sRSW6j.jpg
 
Bergwijn zal achterom kijken, zijn schouders ophalen en de telefoon opnemen met Mourinho aan de lijn. De club staat in brand, het perfecte moment om het zinkende schip te verlaten en een stap te maken. Het liefst zie je dat hij de club probeert te helpen, maar die motivatie zal ontbreken.
 
  • Leuk
Reactions: 666
Dit valt me wel echt gigantisch tegen van Bergwijn. Hiermee laat je de club maar vooral ook je ploeggenoten gigantisch in de steek. PSV heeft objectief volkomen gelijk om 30 miljoen niet genoeg te vinden. En dan flik je iedereen dit, terwijl de club in de fik staat. Echt schandalig.
 
Mooi klotedit. Tenzij t een 40mlj teansfer wordt zal JDJ hier ook de gebeten hond zijn. Valt mij overigens wel tegen van Bergwijn hie dit nu allemaal loopt.
 
Verrader....Bergwijn heeft zeker na de herfstvakantie onder zijn niveau gespeeld....achteraf gezien dus bewust zn best niet gedaan....Ajacied in PSV-shirt, gezien zijn geflirt met Ajax vorig seizoen.
Nou dat laatste gaat mij te ver. Maar had inderdaad wel een stuk meer van hem verwacht. Jaartje ouder jaartje volwassener. Echter doet ie nu aan kleutergedrag en ligt ie te brullen in het gangpad...
 
Stel dat de transfer afketst dan moet je hem sowieso niet meer opstellen dat kan echt niet hij heeft iedereen laten vallen.
Overigens dat hij niet wilde spelen en al in London was zonder toestemming had ik hier al meteen gemeld. Ik volg de Engelse pers want die is actueler en PSV zal zelf nooit het echte verhaal brengen.
 
Verrader....Bergwijn heeft zeker na de herfstvakantie onder zijn niveau gespeeld....achteraf gezien dus bewust zn best niet gedaan....Ajacied in PSV-shirt, gezien zijn geflirt met Ajax vorig seizoen

Het opmerkelijkste is nog wel dat hij in augustus heeft bijgetekend tot 2023
 
Stel dat de transfer afketst dan moet je hem sowieso niet meer opstellen dat kan echt niet hij heeft iedereen laten vallen.
Overigens dat hij niet wilde spelen en al in London was zonder toestemming had ik hier al meteen gemeld. Ik volg de Engelse pers want die is actueler en PSV zal zelf nooit het echte verhaal brengen.
Ok stel dat we m niet laten gaan dan moet ie van de zomer alsnog de deur uit. Clubs weten dat ook dus meer dan nu ga je dr niet voor krijgen. Kortom je betaalt nog een half jaar salaria om daarna JDJ weer af te kunnen zeiken.
Linksom of rechtsom maakt niet uit Bergwijn naait hier de.club. of hij daar reden toe heeft zullen we in de komende jaren wel horen.
 
PSV moet voet bij stuk houden en Bergwijn op zijn klote plek zetten. Maakt niet uit dat je hem misschien echt kwijt bent dan. Hij heeft een contract tot 2023! Dan blijft ie maar weg en kan die ook niet naar het EK. Gewoon 50 miljoen vragen en anders gaat Bergwijn naar het tweede elftal.
 
PSV moet voet bij stuk houden en Bergwijn op zijn klote plek zetten. Maakt niet uit dat je hem misschien echt kwijt bent dan. Hij heeft een contract tot 2023! Dan blijft ie maar weg en kan die ook niet naar het EK. Gewoon 50 miljoen vragen en anders gaat Bergwijn naar het tweede elftal.
En hoe dan verder deze zomer? Gaan we dan akkoord met 10mlj?

Terzijde mag hij überhaupt nog bij JPSV spelen?
 
Het opmerkelijkste is nog wel dat hij in augustus heeft bijgetekend tot 2023

Alsof dat uitmaakt. Die had natuurlijk ook niet gedacht dat het zo erg zou zijn met de club als nu. Niemand hier, of je nou optimistisch of pessimistisch was voorafgaande aan het seizoen. Rechtvaardigt geen van zijn acties nu, maar Bergwijn zal gewoon gedacht hebben een goed seizoen hier te draaien met PSV om dan in de zomer weg te gaan.
 
En hoe dan verder deze zomer? Gaan we dan akkoord met 10mlj?

Terzijde mag hij überhaupt nog bij JPSV spelen?
Nee in de zomer kan het zomaar een andere situatie zijn. Een langdurig contract is iets waar niemand zomaar om heen kan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan