Stijn Schaars (M)

Je hebt volkomen gelijk! En dan heb je Engelaar nog niet eens genoemd :D
Je moet een goede mix hebben qua leeftijd in je elftal. Manolev is zo de oudste volgens mij..
Schaars is een prima speler. Weet nog dat ik knap baalde dat hij niet naar ons kwam maar naar Sporting ging, destijds voor maar 7,5 ton. Als er nu 3 milj betaald moet worden slaat er wel enige twijfel toe of we dat wel moeten doen..

Als Strootman vertrekt, kan je dat best doen. En ik vermoed dat er met Sporting best te praten valt. Die zitten zoals bekend in flinke financiële problemen.

Iedereen behalve Schaars, als het aan mij ligt. Heb even gekeken naar de selecties van Ajax van de afgelopen 2 jaar. Vorig seizoen was Poulsen de oudste, maar was in mijn ogen niet de onbetwiste leider. Het jaar daarvoor had je Ooijer en Janssen als oudjes, waren ook geen bepalende spelers. We hebben het hier wel over een positie, waar je een leider moet zijn. En als Phillip moet gaan bouwen aan een verjongend PSV, waarbij plaatsing voor de CL geen must is, dan heb je een Schaars mijns inziens niet nodig. En ja, dát is de reden dat ik de leeftijdsopbouw loslaat, want een plaats bij de eerste twee is niet nodig.

Plaatsing van CL is geen must, is plaatsing voor Europa League eigenlijk wél een must of hoeft dat ook niet?

De titel is geen must, zoals afgelopen seizoen, maar PSV moet altijd om de hoogste plekken meedoen. En een elftal zonder een leider, zowel op het veld als in de kleedkamer, en zonder enige ervaring, met een leeftijdsgemiddelde van 21, kan dat echt niet. Dan word je een veredeld Feyenoord, dat wel leuk meedraait, maar toch niet echt. Ik denk echt dat jij, en anderen met je, het belang van een uitgebalanceerde selectie gigantisch onderschat.
 
De titel is geen must, zoals afgelopen seizoen, maar PSV moet altijd om de hoogste plekken meedoen. En een elftal zonder een leider, zowel op het veld als in de kleedkamer, en zonder enige ervaring, met een leeftijdsgemiddelde van 21, kan dat echt niet. Dan word je een veredeld Feyenoord, dat wel leuk meedraait, maar toch niet echt. Ik denk echt dat jij, en anderen met je, het belang van een uitgebalanceerde selectie gigantisch onderschat.

Nou, als PSV Maher, Bruma en nog een paar van zulke ventjes haalt is voor mij de titel wél een must.
 
Vi meldt het nu ook, met de vermelding dat Schaars een van de beter verdienende spelers is bij Sporting. Mag hopen dat dat niet een probleem gaat worden dan.
 
Op de vraag of deze interesse betekent dat Strootman vertrekt, antwoordde Slegers dat het volgens hem los van elkaar staat. Dus. Als dit klopt, ben ik wel benieuwd waar ze het geld vandaan halen.
 
Schaars is en ervaren voetballer en heeft nu 3 seizoenen in een competitie gespeeld die van een hoger niveau is dan de Eredivisie. Ik weet niet of hij wat moet kosten maar hij lijkt mij de ideale opvolger van Strootman/van Bommel.
Edit: ik lees dat hij tussen 3-5 miljoen moet kosten. Nou dat vind ik dan weer veel te veel voor hem. Wij hoeven Sporting niet te hulp te schieten......
 
Laatst bewerkt:
Het is bevestigd door Thijs Slegers :shifty:
Zal 3-5 miljoen kosten. Te veel. Alleen bespreekbaar bij een verkoop van Strootman zou ik zeggen.

Overigens is slegers de laatste tijd wel zo wispelturig als een schizofrene persvoorlichter
 
Op de vraag of deze interesse betekent dat Strootman vertrekt, antwoordde Slegers dat het volgens hem los van elkaar staat. Dus. Als dit klopt, ben ik wel benieuwd waar ze het geld vandaan halen.

Mee eens. Ook melden ze dat hij tot de beter betaalde spelers van Sporting behoort. Dan praat je dus over een bedrag van 2 miljoen euro. Dat wordt bij PSV dus minimaal een salaris van 1 miljoen. Dat is hij niet waard. 3-5 miljoen is ook nog te belachelijk voor woorden voor een speler waar we nauwelijks iets van gehoord hebben, uit beeld is verdwenen bij Oranje en zichzelf erg overschat.
 
Overigens is slegers de laatste tijd wel zo wispelturig als een schizofrene persvoorlichter

Ik ben nooit zo hevig gecharmeerd geweest van 'm. Z'n roots, in Sterksel, hebben 'm oo kzien veranderen. Z'n ego is hem en beetje vooruit gesneld :)
Maar...feit is dat hij veel info heeft en weet en z'n wegen binnen PSV kent.
 
Schaars is en ervaren voetballer en heeft nu 3 seizoenen in een competitie gespeeld die van een hoger niveau is dan de Eredivisie. Ik weet niet of hij wat moet kosten maar hij lijkt mij de ideale opvolger van Strootman/van Bommel.
Edit: ik lees dat hij tussen 3-5 miljoen moet kosten. Nou dat vind ik dan weer veel te veel voor hem. Wij hoeven Sporting niet te hulp te schieten......

Da's inderdaad aan de hoge kant. Maar denk dat die bedragen gokjes van de journalisten zijn, die een natte vinger in de wind hebben gehouden.

Mee eens. Ook melden ze dat hij tot de beter betaalde spelers van Sporting behoort. Dan praat je dus over een bedrag van 2 miljoen euro. Dat wordt bij PSV dus minimaal een salaris van 1 miljoen. Dat is hij niet waard. 3-5 miljoen is ook nog te belachelijk voor woorden voor een speler waar we nauwelijks iets van gehoord hebben, uit beeld is verdwenen bij Oranje en zichzelf erg overschat.

Ik denk niet dat hij 2 miljoen krijgt. Anderhalf, zoiets. Als hij dan genoegen wil nemen met 1 miljoen, vind ik het prima.
 
Terug
Bovenaan Onderaan