Ach, ik heb nog steeds het beeld voor mij van zijn goal tegen Ajax in het Philipsstadion, waardoor het zeker werd dat we kampioen werden. Meteen naar de supporters rennend en het PSV-logo op zijn borst kussend.

Hij heeft echt niks tegen PSV. Maar hij wil naar het WK, wekelijks spelen en in de CL terechtkomen. Dan is er eigenlijk maar 1 club die overblijft. Prima, het is niet dat hij ons heeft afgewezen.
En nu zijn hand voor zijn gezicht doet na een goal. Het is niet meer de Stevie die bij ons speelde maar een arrogant ventje dat bij Ajax past. Georginio 'achter elke boom staat een racist' Wijnaldum mag van mij ook naar Ajax.
 
Dat mag, ik niet. Samen met FEBO Mo. Die mogen wat mij betreft een heel vervelende middag in april 2023 krijgen in Eindhoven.
En in mei 2023 met net zo'n zuur gezicht kijken naar de feestelijkheden hier in Eindhoven als ooit Kenneth Perez, toen die halverwege het seizoen verkast was van hier naar Amsterdam.
Ik doel op 29 april 2007. :)
 
Dat zijn aardige statistieken (ook niet subliem voor een Ajax-spits), maar hij is volgens mij nooit onbetwiste basisspeler geweest. Vanuit dat oogpunt was dat bedrag toen ook wel heel erg hoog.

Heeft Ajax 2,8 miljoen gekost als ik het goed lees. 47 goals. Toch niet mislukt? Ik keek toen overigens weinig voetbal, dus je reinste scorebord journalistiek van mijn kant.
 
Die gaan ze over een jaar of 2 gewoon weer voor 60 miljoen verkopen.
Yup. Iedereen hier blijft maar tevergeefs hopen dat het een keer ophoudt daar met spelers met dikke winst verkopen en lachen om het enorme bedrag wat ze voor Steven betalen, maar nee, ook Steven gaat gewoon weer voor dikke winst verkocht worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan