Bij Bergwijn krijg je echter de volle transfersom binnen (misschien een ton opleidingsvergoeding voor ajax..)
Plus, met Lozano kan je er meer uithalen als je het goed aanpakt, met voetbalgek land Mexico aan Lozano's zijde. Hij wordt dan echt de te volgen speler daar in tegenstelling tot Bergwijn hier.
Ik geloof niet dat Ajax wat krijgt. Dat gaat toch pas in vanaf 16 of zo zijn?
 
Mee eens Ihattaren moet gewoon spelen maar een back up voor hem is niet verkeerd. Een spits, nee. Gewoon met Donyel spelen en Piroe als back up, Lammers komt ook weer terug en je hebt volgend seizoen ook Romero nog.


Ihattaren is jong en liet van de week ook weer mooie dingen zien bij jong, maar hij heeft best wel wat minuten gemaakt al maar hoeveel goals en assist? Volgens mij niet veel en dat is net wat psv nodig heeft.

Laat hem maar geregeld invallen en de knvb beker spelen maar we hebben doelpunten nodig, we hebben de jong, Pereiro voorlopig en lozano niet meer, dan lever je heel veel in. Afgelopen keer tegen ado zag je dat Bergwijn en Malen heel veel kansen laten liggen, huntelaar en huilebalk tadic laten die niet liggen
 
Juist in de Europa Leaugue kan Bergwijn veel meer indruk maken dan in de CL....het niveau in de EL is lager dan die van de CL en tegen zwakkere / kleinere clubs kan Bergwijn beter excelleren....

Er van uitgaande dat we de groepsfase halen... Ik weet het niet, maar heb een naar voorgevoel.

Verder inderdaad hopen dat hij nog een seizoen blijft, en vooral dat hij lekker op de vleugels mag spelen.
 
Ben benieuwd of Inter hun interesse in Bergwijn nieuw leven inblazen nu ze Perisic kwijt zijn aan Bayern. Ze waren al in een eerder stadium geïnteresseerd.
 
Ihattaren is jong en liet van de week ook weer mooie dingen zien bij jong, maar hij heeft best wel wat minuten gemaakt al maar hoeveel goals en assist? Volgens mij niet veel en dat is net wat psv nodig heeft.

Laat hem maar geregeld invallen en de knvb beker spelen maar we hebben doelpunten nodig, we hebben de jong, Pereiro voorlopig en lozano niet meer, dan lever je heel veel in. Afgelopen keer tegen ado zag je dat Bergwijn en Malen heel veel kansen laten liggen, huntelaar en huilebalk tadic laten die niet liggen
Ihattaren moet je rustig brengen, tenzij hij direkt op 10 wordt gezet. Ik zou er voor gaan...:)
 
Lijkt me echt totaal de verkeerde club voor Bergwijn, maar dat terzijde.

Denk ik ook, zou volledig in de tang zitten bij Italiaanse verdedigers. Denk dat hij veel beter af is bij een Engelse middemoter/subtop. Daar krijgt hij meer ruimte voor zijn rushes. Daarom snap ik Brands niet. Zou niet misstaan bij Everton. Zie niet in wat Iwobi wel heeft wat Bergwijn niet heeft.
 
Denk ik ook, zou volledig in de tang zitten bij Italiaanse verdedigers. Denk dat hij veel beter af is bij een Engelse middemoter/subtop. Daar krijgt hij meer ruimte voor zijn rushes. Daarom snap ik Brands niet. Zou niet misstaan bij Everton. Zie niet in wat Iwobi wel heeft wat Bergwijn niet heeft.

Brands :braak::sick: Die is denk ik wel geïnteresseerd want die heeft pas nog Bergwijn's waarde publiekelijk omlaag zitten praten, die weet natuurlijk ook wel dat PSV de koopjesmarkt van de voetbalwereld is en probeert nog af te dingen op iets wat al bijna niks kost. Dat is de hoek waarin je je als PSV zijnde bevindt zodra je je producten in de uitverkoop doet.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Brands :braak::sick: Die is denk ik wel geïnteresseerd want die heeft pas nog Bergwijn's waarde publiekelijk omlaag zitten praten, die weet natuurlijk ook wel dat PSV de koopjesmarkt van de voetbalwereld is en probeert nog af te dingen op iets wat al bijna niks kost. Dat is de hoek waarin je je als PSV zijnde bevindt zodra je je producten in de uitverkoop doet.

40 miljoen uitgegeven voor Iwobi. Ze hebben natuurlijk ook Richarlison. Die gaat geen Bergwijn meer halen lijkt mij. Iwobi vollefig geflopt bij Arsenal. Zo zie je maar dat het een gok blijft hoe een TD het doet bij een grotere club. Zo is Ted van Leeuwen enorm inventief met 0 budget. Maar het is zeer de vraag hoe hij het zou doen bij PSV. Aan de andere kant: zie hem 3x liever dan JDJ.
 
Ik hoop dat alle aankopen van Brands een flop blijken te zijn zoals al die flops van AZ bij ons. Zelf haalde hij hier de ene na andere dure AZ spelers zonder blikken of blozen, maar eenmaal bij een rijke Engelse club roept ie dat Bergwijn en Lozano niet meer dan 35 miljoen waard zijn. Lekker loyaal naar je voormalige werkgever die jou de kans gaf om je te ontwikkelen hier tot wat je nu bent.
 
Zou Steven zelf niet graag op 10 spelen en gaat Mark hierin mee om Steven zo bij PSV te houden dit jaar? Ik heb er anders echt geen verklaring voor dat hij op 10 staat.
 
Het voetbalt allemaal zo leuk daar voorin, maar het is totaal niet effectief. Continu dat gedribbel in de kleine ruimtes. Ik word er gek van.
 
Toch wel dom dat ze Bergwijn niet verkocht hebben voor die 30M en 4M aan bonussen...
Die krijg je er nooit meer voor.
John de Jong...Exit Please !
 
Zou Steven zelf niet graag op 10 spelen en gaat Mark hierin mee om Steven zo bij PSV te houden dit jaar? Ik heb er anders echt geen verklaring voor dat hij op 10 staat.
Ik snap het ook niet. Dat klinkt nog niet zo gek, ook gezien zijn rugnummer.
Het voetbalt allemaal zo leuk daar voorin, maar het is totaal niet effectief. Continu dat gedribbel in de kleine ruimtes. Ik word er gek van.
Precies wat we hier gisteren ook zeiden. Ze zijn zo handig in de kleine ruimte dat ze het veel te ver doorvoeren.
Toch wel dom dat ze Bergwijn niet verkocht hebben voor die 30M en 4M aan bonussen...
Die krijg je er nooit meer voor.
John de Jong...Exit Please !
Nou, ik vind PSV zonder Lozano én Bergwijn wel heel magertjes. Een weg is meer dan voldoende.
 
Ik snap het ook niet. Dat klinkt nog niet zo gek, ook gezien zijn rugnummer.

Precies wat we hier gisteren ook zeiden. Ze zijn zo handig in de kleine ruimte dat ze het veel te ver doorvoeren.

Nou, ik vind PSV zonder Lozano én Bergwijn wel heel magertjes. Een weg is meer dan voldoende.
Eens, maar zoveel geld.
Bergwijn kan toch véél beter, als wat die de laatste weken op het veld laat zien. Eigenlijk laat hij helemaal niets meer zien van zijn klasse.
De vraag is of ie ooit nog die 34M gaat opbrengen, en Watford had mijnheer geen zin in.
Dat was nou net een mooie opstap naar een top-5 club in de PL.
 
Eens, maar zoveel geld.
Bergwijn kan toch véél beter, als wat die de laatste weken op het veld laat zien. Eigenlijk laat hij helemaal niets meer zien van zijn klasse.
De vraag is of ie ooit nog die 34M gaat opbrengen, en Watford had mijnheer geen zin in.
Dat was nou net een mooie opstap naar een top-5 club in de PL.


Het instituut PSV killt al het talent. Langzaam maar zeker sterven prachtige talenten in schoonheid en worden ze middelmatige eredivisiespelers
 
Terug
Bovenaan Onderaan