Bergwijn heeft weer indruk gemaakt bij Tottenham lees ik. Sinds zijn vertrek is het beter gegaan met hem en met PSV. :fb:
 

In Zwitserland kon hij dan een half jaar de cel in en kon hij een leuke boete verwachten (inkomengerelateerd) Overigens is 147 op de Boschdijk vrij hard, ik hoop dat het een gevalletje „even snel optrekken„ was.
 

In Zwitserland kon hij dan een half jaar de cel in en kon hij een leuke boete verwachten (inkomengerelateerd) Overigens is 147 op de Boschdijk vrij hard, ik hoop dat het een gevalletje „even snel optrekken„ was.

Ja, da's wel een 200.000 boete hier in Zwitserland voor iemand met zijn inkomen. En een strafblad.
 
Oh. Dan moet ik betere bronnen lezen denk ik :S:

Of zelf live kijken gisteren de hele wedstrijd van Tottenham tegen Leipzig gezien (0 - 1) en daar zag ik weer de oude Bergwijn, onzichtbaar onnauwkeurig in de passing, wel hardwerkend maar daar is ook alles mee gezegd, dus gewoon zijn PSV vorm meegenomen en daar veranderd een mooi goal tegen Man. C. niets aan. Ik moet wel eerlijk bekennen dat de tactiek van Mourinho ook niet helpt met zijn defensieve speelstijl, pas bij achterstand proberen te voetballen.
 

In Zwitserland kon hij dan een half jaar de cel in en kon hij een leuke boete verwachten (inkomengerelateerd) Overigens is 147 op de Boschdijk vrij hard, ik hoop dat het een gevalletje „even snel optrekken„ was.
Knap stom, 77 te hard op een 70 weg. Anderzijds, weg met VRI's op kruispunten, vrijliggende voorzieningen voor langzaamverkeer. Zeer zeker strafbaar maar imo minder laakbaar dan 50km/u in een 30-zone waar menging met zwakke verkeersdeelnemers wel voorkomt.
 

In Zwitserland kon hij dan een half jaar de cel in en kon hij een leuke boete verwachten (inkomengerelateerd) Overigens is 147 op de Boschdijk vrij hard, ik hoop dat het een gevalletje „even snel optrekken„ was.

Ehh... da's volkomen van de zotte op de Boschdijk. Redelijk wat stoplichten, versmallingen en een rotonde ook. Of het moet op het stuk richting Best zijn geweest, weet niet of dat nog de Boschdijk is. Nog steeds debiel, maar dan heb je wat meer ruimte volgens mij.
 
147 rijden terwijl je 70 mag, dat is naar mijn inziens het zo kwalijk als rijden onder zware invloed.

Naast het afnemen van zijn rijbewijs en een verplichte wekelijkse zelfbetaalde cursus veilig deelneme aan het verkeer, vind ik een (voorwaardelijke) celstraf best op zijn plaats.
 
147 rijden terwijl je 70 mag, dat is naar mijn inziens het zo kwalijk als rijden onder zware invloed.

Naast het afnemen van zijn rijbewijs en een verplichte wekelijkse zelfbetaalde cursus veilig deelneme aan het verkeer, vind ik een (voorwaardelijke) celstraf best op zijn plaats.
Bij een overtreding met meer dan 50km overschrijding wordt bij aanhouding altijd t rijbewijs ingenomen. T s aan de rechter of de EMG (educatieve maatregel gedrag) mogelijk wordt opgelegd. Overigens ben ik het volledig niet eens dat dit van eenzelfde kaliber is als rijden onder invloed.
En je mag een celstraf op zijn plaats vinden maar dat gaat niet gebeuren aangezien dat niet mogelijk is voor een snelheidsovertreding.
 
147 rijden terwijl je 70 mag, dat is naar mijn inziens het zo kwalijk als rijden onder zware invloed.

Naast het afnemen van zijn rijbewijs en een verplichte wekelijkse zelfbetaalde cursus veilig deelneme aan het verkeer, vind ik een (voorwaardelijke) celstraf best op zijn plaats.
Helaas lukt dat niet, volgens Der Jaufe , maar ik vind een strenge straf ook op zijn plaats. Mensen moeten ook in het verkeer maar eens rekening met een ander houden. Je zal maar net oversteken daar.
 
Bij een overtreding met meer dan 50km overschrijding wordt bij aanhouding altijd t rijbewijs ingenomen. T s aan de rechter of de EMG (educatieve maatregel gedrag) mogelijk wordt opgelegd. Overigens ben ik het volledig niet eens dat dit van eenzelfde kaliber is als rijden onder invloed.
En je mag een celstraf op zijn plaats vinden maar dat gaat niet gebeuren aangezien dat niet mogelijk is voor een snelheidsovertreding.
Dus jij denkt dat bergwijn z'n rijbewijs een tijdje kwijt gaat raken? Ik geloof er helemaal niks van
 
147 rijden terwijl je 70 mag, dat is naar mijn inziens het zo kwalijk als rijden onder zware invloed.

Naast het afnemen van zijn rijbewijs en een verplichte wekelijkse zelfbetaalde cursus veilig deelneme aan het verkeer, vind ik een (voorwaardelijke) celstraf best op zijn plaats.
Gaat niet gebeuren. Profvoetballers (en andere bekende personen) komen met meer weg dan Jan met de pet.
240 uur dienstverlening, 3 jaar rijontzegging en 3 maanden voorwaardelijk. (dodelijk ongeval, Kluivert)
2 jaar rijontzegging (waarvan 1 jaar voorwaardelijk) en de keuze tussen 240 uur dienstverlening óf 6 maanden cel. (dodelijk ongeval, Marco Bakker) En zo zullen er nog voldoende voorbeelden te vinden zijn.
Dan is te hard rijden (door een bekend persoon) waarbij niemand letsel oploopt nóg minder strafbaar.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Dus jij denkt dat bergwijn z'n rijbewijs een tijdje kwijt gaat raken? Ik geloof er helemaal niks van
Nee, ik geef aan dat bij een staandehouding bij een overtreding van +50km/u politie automatisch tot invordering overgaat. Kortom, hij is m al kwijt geweest. Hoe snel hij m daarna terug heeft gehad hangt van een aantal zaken af.
 
Gaat niet gebeuren. Profvoetballers (en andere bekende personen) komen met meer weg dan Jan met de pet.
240 uur dienstverlening, 3 jaar rijontzegging en 3 maanden voorwaardelijk. (dodelijk ongeval, Kluivert)
2 jaar rijontzegging (waarvan 1 jaar voorwaardelijk) en de keuze tussen 240 uur dienstverlening óf 6 maanden cel. (dodelijk ongeval, Marco Bakker) En zo zullen er nog voldoende voorbeelden te vinden zijn.
Dan is te hard rijden (door een bekend persoon) waarbij niemand letsel oploopt nóg minder strafbaar.

Be that as it may, ook jij en ik gaan nooit de bak in voor een snelheidsovertreding.
 
Terug
Bovenaan Onderaan