Na zijn sterke begin is het dit seizoen niet veel. Hij speelt alleen de kleine wedstrijden, en daar pakt hij zijn kans ook niet echt. Moet ook gezegd worden dat heel Spurs in die wedstrijden erg slecht is. Moura, Lamela en nu ook Bale lijken voor hem in de pikorde te staan, terwijl (natuurlijk) Kane en Son de absolute 1 en 2 zijn.
Ik vind hem overigens zeker niet slechter dan een Moura of Lamela. Maar Mourinho's wegen zijn ondoorgrondelijk. Of hij moet wachten totdat Mourinho weg is, en met een nieuwe trainer zijn kans pakken, of hij moet (tijdelijk) vertrekken.
Tov Moura verricht hij veel minder arbeid en verdedigend werk. Moura is een echt werkpaard en dat ziet meneer anti voetbal veel liever dan een creatieve speler die geen ballen afpakt.
Ik denk dat hij maar beter uitgeleend kan worden aan een Westham, Southampton of iig een elftal waar de aanvallende intenties van de trainer zichtbaar zijn. Wat dat betreft kan hij beter naar de Duitse competitie die tegenwoordig ploegen heeft waarvan de verdedigers ver van hun 16 staan. In Engeland zijn dat alleen City en Liverpool en soms ook Chelsea maar die hebben Stevie niet nodig.
 
Waarom zat Stevie niet bij de selectie, is het voetbal hem soms voorbij gestreefd of zo?
Hij was deze week gewisseld in de rust tegen Antwerp.

Mourinho koos ervoor om in de rust al vier spelers te wisselen. Steven Bergwijn, Giovani Lo Celso, Dele Alli en Carlos Vinícius werden door de Portugees naar de kant gehaald.

“Het liefst had ik bij rust alle elf spelers gewisseld”, uitte Mourinho na het duel zijn kritiek in gesprek met Engelse media. “Ik had er wel vijf kunnen wisselen, maar ik was bang dat er in de tweede helft nog iets zou gebeuren. Uiteindelijk is er maar één persoon die schuldig is voor deze nederlaag en dat ben ik, want ik koos deze basisopstelling.”

Mourinho is dus boos. :rolleyes:
 
Tottenham wil Bergwijn niet laten vertrekken

Steven Bergwijn mag niet vertrekken bij Tottenham Hotspur. Ajax wil de vleugelaanvaller graag overnemen van de Londense club, maar transferexpert Fabrizio Romano meldt dat de club een streep door een uitgaande transfer heeft gehaald.

link

Dat is slecht nieuws voor Ajax, dat een nieuwe linksbuiten zoekt en na het afhaken van Kamaldeen Sulemana vol voor Bergwijn ging. Volgens de transferexpert is een deal echter zeer onwaarschijnlijk.
Mooi ... :D
 
Tottenham wil Bergwijn niet laten vertrekken

Steven Bergwijn mag niet vertrekken bij Tottenham Hotspur. Ajax wil de vleugelaanvaller graag overnemen van de Londense club, maar transferexpert Fabrizio Romano meldt dat de club een streep door een uitgaande transfer heeft gehaald.

link

Dat is slecht nieuws voor Ajax, dat een nieuwe linksbuiten zoekt en na het afhaken van Kamaldeen Sulemana vol voor Bergwijn ging. Volgens de transferexpert is een deal echter zeer onwaarschijnlijk.
Mooi ... :D
Hebben ze drie miljard superscouts en komen ze niet verder dan een ex-PSV-er op te halen. Bord op schoot-scouting daar in Diemen.
 
Tottenham wil Bergwijn niet laten vertrekken

Steven Bergwijn mag niet vertrekken bij Tottenham Hotspur. Ajax wil de vleugelaanvaller graag overnemen van de Londense club, maar transferexpert Fabrizio Romano meldt dat de club een streep door een uitgaande transfer heeft gehaald.

link

Dat is slecht nieuws voor Ajax, dat een nieuwe linksbuiten zoekt en na het afhaken van Kamaldeen Sulemana vol voor Bergwijn ging. Volgens de transferexpert is een deal echter zeer onwaarschijnlijk.
Mooi ... :D
Ik zie ze nog een poging wagen voor Gakpo. Zo zijn ze dan ook wel weer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan