardig. 22 topspelers wordt lastig. Een bruikbare speler dus. maarja ik zat er al naast betreft zijn contract.
 
Ai ik was in de veronderstelling dat Psv hem een transvervrije status had gegeven aangezien hij meer aan spelen toe wilde komen vandaar. Dan snap ik het. Psv laat al diverse jaren onnodige punten liggen tegen clubs als pec zwolle. Ze moeten zich zeker niet angstig opstellen... integendeel. neemt niet weg dat ik schaars een psv waardige speler vond. Ik bedoel een Addo en Faber waren ook geen wereldspelers maar wel psv waardig. 22 topspelers wordt lastig. Een bruikbare speler dus. maarja ik zat er al naast betreft zijn contract.
Schaars is zeker wel PSV waardig (wat een bullshit woord eigenlijk), hij stond er als hij er moest staan, en gedraagt zich als een echte prof.
Daar kunnen veel van die omhoog gevallen snotneuzen nog veel van leren.
 
Damn, PSV lat is echt tot een dieptepunt gezonken, de gozer is lievvv en aardig, niks mis mee, maar als Schaars het PSV niveau moet vertegenwoordigen kunnen we beter kappen met voetbal.

Ik vind hem Psv waardig. Het is geen topspeler maar zeker wel bruikbaar. het is logisch dat hij gaat want hij staat de ontwikkeling van hendrikx in de weg. Ik gaf net aan bij een ander stuk dat een addo en faber ook geen toppers waren maar wel heel bruikbaar. Als je nu naar de andere clubs kijkt is Schaars wel 1 van de betere middenvelders van de eredivisie op zijn positie als je het mij vraagt.
 
Schaars is zeker wel PSV waardig (wat een bullshit woord eigenlijk), hij stond er als hij er moest staan, en gedraagt zich als een echte prof.
Daar kunnen veel van die omhoog gevallen snotneuzen nog veel van leren.

Meneer leest weer eens niet maar voelt zich als altijd genoodzaakt te reageren, als je wel had gelezen had je kunnen zien dat ik zei dat hij lief en aardig was, instelling en inzet was prima, maar de man is toch echt een zware 13 in een dozijn speler. Waar je bij PSV ( waar de lat ooit wel wat hoger lag ) spelers mag verwachten die iets extra's toevoegen of in zich hebben, hij is gewoon te standaard en simpel. Een simpele 6je, bij een ploeg die elk jaar voor kampioenschap + CL gaat mag je toch echt wel iets meer van iemand verwachten.

En ja qua instelling kunnen andere veel van hem leren, maar qua kwaliteit kan hij weer van overige veel leren.
 
Meneer leest weer eens niet maar voelt zich als altijd genoodzaakt te reageren, als je wel had gelezen had je kunnen zien dat ik zei dat hij lief en aardig was, instelling en inzet was prima, maar de man is toch echt een zware 13 in een dozijn speler. Waar je bij PSV ( waar de lat ooit wel wat hoger lag ) spelers mag verwachten die iets extra's toevoegen of in zich hebben, hij is gewoon te standaard en simpel. Een simpele 6je, bij een ploeg die elk jaar voor kampioenschap + CL gaat mag je toch echt wel iets meer van iemand verwachten.

En ja qua instelling kunnen andere veel van hem leren, maar qua kwaliteit kan hij weer van overige veel leren.


Dus jij denkt dat PSV 22 supersterren, allemaal tienen, in het team kan hebben ??
 
Dus jij denkt dat PSV 22 supersterren, allemaal tienen, in het team kan hebben ??

Zucht, ik doe het wel ff in Jip en Janneke taal.
22 spelers die op zijn minst boven het algemeen-gemiddeld niveau van eredivisie uitkomen, dus nee geen ManU suppersterren, maar spelers die hoog zitten voor Nederlandse begrippen en niveau, waar PSV een bruggetje is naar grotere clubs. Een schaars is gewoon simpel en onopvallend persoon, kan prima mee draaien bij de overige clubs maar voor de top 3 voegt hij niks toe.
 
Terug
Bovenaan Onderaan